Last days of skool - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Last days of skool - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Last days of skool

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

29 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hola!

Mn laatste reisverslag over Saint Cloud High School.
De tijd is echt heel snel gegaan, over 23 dagen ben ik al thuis!

Ik ga over een paar uur naar t vliegveld, dus ik probeer even snel n verslagje te typen van de afgelopen maand



Maandag 3 mei

Ontbijt bij de Mac. Dacht, neem wel een hamburger, maar dat hebben ze niet om 7 uur 's morgens. Waarom niet? Geen idee!
Ik dacht dat Amerikanen 24/7 hamburgers konden eten.
Heb maar n fruitpuddinkje genomen..

t AP GOVERNMENT examen was best makkelijk, maar k had niet geleerd dus dat was TOO BAD :p.
De free response question was zo moeilijk dat ik bij 1 van de vragen iets typte van; geachte heer/mevrouw, ik snap deze vraag niet maar have a wonderful day blablabla\
alleen dan in English of course

Na school met Papa en Mama gebeld
En daarna bij t zwembad gelegen



Dinsdag 4 mei

t 1e uur werd ik echt knettergek
sinds t 2e semester is begonnen zit ik met allemaal debielen in de klas en die zijn verveleeeend

2e uur hadden we een test en dat wist k niet dus had maar 16% = F :P

En t 7e uur hoefde we natuurlijk niks meer te doen want de AP test was gedaan :D


Na school zou Sandy me na dr werk naar de nagelsalon brengen maar ze kwam maar niet
ik dood ongerust toen ze meer dan 2 uur later dr nog niet was
uiteindelijk bleek dat Mevrouw bijles moest geven onverwachts en ze had niet gebeld :S



5/5/10

2e uur bij anatomy n heel verhaal over sex gehad. hoorde bij t hoofdstuk
die man wil echt dat we wachten tot t huwelijk enzo
sja, zou k ook zeggen als er zoveel teenage pregnancies zijn

Na school mn nagels laten doen. Voor Sandy n nachtjepon en Reeces peanut butter cups (IEL!)gekocht voor moeder dag alvast



donderdag 6 mei

Om 5.40 opgestaan want megan zou om 6.30 bij mij thuis zijn. Maar ze kwam rond 7.
Was dus aardig pissed want had langer kunnen slapen en die 20 minuutjes zijn me heilig (A)
De AP LITERATURE test was wel te doen maar heeeel lang
de FRQ ging wel goed geloof k

Daarna met Alex nd Allison naar Alex' house. Heather nd Krystal kwamen ook.
2 films gekeken en mac gehaald



friday 7 mei

Op school was t Lyuda dr laatste dag. Ze moest door een wijziging een maand eerder terug naar Oekraine, maar ze was wel blij!
Alex (de jongen) had brownies gemaakt en Francis had soda meegebracht dus dat was cute (zie foto's @ hyves)

3e uur moest k op de gang staan\
ik was over excited lol

6e uur vierde we Mr Persaud's bday
Ik had een muts gemaakt en n grote kaart en appel juice meegebracht enzo en n tasje met Nederlands snoep gegeven
was echt super gezellig!

Na school ging k naar Opa.
Ben in slaap gevallen. Heel lullig :p
Daarna me leuk aangekleed en Dylan nd John kwamen me ophalen. We gingen party-en. Viel n beetje tegen majaa, was wel gezellig

Dr was n meisje op t laatste feest en die had echt ENOOOORM grote borsten die helemaal uit dr truitje hingen
komt er zo'n jongen aan die dr een vast pakt en m uitgebreid begint te masseren. En t enige wat dat meisje doet is naar dr tiet staren en vragen wat'ie aan t doen is. Zegt die jongen; niks
en zij vond dat goed
WTH?!



Saturday 8/5

Werd om 11 uur wakker en toen smste Annika dat we om 12 uur bij Mary Ellen moeste zijn. OOPS
Ik Sandy wakker bellen (wij lopen niet naar elkaars kamer, we bellen)
zegt ze oke ik bel ME wel ff. Volgens Sandy moesten we dr tussen 1 uur nd half 2 zijn
nou blijkbaar had ze dat verzonnen ofzo
dus we waren natuurlijk weer lekker laat
was leuk om de exchange students weer te zien
heel verhaal over hoe t gaat als we teruggaan enzo

Kon lekker met Annika kletsen zonder dat we iets "illegaals" deden, want ze mag niet meer met me omgaan omdat mn prom date black was
dom he



Zondag 9/5

's ochtends met t oudervolk gebeld

Lunch met Sandy nd Opa
was zo grappig
de serveerster had mn toetje niet gerekend en de arme man heeft uren lang ; NOT ENOUGH, ITS NOT ENOUGH! lopen schreeuwen :p
ook die seveerster vast houden enzo :p
Sandy schaamde zich rot

Daarna aan mn project about Scabies = SCHURFT gewerkt. Kreeg t allemaal optijd af maar kon t nergens printen
ik stressen
bij Cindy lukte t niet
toen hebben de buren n heel programma voor me gedownload omdat Sandy n dom word programma heeft (kingston ipv microsoft) en hebben t voor me uitgeprint




Maandag 10/5

's Ochtends kreeg ik t miraculeuze idee dat ik al dat stuff ook gewoon op school had kunnen uitprinten
dus ik naar Mr Camp want die had kleuren inkt en zo had ik t toch nog allemaal af
voelde me wel schuldig tegen over de buren die zoveel werk ervoor hadden gedaan :p
Na school soep gemaakt en n smoothie en met Joe gebeld



Tuesday May 11th

Werd 20 min te laat wakker
Op mn 1e dag at Saint Cloud High had ik n meisje ontmoet; Elli. Dr moeder was daar ook bij en die wou me graag nog n x zien voordat k wegging (maar achteraf is daar niks van gekomen)

Mn presenttie over schurft ging zo goed
100 % kreeg ik er voor
ik had allemaal grapjes erin verwerkt dus dat was wel goed en k had 85 % voor mn verslag. De presentatie hoorde ong 5 min te duren maar ik lul altijd erg graag dus ik heb 10,5 minuut staan ratelen. Gelukkig was t goed :p

4e uur vroeg k aan MR Keene oftie wel wist dat k t jaar met de Seniors verliet en niet 3 weken later met de underclassmen. Zegt die l.u.l. ; THANK GOD
pffff

Na school bracht Sandy me naar de lakefront, want Lyuda was there en k wou graag afscheid nemen
ze is zo lief

En buurjongen Brian met zn huiswerk geholpen


12 mei, thursday

t enige wat k over die dag wil zeggen is dat'ie verschrikkelijk was
we kregen t 7e uur t jaarboek en ik flipte gelijk naar de Senior section, maar ik stond er niet bij
HEEFT DIE DEBIEL VAN N MISTER KEENE ME IN DE JUNIOR SECTION GESTOPT, EN DAN OOK NOG IS ALS LAATSTE
terwijl ik mn senior pictures heb genomen en alles en Miss Taply t aan mn ouders in januari beloofd had
En dr waren echt 100 pictures genomen van mij en mn tennisteam, stopt Mr keene dr n foto in van t team without me
nou t is echt de grootste droplul in town
ik was zoooo kwaad!
Met papa en mama gebeld en toen maar Freedom Writers gekeken (su-per goede film!)

's Avonds bij Alex geslapen



13 mei

's Ochtends breakfast @ Ihop
ik had crepes met nutella dr in
was wel lekker

t AP MICROECONOMICS examen ging wel goed geloof k

daarna naar de T-mobile store want Alex had dr telefoon in dr beker met drinken laten vallen dus ze moest n nieuwe hebben :p
ook nog n lekkere DAIRY QUEEN cheeseburger op


14 mei

4e uur ging k niet naar Mr Keene's class
ik ging naar de directrice; Miss Taply
die vond dat we eerst Mr keene zn verhaal moesten horen en dat we er over gingen vergaderen (maar die meeting heb ik natuurlijk nooit gehad, IK HAAT AMERIKANEN HUN STOMME VALSE BELOFTES)

6e uur mochten we op Mr persaud's muren schrijven want t gebouw wordt toch gesloopt
was leuk of course

Na school met Joetje geskypt
ZE GAAT OOK NAAR DE TIO
ben zo blij
nu gaan we samen de opleiding Hotel & Eventmanagement doen
gaaf he :D
Heb er echt super veel zin in


Rond 10 uur kwam John me halen
we zouden naar n pimp's nd hoes party gaan, maar dat was echt lame
t laatste feestje waar we terecht kwamen was wel iigh


zaterdag 15/5

met megan naar n community pool met vrienden van dr
was wel nice

's avonds snoep @ walmart gekocht en met Andy, Alicia, ANNIKA (stiekem) nd Megan de film My Sister's keeper gekeken. Was goed!
Annika nd Ik bleven slapen dus dat was gezellig



Zondag 16/5

2 afleveringen op uitzending gemist gekeken
werkt perfect
naar de apple store geweest en n paar rondes Miss America gekeken
gosh wat zijn ze dun



Monday 17 mei

's Ochtends regen, 's middags vochtig en bloedheet, 's avonds storm

t 1e uur kreeg ik mn final exam
was zooo easy!
t was allemaal free response dus

3e uur hadden we n feestje in Miss Minor's class maar ze was saggo
echt gaar, we mochten niet rondlopen ofzo

4e uur geskipt en geluncht met Annika :D
dr ouders zijn er achter gekomen dat ik ook bij Megan bleef slapen zaterdag
stalkers

Na school met Joe en t oudervolk gebeld

Jordan kwam
lang geleden
was echt super gezellig en we hebben onze smoothie gemaakt enzo




donderdag 18 mei

was late, but I made it on time
mn geometry exam ging wel goed geloof k maar heb nooit gehoord wat ik er voor heb gehaald
Had lunch met Annika :D
Ik had de hele dag al koppijn en bij AP Lit nam k net nog 2 extra aspirientjes in toen Megan en Andrew the trust game deden
je weet wel
iemand staat achter je en jij laat je vallen
ik wou dat natuurlijk ook weer en reus Tyler zou me opvangen
ging perfect
helaas ving die me de 2e keer niet zo perfect
knalde met mn rug op de grond en mn hoofd op zn knie
dat heb ik weer :p

Na school met Joe gebeld

k kwam thuis en iemand bracht Sandy home want ze was "ziek"
dus ik vroeg wat er was; JA IK MOEST BIJNA (!!!) OVERGEVEN
moest mn moeite indoen om niet te lachen
toen ik 40 graden koorts had wilde ze me naar school sturen en zij moet BIJNA overgeven en ze gaat naar huis
laat me niet lachen!

was ook nog super pissed want Sandy had de final episode of Gossip Girl ge-delete. ze DACHT dat ik t al gezien had
denk nou toch is na man
oh well



woensdag 19 mei

ik was te laat
allemaal gezeik op school
mn rokje was te kort
moest naar de dean
werd upset
deed mn drama niet zo goed
werd er uitgestuurd door Miss Minor
ging naar opa
kreeg koppijn

zou op n date gaan met John maar ik voelde me echt niet lekker
gingen iets voor zn werk ophalen en toen werd k ziek en moest k overgeven
gezellig



EN DAAR HOUDT T IN MN DAGBOEK OP

De laatste schooldag was woensdag 20 mei
MY AMERICAN BIRTHDAY nd the last school day

In america krijgen meisjes op school vaak balonnen en brownies en n crown en n tekening op hun locker
en dat wou ik ook natuurlijk!

Dus ik en mn vriendinnen hadden n datum geprikt
en t was geweldig

ik had van Alex n kaart gekregen en n ballon en n mooie poster voor op mn locker
van Allison n ballon en n alluminium crown en n soort roze staf, n roze rozet, cookies, n kaart en dat alles in n roze tasje met roze nep bloem blaadjes
van heather n ballon
en van megan; 2 CROWNS~!
Ze kon niet kiezen
normaal gesproken krijgen de meisjes n plastic kids crown maar ik kreeg 2 echte mooie met steentjes enzo
heb de grootste gedragen :D
en k krege roze m&m's, n zingende kaart en swedish fish en ze had overal roze ballonnen opgehangen en ook rondom mn tafel
was echt super!

na school naar Alex' huis


ik moet opschieten dus de rest hou ik kort

op zondag met de buren naar bush gardens
was echt perfect
geen rijen
heerlijk weer
was echt super!

Dinsdag naar Universal met Bill
eerst wat gezeik om binnen te komen maar ook die dag was perfect
was zo rustig dat we alles heel vaak konden doen en mooi weer :D

ben voor t eerst naar n club geweest (zie hyves); roxy in orlando
was wel leuk, techno avond, op n dinsdag
ging met Ronny nd zn broer
dr waren waterpijpen dus dat was gaaf en t was druk
gebooty-danced
dr was n jongen, Daniel uit Cuba, met wie k gedanst had en die bleef me toen stalken
dus iedere x alstie weer kwam werd k door 2 jongens gesandwiched zodat'ie niet met me kon dansen :p

na de club met n paar jongens meegeweest die Ronny kende en die k net had leren kennen
kwam thuis nadat Sandy al naar dr werk was, rond 9 uur!

woensdag aaf met die zelfde jongens naar Wings nd Rings geweest om basketball te kijken
was wel gezellig
was rond 6 uur thuis

donderdag zou k met Alex mn nagels laten doen om 10 uur in de morgen maar omdat k zo moe was had ik me verslapen en werd om 12 uur wakker
smiddags naar de GRADUATION
was niet zo spectaculair als k had verwacht
moesten na afloop ook snel weg want de volgende school was aan de beurt (t was niet op de school zelf...)
vond t toch jammer dat ik niet mocht lopen

daarna met John naar zn geslaagd pary at Matt's house
was echt super leuk
heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk eten
rond n uur of 10 gingen we naar Christian Torres' house want die had n party en die was echt top
alleen de volgende dag bleek dat n meisje n gat in zn wc deur had geslagen, n stoel was kapot en iemand had op zn hond gekotst
blaaa

gister mn was gedaan en bij de buren dag gezegt
moest huilen..
ik ga ze echt missen!

daarna mn tas gepakt en naar Alex dr huis voor de graduation party

Annika dr host dad bracht dr en blijkbaar wou die opeens naar binnen om te zien of alles wel oke was
dus zij me snel smsen; my dad wants to come in
maar ik was in de badkamer en toen er iemand aanklopte deed k open, zag ik dr host dad, en rende k weg :p
zegt die man
you don't have to run, you don't have to run
Alex dr moeder vond t maar n idioot
en ik ook
ik bleef slapen en t was wel leuk
niet heel bijzonder


ik ga nu douchen en opschieten want ik ga naar NEW YORK CITY BABY!
Voor n paar dagen
daarna naar San Francisco
Las Vegas
the Grand Canyon
en LOS ANGELES!

Gaat echt super leuk worden!


Nog 3 weken, en dan ben k weer terug.

Laat wat leuks achter, want ik ben alle weblogs aan t uitprinten inclusief de reacties en k ga t inbinden :D


XXX
Liefs,
BRITT



Thuiskomstdatum: 21 juni!


Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl .

Facebook:
http://www.facebook.com/search/?q=britt+planken&init=quick#!/profile.php?id=100000528542760&ref=search&sid=100000528542760.861896087..1






  • 29 Mei 2010 - 13:08

    Jill:

    Ahh superleuk allemaal Britt!
    Ben echt jaloers op je hihi
    Nou geniet er nog maar van :D
    xx

  • 30 Mei 2010 - 18:31

    Katrien:

    Hey !
    Ik lees nu al een paar maanden je blog en ik ga het echt missen om het te lezen.
    Een vriendin van me gaat volgend jaar ook naar Amerika, ze vertrekt normaal ergens in Augustus.. Ik ga haar zo hard missen maar ik hoop dat ze haar gaat amuseren en na dat ik jouw blog heb gelezen denk ik wel dat ze het leuk gaat hebben.
    Ik zou zelf zo graag eens naar Amerika gaan, haha :)
    Veel plezier nog !
    x

  • 31 Mei 2010 - 22:46

    MelanieB:

    Hee Britt!

    Pff nog maar 3 weekjes meid! Geniet er maar van!
    Ook super gaaf dat je naar Los Angeles gaat! (JAlOERSSS hahaha)
    Heb je foto's ook weer bekeken, superleuk!

    Nou heel veel plezier nog!

    xxx

  • 04 Juni 2010 - 04:54

    Papa&mama:

    Hoi Britt,

    Leuk dat we je tegen kwamen in New York.

    liefs J&A

  • 06 Juni 2010 - 15:31

    0ma:

    eindelijk britt in zicht.het heeft wel lang geduurd maar het was wel lekker rustig ha ha.

    lekker weer in je eigen bed en bij paps en mams thuis.

    knuffel oma

  • 07 Juni 2010 - 04:10

    Charles:

    zo........na bijna een jaar "afzien" nog fff Amerika doen.
    ben gelijk jaloers.
    zal idd wel afgelopen zijn met de rust, als je terug bent.

    geniet nog maar even, want het is weer zo voorbij.

    greetz, Charles xx

  • 07 Juni 2010 - 06:39

    Cin:

    Meissieee!!
    Jeeetje alweer bijna naar huis joh!
    Echt heel toevallig... je komt precies op de dag thuis dat mijn broer gaat trouwen!! ;)

    Heb je alweer beetje zin om naar NL te komen?
    En en en, heb je de mail van Mel gekregen?! Zou super leuk zijn om weer gezellig wat met alle meiden te doen !:D

    Tot snel Brittje!
    Liefssss Cin xxxxx

  • 16 Juni 2010 - 21:40

    Laura:

    Hee Britt!

    Ik vond het erg leuk om 10 maanden lang jou blogs te lezen en foto's te bekijken!
    Ik hoop dat je het leuk hebt gehad!

    x

  • 17 Juni 2010 - 19:07

    Lois:

    Heey Britt,

    Je blog is echt leuk! Vooral de grappige details die je erbij schrijft.

    Ik kreeg gewoon een brok in m'n keel toen je over het afscheid nemen enzo begon :P

    Ik hoop dat je het een super ervaring vond.

    liefs

  • 18 Juni 2010 - 18:57

    Monique:

    Ik ga het ook echt missen om te lezen..! Kun je ook niet 1 weblog gaan schrijven over het leven na amerika? haha
    liefs monique

  • 20 Juni 2010 - 18:15

    Johan&Angelique:

    Hoi Britt, Goede terugvlucht en tot morgenxxxxxxxxxx
    papa&mama

  • 21 Juni 2010 - 17:44

    Marjolijn:

    Hoi Britt,

    Jeetje wat een lange terugreis zeg. 31 uur!!! Hopelijk is alles goed gegaan en ben je weer lekker in Vlaardingen. Het zal wel weer even wennen zijn, maar ook leuk om iedereen weer te zien. Misschien kom ik je binnenkort weer eens tegen in de stad!

    X
    Marjolijn

  • 05 Juli 2010 - 13:23

    Linda:

    OGOD, nu heb ik niks meer om te lezen op een saaie zondagmiddag.
    Supergaaf dat je naar NYC,LA en weetikwaarallemaalnogmeer :)
    Ik hoop dat je het leuk hebt gehad (zo te zien vast wel)

    Liefs,
    Je trouwe volgster, haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 939
Totaal aantal bezoekers 316320

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: