Mexico, here I come! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Britt Planken - WaarBenJij.nu Mexico, here I come! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Mexico, here I come!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

27 April 2011 | Nederland, Vlaardingen

Hola chica's y chico's (:

Eindelijk weer een weblog. En dat betekend natuurlijk dat er weer een verre reis op het programma staat. Deze keer wordt het Mexico; het land van de tequila en de siësta's. I can't freakin wait to go!!

Ben al weer bijna een jaar terug uit Amerika. Heb echt een top tijd gehad en denk nog iedere dag terug aan mijn leven daar. Met een aantal vrienden heb ik nog geregeld (skype)contact. Annika is in de herfst naar Nederland gekomen en ik heb haar in de kerstvakantie bezocht, dus dat is super leuk! Helaas heb ik nooit meer iets van Sandy gehoord, maar dat was te verwachten. Als ik over een paar jaar terug ga naar Amerika om iedereen te bezoeken zal ze vast wel doen alsof ze het super vindt om me te zien...

But back to the point. Na Amerika ben ik de opleiding Hotel- en Eventmanagement op Hogeschool TIO gaan volgen. Heb het echt super naar m'n zin. Volg nu ook voor het eerst Spaans en dat gaat eigelijk best goed. Ik wist zeker dat ik naar het buitenland op stage wou en omdat m'n Engels nu natuurlijk al redelijk goed is heb ik gekozen voor een Spaanstalig land.

24 mei vertrek ik en 24 augustus ben ik al weer terug in Nederland.

Mijn reisschema ziet er als volgt uit:

24 mei 13:55 Amsterdam - Parijs
24 mei 16;30 Parijs - Mexico Stad
25 mei 11:05 Mexico stad - Huatulco

Terugvlucht:

23 augustus 15:00 Huatulco - Mexico Stad
23 augustus 21:55 Mexico Stad - Amsterdam

**

Een hele reis dus.
Het plaatsje waar ik heen ga heet Huatulco. Eigelijk zou ik naar de grotere plaats Acapulco gaan, maar dit was toch te crimineel (waren 18 mensen onthoofd enzo...) dus dat ging niet door. In Huatulco is het vrij rustig maar erg mooi.
De eerste anderhalve maand van m'n stage zal ik in Dreams Resort werken. Dan wordt er een nieuw resort geopend en daar zal ik de andere anderhalve maand gaan werken (Secrets Resort)

http://www.dreamsresorts.com/drehu/

http://www.secretsresorts.com/huatulco/index.asp

Allebei super mooie resorts.
Ik ga een all-round stage doen wat betekend dat ik Front Office, Food & Beverage en misschien zelfs wel animatie ga doen. Hoe en wat hoor ik daar precies, maar ik heb er ontzettend veel zin in.

Ik krijg een kamer in het hotel dus dat is super chill! Ik deel mijn kamer met een klasgenootje van me: Selina Huizer. Wordt dus super gezellig!



Dit was het voorproefje van mijn Mexico avontuur.
Hope to hear from y'all!



Hasta La Vista Baby ;)

x
Britt

  • 27 April 2011 - 15:29

    Angèle:

    Ga je al weer?
    Ik moet me schamen, want ik heb je na het Amerika-avontuur niet eens meer ontmoet...FOEI!

  • 23 Mei 2011 - 19:11

    Samantha :

    Heel veel plezier op je stage!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 316294

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: