PROM ND GRAD BASH BABY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu PROM ND GRAD BASH BABY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

PROM ND GRAD BASH BABY

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello,

nog 7 weken en dan ben k alweer terug
tijd ging echt snel
heb t nog heel erg leuk, deze laatste weken (that's why I'm slacking with keeping my weblog up ;))



maandag 12 april '10

Back to skool

Voor creative writing moesten we een gedicht uitkiezen en uit ons hoofd leren.
Ik dacht slim All the world's a stage te doen, since ik die voor drama moest leren. Maar ze had voor de vakantie gezegt dat dat niet mocht.
Gelijk die maandag na de vacance wou ze onze poem memorization testen. Sjaa,, ik kende dus geen ander gedicht.
Heb maar heel snel dat hele All the world's a stage ding uitgeschreven en gedaan alsof ik echt graag die speech wou doen al mocht t niet. Ik moest nog steeds een ander gedicht uitkiezen, maar kreeg in ieder geval een "perfect" voor memorization. Woohoo
Zo doen wij Dutch-girls dat ;)
Heb nu een poem getiteld Men bij Maya Angelo. Ze schrijft hele mooie gedichten. Mijnes is n beetje dirty maar wel goed.

T 2e uur bleek dat we nog niet klaar zijn met de kat disection. fijn

na school The Bucket List gekeken. Mooie film!



Dinsdag 13/4

School was niet boeiend
mn prom ticket gekocht
TK vroeg me weeeer voor prom maar zei natuurlijk nee, en toen vroeg die Annika en die zei oke,. haha

Na school The Day After Tomorrow gekeken. Die had k nog nooit helemaal gezien.
Daarna met Annika gebeld
Craig had gekookt en vond t nog lekker ook
Daarna bij de buren wat gegeten

En dat was t



woensdag 14/4

We moesten t 2e uur de organen uit Princess (onze kat, remember) snijden. Ik sneed iets los en toen...kwam er per ongeluk een stukje Princess op Abby. Echt goor maar deed t natuurlijk niet expres.

At lunch bij Jordon gezeten. Nu is ze weeeer verloofd. Ze heeft een vriend die in Georgia woont die ze sinds 1,5 maand date en ze had m vroeger n paar keer gezien omdat'ie familie in Florida had wonen en nu kwam die over en heeftie dr ten huwelijk gevraagd. Haar verlovings ring is nog nepper dan mijn ti sento ring maarja, als zij gelukkig is
ik snap dr echt niet
zie ook al helemaal voor me hoe haar leven gaat verlopen
zodra ze klaar is met high school trouwen
kinderen
meer kinderen
man verlaat haar
jordon wordt een alleenstaande, dikke, arme moeder die wenste dat ze andere keuzes had gemaakt toen ze 16 was, maar diep in dr hart weet dat alles precies t zelfde was gegaan

oh, leuk detail
ze had t met n ander gedaan een week of 2 voordat ze verloofd raakte


Na school met Joe gebeld en dat was t



thursday 15 april

Miss Minors class is different lately
since de kerstvakantie is ze gestresst enzo


Na school met Megan nd Annika naar de mall
Heb mn mooie prom shoes gekocht en sandaaltjes en appel-vormige armbanden en n hoedje

verder met paps en mams gebeld



vrijdag 16 april

op school hadden we free disection day
we mochten dus alles van de kat af halen
iedereen haalde t hoofd er af maar dan moet dat bot natuurlijk eerst worden gebroken
echt goor allemaal
toen ik in het oog pookte spoot er oog sap uit..precies op...Abby
haha
ik moet haar wel steeds hebben

iig zijn we nu klaar met die kat

na school met Annika mn nagels laten doen en n pedicure gehad
verder bij Stephanie thuis gechilt



*Daarna, n groot gat in mn dagboek
ik had er geen zin in


iig


PROM

om 12 uur lieten Annika en ik ons haar doen
ik wou krullen en de speld die ik had gekocht erin
daarna ging ik bij mij thuis Annika's en mijn make-up doen en me verder klaar maken voor prom
Annika ging naar haar huis want TK zou dr daar ophalen en we zouden meeten bij de lakefront

t begon al goed
ik smste Allen, mn promdate, what time he was gonna pick me up
stuurdie terug; 8
ik zeg'; wat 8?
zegtie doodleuk; 8 o'clock
maar prom begon at 6.30 en ik wou daarvoor natuurlijk foto's maken dus ik snapte het 8 gebeuren niet helemaal
nou oke, hij zou me rond 5 ophalen
ik had ondertussen Ronny al gebeld en k was helemaal overstuur want die zei dat Allen toch te laat zou zijn en dat t beter was als Ronny me ophaalde en ik Allen zou meeten bij de lakefront
nou oke
zo gezegt zo gedaan
Ronny nd Alec (die jongen die me n paar x voor prom had gevraagd maar waar k nee tegen had gezegt) kwamen me ophalen
wij naar de lakefront
daar was Allen
zonder corsage
die was Eric namelijk aan t ophalen
Dus ik dacht; wel jammer dat ik dan geen foto's met corsage heb maarja
wij foto's maken
en toen ging Ronny weg
ik was pissed want TK zn moeder wou niet op ons wachten bij de lakefront en was vertrokken, dus k had geen foto's met Annika.
Allen en ik liepen n beetje rond met andere mensen om nog meer foto's te maken, maar k had honger en k wou naar prom
dus wij wachten
en wachten
en Eric kwam maar niet
wij bellen
en bellen
en eindelijk kwam meneer
met zn gezellige (ahum) vriendin
ik durfde Eric amper n knuffel te geven omdat dat kind van m me haat en haar tikte ik maar op dr hoofd (stelde ze vast niet op prijs, maar dat realiseerde ik me op dat moment niet)

We gingen tanken en daar kwamen we met n andere groep samen om naar prom te rijden
Ik vroeg voorzichtig aan Eric waar mn corsage was. "Ja de flowerplace was al dicht"
K was zo boos
weken hadden ze de tijd gehad
en ik had geen corsage
had honger
en was about to be late for prom


Wij reden achter die andere mensen aan. Echt maniakken op de weg.
Rijden die imbecielen naar Epcot en wij moesten naa Magic Kingdom (Disney parken). Dus wij moesten eerst dat hele Epcot uit zien te komen. Uiteindelijk hebben we t hotel waar ons prom was gevonden maar ik was best pissed.
Mn haar was natuurlijk al n beetje uitgezakt want de raampjes van de auto moesten steeds open en ik was in n geweldig humeur. Ik wou zo snel mogelijk bij mn prom date vandaag dus ging met Annika naar t toilet.
Toen had k honger.
De was n buffet. K wou niet hebberig overkomen dus nam 1 broodje en 1 stukje vlees en n beetje aardappel purree. Dat vlees en broodje waren wel lekker dus ik wou nog n broodje want k had nog super honger, WAS DAT HELE KLOTE BUFFET OPEENS WEG.

Ik wou wat drinken, kwam Angel van mn Ap lit class naar me toe. Heel gesprek en hij wou weten waarom k boos was. Zegtie' ja ik blijf wel bij je
maar ik wou gewoon alleen zijn dus k dacht; jezus krijgen we dat weer
inmiddels was t dessert gekomen en k dacht; lekker witte chocolade saus. NOT. een of ander melk goedje. Voelde me alweer lekker misselijk worden en mn pillen zaten in de auto dus ik liet t maar staan.
Komt Angel opeens met n verhaal dat'ie me voor Prom wou vragen maar ik had tegen iedereen gezegt dat k geen date wou dus hij had t maar niet gedaan. Godzijdank. Ja wat moest k daar nou op zeggen. Gelukkig moest ik naar de wc ofzo en heb m de rest van de avond niet meer gezien;.

Jenny Johnston gaf me haar corsage omdat ze t zo zielig voor me vond. maar die heb ik naderhand wel terug gegeven want ik vond t niet netjes om dat ding te houden.

Nog gedanst en t was verder wel gezellig.
James werd prom king, Kayla prom queen.

Aan t eind kregen we allemaal een champagne glas en n klokje met fotolijstje als aandenken dus dat was nice.

Daarna zouden we naar een hotel aan t strand gaan net als heel veel andere mensen. Was ook nog n heel drama.
Eric zn hotelroom was namelijk gecancelled en hij had n hotel in kissimmee. Nou dan ging k liever naar huis want daar was echt niemand van school. Ronny weer gebeld en na n uur kwam die Annika, Allen, Laran en mij ophalen. Konden dat kut hotel natuurlijk weer niet vinden. Uiteindelijk kwamen we om half freaking 5 aan bij t hotel.
Ik had allemaal wilde plannen over dronken worden gehoord, al mag niemand natuurlijk drinken. Eenmaal aangekomen had 1 iemand n 0.25 cl flesje smirnoff. Om te lachen. We waren namelijk met 12 mensen.
Gingen Louie ophalen en hebben n beetje gechillt
heb n uurtje geslapen en rond 11 uur ofzo gingen we weer naar huis

thuis gelijk met papa en mama gebeld en daarna met Joe
was behoorlijk moe haha

verder is er die week geloof k niks boeiends gebeurd

K ga ong 2 keer per week bij mn host-opa langs. Die man is zo lief
zit'ie daar de hele dag in zn kamertje
en hij wil dr echt niet uit


Nou k skip even naarwoensdag 28 april

Ik was ziek
en sandy wilde dat ik de volgende dag naar school ging
maar ik had koorts dus toen ik de volgende dag nog koorts had ben ik gewoon thuis gebleven
daaag
39.6 graden

had t snachts zo koud dat k om 3 uur snachts een douche heb genomen...


donderdag 29 april

Heel de dag netjes in bed gebleven
Voor t eerst van mn leven star wars gekeken.
VERSCHRIKKELIJK
ik vond dat ik er niet over kon oordelen zonder t gezien te hebben
133 MINUTEN OF TORTURE
wat was dat saai zeg
nee, die andere 7 star wars movies hou k voor gezien

Wel nog gezellig met Joe en Marinkie ge-dubbel-skypt.



Vrijdag 30 april

QUEEN'SDAY

Mama had een pakketje opgestuurd met daarin;
een foto lijstje met een foto van toen ik klein was en een hele gave kipling aloah apen sleutelhanger van Charles en Angele. HEEEL ERG BEDANKT!!

3 paar nepwimpers, notitieboekjes, een gesmolten paashaas, een mars, oranje "miss holland" sherp, 3 Holland slingers, stroopwafeltjes, 2 "brillen glazen schoonmaak dingen" en nog meer leuke dingentjes

dus k had mn nagels oranje gelakt en die sherp meegenomen en de slingers in Mr Persaud's class opgehangen
Heb wat mensen met die sherp gefotografeerd en in elke class op t bord Happy Dutch Queen'sday gekalkt
ze snappen er niks van ("So you are Miss Holland??") maar t was wel leuk

thuis snel omgekleed enzo want...ik had 's avonds GRAD BASH

UITLEG;

Alle seniors in Florida konden een kaartje kopen. Met de andere seniors van onze school gingen we naar Universal en beide parken waren open van 6 uur 's avonds tot 2 uur 's nachts. We konden in alle atracties en er waren optredens van Flo Rida, Sean Kingston en nog n andere gozer. Dus dat was hartstikke gezellig, want t hele park was vol jongeren.

Heb n Grad Bash Cup gekocht voor 5 dollar en dan kreeg je de hele nacht gratis re-fills en we hebben een hamburger gegeten
was echt super gezellig
helaas waren de rijen echt lang
Eerst gingen we in de Jimmy Neutron ride. Een simulator. Vind k altijd geweldig dus was leuk. Daarna in de hulk. 2 uur wachten. Vond er eigelijk niet zo veel aan. Daarna in een nieuwe achtbaan waarvan k de naam ben vergeten. Die was echt super gaaf. Je kon in t begin een muziek genre, artiest en nummer kiezen dat speelde terwijl je in die achtbaan zat.
Tot slot gingen we in de Simpsons simulator. Die is ook echt nice.
It was a blast :)



Zaterdag 1 mei '10

kwam om 3 uur thuis en had tot 3 uur geslapen. Met papa en mama gebeld. Genikst. Met Joe geskypt.

Jenny wou langskomen maar ze had geen ride dus zelf n film gekeken.

Craig en Tonya kwamen want hun truck was kapot.


Vandaag 2 mei

Werd rond 10 uur wakker want wou met Opa gaan lunchen maar ze gingen niet. Ze gingen 's avonds deze keer omdat Jessica n nieuw appartement wil. Vragen ze ook niet even goh wil je dan 's avonds mee. Pff

Heel de dag was t super mooi weer maar ik dacht dat we rond 1 uur naar walmart zouden gaan.
Niet dus
Ik was helemaal aangekleed, opgemaakt en mn haar gekruld. Zit Sandy op dr dooie gemakkie peentjes te schillen enzo voor die verschrikkelijke "smaakt-naar-niks" schotel van dr

gingen dus pas om 4 uur weg

ik moest mn nagels laten doen en op t kaartje van die zaak stond dat ze tot 5 uur open waren. kom k daar, staat er zondag; dicht.
En bij walmart gingen ze ook dicht dus morgen moet k echt mn nagels laten doen

bij walmart voor Sandy een fotolijstje met Live, Love, Laugh gekocht alvast voor moederdag en n kaart.


Net even lekker bij t zwembad gezeten
craig gooide me dr nog in
ik wou dat we lekkere ligstoelen hadden

Zo ff douchen en dan naar de buren want die dachten dat er iets met me mis was omdat ze me een week niet hadden gezien :P

morgen om 6:30 bij mac donalds zijn
we hebben ons 1e AP exam; ap government
ik ga niet leren ofzo
dat vak maakt me echt geen poep meer uit
maar we krijgen wel gratis break fast van Mr Camp omdat t is bewezen dat je met n gevulde maag beter presteerd en hij krijgt 50 dollar voor iedere student die de exam haalt :D

Nouja, mijn 50 euro loopt'ie mis. Sorry Mr Camp :P


Ik ga dus vroeg naar bed



Vind t trouwens echt leuk dat ik vorige keer zoveel berichtjes had gekregen, dus laat wat achter!



Liefs,
XX

Britt

Thuiskomstdatum: 21 juni!


Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl .

Facebook:
http://www.facebook.com/search/?q=britt+planken&init=quick#!/profile.php?id=100000528542760&ref=search&sid=100000528542760.861896087..1






  • 03 Mei 2010 - 05:39

    Angelique:

    Nou Britt, dat was weer een heel verhaal. Je mist er hier niets aan want het regent de hele dag. Geniet nog maar even van die laatste weken zon, je zal het gaan missen!!!!

    Liefs mamaxxxxx

  • 03 Mei 2010 - 10:08

    Erik:

    133 MINUTEN OF TORTURE
    te mooi haha :p

  • 05 Mei 2010 - 20:29

    Charles:

    wij hadden vanavond OOK Star Wars op de TV.

    heb het exact 14 minuten volgehouden, en ben alsnog gaan surfen. (nou ja....op de Internet dan)

    vandaag "bevrijdingsdag" gevierd met..........gewoon werken, want mijn baas vind dat blijkbaar niet iets voor gewone werknemers.
    f... the boss.

    trouwens.......als je terug bent, moeten we maar eens afspreken.
    kom je gewoon een keertje BBQ-en. (die twee zijn natuurlijk ook welkom)

    greetz, Charles xx

  • 07 Mei 2010 - 00:56

    Annemiek:

    Hai Britt,
    ik kwam bij je blog via girlscene en heb alle verslagen gelezen en ik vind het echt heel leuk om te lezen : D. Ik wil waarschijnlijk ook een jaar High School doen in de VS (als ik mn ouders zover kan krijgen). Maar wat me echt opvalt is die laksheid van die Amerikanen bijv. bij het ophalen dat ze dan gewoon een uur later komen ofzo, ik bedoel hallo je spreekt toch niet voor niets een tijd af xD Ik zou er echt helemaal gek van worden dus wat dat betreft heb ik bewondering voor je :P

    x

  • 07 Mei 2010 - 13:16

    Anne:

    Hoi ^^ Nou eigenlijk wou ik het zelf zeggen maar ik sluit me eigenlijk volledig bij Annemiek aan. xD Ik ben je blog dus ook tegen gekomen op girlscene, en dit is echt laat maar zeggen mijn droomwens in mijn leven om te doen. Dus ik vind het echt ontzettend leuk dat je een blog bijhoudt want zo kunnen andere mensen ook meegenieten van wat je beleefd! :D Echt super leuk! Blijf vooral schrijven want ik denk dat meer mensen dit lezen dan je denkt! :P Heel veel plezier nog enzo! :D
    xx

  • 08 Mei 2010 - 18:14

    Martina:

    Hee Britt,

    Ik lees al heel lang je verslagen, en vind het elke keer weer heel leuk om te lezen. Wat een ervaring dat je dat allemaal meemaakt zeg. geniet er nog maar van!

    xx


  • 09 Mei 2010 - 13:02

    Katrien:

    Geniet nog van je laatste weken ! :)
    Ik ga het missen om je belevenissen te lezen!
    x

  • 10 Mei 2010 - 08:07

    Terry:

    hee liefie.

    ik zie dat prom een groter drama was dan ik dacht haha.
    jeeeetje, om half 5 pas, GEEEN flowerpower om je pols, jammer hoor..

    ik vond het stukje: "Voor t eerst van mn leven star wars gekeken.
    VERSCHRIKKELIJK" echt geniaaaal! hahaha.

    wanneer beginnen je examens? en wanneer eindigen ze? hoe veel heb je er?

    we moeten binnenkort echt weer even skypen hoor.
    ps. heb je mijn kaart al gehad? (als het nu 4 maanden gaat duren dan krijg je hem niet meer voor je weer thuis bent haha)

    kunnen ze in amerika zo slecht rijden? al die teenagers denken daar geloof ik dat rijden zomaar even iets is.
    als je thuis bent zal ik je mijn rijkunsten laten zien :D kunnen die amerikanen natuurlijk niet bijfietsen he hahaha.

    btw, die chick die nu verloofd is, die gaat inderdaad echt een cliché life tegemoet!

    ik spreek je snel liefie, i love you and i miss you en ik ben echt de dagen aan het wegstrepen!!!

    (L)uuuu

    xxxxx
    termer

  • 10 Mei 2010 - 11:01

    MelanieB:

    Haha britt, super leuk weer!
    lekker droogkloot haha.
    Vooral dat verhaal van 'dan word ze een dikke moeder' haha.

    Ik zag de prom-foto's al, gaaf hoor!

    Ik ben net dagje terug vanuit Amerika, het was heerlijk dus weet wel dat jij daar geniet haha.

    Veel plezier nog!

    xxxx

  • 10 Mei 2010 - 16:05

    Tessa:

    Jammer dat je bijna weggaat, vond het zo leuk om te lezen. & ik heb ook een hekel aan Star wars haha.

  • 11 Mei 2010 - 20:56

    Angelique:

    Hoi Chick, waar blijven die nieuwe foto's ??Moet mijn collage nog een beetje uitbreiden!!!!Ga morgenavond met Kim en de meiden van ballet eten, je hoort het wel.

    xxxxmama<3<3

  • 17 Mei 2010 - 05:16

    Charles:

    heb je al een container besteld? (voor de terugreis)
    of anders een vrachtvliegtuig...........
    just kiddin'

    nog een weekje of 5, dan wordt het weer "singing in the rain"voor je.

    greetz, Charles xx

  • 17 Mei 2010 - 12:33

    Etienne:

    Nou kleine grote nicht....het zit er bijna op! Of gaat die aswolk ervoor zorgen dat je nog langer moet blijven????

    Ik hoop je zo snel mogelijk weer te zien!

    Geniet nog even van de American Dream en al het 'lekkere'food en dan gewoon weer lekker een broodje kroket ofzo..

    Ltr xxxx Etienne

  • 20 Mei 2010 - 11:01

    Papa En Mama:

    HAPPY AMERICAN BIRTHDAY!!!

    Join your day.

    xxxx J&A

  • 21 Mei 2010 - 14:20

    Lauren:

    Hi Britt,
    Ik ben ook op je blog gekomen via girlscene. Ik zou ook heel graag naar Amerika gaan om een jaar naar school te gaan, dat lijkt me zo leuk! Een kennis van mij gaat 5 jaar in Amerika wonen, of misschien zelfs langer. Maar dat is ook voor haar vaders werk. Ik ben zo jaloers op haar want ze krijgt een grote villa in New Jersey ! Op jou foto's lijkt het leven in Amerika zo veel beter dan hier. Spijtig dat je al bijna naar huis gaat. Nog veel geluk !

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 679
Totaal aantal bezoekers 316277

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: