Nederland - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Britt Planken - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

14 November 2014 | Spanje, Barcelona

Lieve Lezers,

Nog steeds krijg ik af en toe berichtjes van mensen die vragen waarom ik nooit verder ben gegaan met mijn reisblogs. De meesten die dit vragen hebben ooit mijn blog gevonden via Google of Girlscene. Ik kan helaas niet op die berichtjes antwoorden, vandaar dat ik het even in een post vertel.

In Barcelona deden we vrij weinig. Elke week gingen we sushi eten, shoppen bij de Zara en sliepen we tot een uur of 2 uit. Ook kwamen er onwijs veel vrienden en vriendinnen over, waardoor er weinig tijd overbleef om te bloggen. Daarnaast ben ik maar liefst drie keer teruggevlogen naar Nederland in verband met een begrafenis en mijn motorrijbewijs.

Mochten jullie mijn blogs echt gemist hebben, dan kun je mijn studentenblog volgen. www.tevredenstudentenleven.wordpress.com
Geen zonnig Mexicaans strand, Amerikaans avontuur of een goede stageperiode in Spanje, maar gewoon verregende blogs over mijn studentenleven in Nederland.

Ik hoop dat ik hiermee de vragen heb beantwoord.

Liefs,
Britt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 23583
Totaal aantal bezoekers 316246

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: