LIJSTJE-VAN-DINGEN-DIE-IK-NOG-WOU-ZEGGEN - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Britt Planken - WaarBenJij.nu LIJSTJE-VAN-DINGEN-DIE-IK-NOG-WOU-ZEGGEN - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Britt Planken - WaarBenJij.nu

LIJSTJE-VAN-DINGEN-DIE-IK-NOG-WOU-ZEGGEN

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

22 Juli 2012 | Spanje, Valencia

Haha wauw. Ik kreeg meteen berichtjes dat ik mijn lijstje-van-dingen-die-ik-nog-wou-zeggen was vergeten.
En dat kan echt niet tot m´n volgende blog wachten want die van deze maand is al laaaaang.

Dus bij deze een extra blog speciaal voor mijn¨:

LIJSTJE-VAN-DINGEN-DIE-IK-NOG-WOU-ZEGGEN:

1.Je bent hier pas een echte chick als je ge-inked bent... Bijna alle meisjes hebben tatoeages en dan ook gewoon op hun bovenarm alsof ze 6 jaar op zee gevaren hebben. Even wennen.

2. Op ´t strand ligt iedereen hier gewoon chill topless. Ik ben daar echt wel een voorstander cuz me hates bikini-strepen, maar toch doe ik het niet. Pas geleden werd het nog mooier. Ik draaide me eens lekker om op het strand en keek vol tegen Granny zonder granny panties aan. Granny (minimaal 70 jaar) in string zonder bikinitopje die echt heel de tijd rechtop stond rondjes te draaien om d´r overjarige killerbody te showen. Ook even wennen.

3. De eerste keer dat ik met de tram ging, was toen ik naar dat zwembadfeest ging met Taronja (Cisco zn werk). Toen hoefden we geen kaartje te kopen dus ik dacht eerst nog heel naief dat de tram hier gratis was ofzo. Nu heb ik altijd een 10.ritten kaart voor de metro en die is blijkbaar ook voor de tram. Dus toen ik voor het eerst alleen met de tram ging stapte ik vrolijk in en botste ik bijna tegen 3 conducteurs aan. Gelukkig had ik die metro kaart en er was geen probleem maar voortaan moest ik bij de rode circel inchecken. Dus wat dacht deze opper-idioot? Dat ik m´n kaartje tegen de rode stickers op de deur kon aanhouden en dat'ie dan zou scannen. Gelukkig kwam ik er diezelfde dag nog achter dat ze met de rode circel het apparaat buiten bedoelden. Had toch wel een faal geweest als ik m'n kaartje tegen het glas had gedrukt.

4. Ze hebben hier allemaal chihuahuas. Echt iedereen. Oude vrouwtjes met kuttenlikkertjes. Stoere mannen met keffertjes. Maar na 2 minuten denken ben ik er uit. Iedereen woont hier in een flatje dus daar passen geen grotere honden. WAF!

5. Er was een gast en die heet met zijn achternaam Pekelharing en hij was niet Nederlands. Super grappig.

6. Die Check-In bij de tram die sla ik 9 vd 10 keer over want er wordt toch niet gecontroleerd.

7. Suuuper veel dudes scheren hier hun benen. Daar wil ik niet eens aan wennen.

8. Als je de personeelslift uit wilt stappen moet je óf opletten óf wachten want hij gaat al open nog voordat'ie helemaal boven is. Vaag en ben al vaak de lift uit gestruikeld :p

9. De V spreken ze hier uit als een B. Dus VIPS noemen ze hier BIPS. En dat vind ik echt echt eeeecht heeeeeeel grappig :p

10. Oke nog zoiets vaags. De H spreken ze helemaal niet uit. Dus Hola is Ola. Maar zodra ze in het Engels gaan praten wordt de H ineens een G. Gellooooo Gow are you?
Uber weird

11. Horchata is een typisch Valenciaans drankje gemaakt van Tijgernoten. Wat the fak tijgernoten zijn? Geen idee.Maar het is wel lekker

12. Ze hebben hier echt iets tegen Mexicanen en dat irriteert me mateloos want ik heb het zo leuk gehad in Mexico en mis het stiekem ook wel een beetje. Als ik dan een woord in het Mexicaans-Spaans zeg is t meteen Brigitteeee Estamos en España!! Pfff :p

Nou dit was het. 12 is mn geluksgetal dus komt mooi uit.

CIAO!!
XX
Britt

• 23 Juli 2012 - 14:16

Oma:

wat een belevenis straks wer wennen als je in hollanda bent.
    We hebben eindelijk mooi weer.
    Dev. En Jus met pa en ma zijn ook weer thuis.
    Zijn gezellig gisteren geweest.
    Lara gaat morgen naar Turkije.

Nog even zonnen in de tuin moet vanavond werken.

Knuffel Omaxxxxxxxxxxxx

• 23 Juli 2012 - 15:11

Sharon:

ahhh, dankjewel, vind dat altijd zo tof om te lezen haha. have fun!

• 26 Juli 2012 - 21:38

Opa:

Hoi Britt.

wat zal dat straks weer wennen zijn.
    leuk om zoveel van je te lezen.
    de fotos zijn goed gelukt.

die pakkerd van mij xxxxxxxxxxxxx

• 31 Juli 2012 - 20:11

Lizzy:

hahahahahaha. Meid wanneer ga je nou toch een boek schrijven....Ik heb weer hardop zitten lachen. Devin heeft gisteren bij oma tini gegeten.....speklapjes natuurlijk. En de slimmerik is vandaag bij oma ria gaan eten hahaha stampot rauwe andijvie....