Verslag van Britt :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Verslag van Britt :D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Verslag van Britt :D

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

28 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haj,,

weer almost a month verder maar ik had echt geen zin in om te schrijven (hoe slecht)
excuzes-moi of zoiets


Had n paar dagen niet in mn dagboek geschreven so I start off on 2 March 2010
Tuesday

Jenny was op vrijdag wezen slapen en dat was wel nice. Hebben serieus tot 3 uur smorgens op webshops zitten kijken. En rond n uur of h 1 smiddags ontwaakte de prinsesjes eindelijk.
Zondag aaf was k naar de buren geweest en dat was wel gezellig (zie hyves voor n foto met mijn buurjongen ;) )
En op maandag mn kleurtje bijgewerkt met tennis practice in de zon

Tuesday dus
Tijdens wiskunde met Brandi over dr kindje gepraat. Dr vriendje (die nog helemaal niet zo lang dr vriendje was) wilde voor vader gaan spelen, terwijl hij niet eens de vader van de baby is. Ze is 16... okee.....

Angelina deed voor t gemak weer n beetje normaal bij Anatomy. Kan niet begrijpen dat dat kind zo'n krengerig karakter heeft. Echt 5 x zo erg als ik soms ben. Blaaa

In de schoolbus met Josh K gekletst. Hij is niet echt heel cute ofzo, maar hij is zoo grappig

Na school met mn Dutch ppl gemsnt en met mama gebelt
Kreeg n hele grote kaart van mn paps thuisbezorgd dus ik was helemaal blij, haha :D
Brian, de buurjongen, had op myspace gestuurd "I have my phone, would you like to be the first in my contact list" Ahw, dat vond k wel cute. Maar ik zag t pas laat dus toen was k zoieso de 1e niet meer




wed 3/3/10

T 1e uur n sub dus dat was wel chill. 2e uur met Kelly gekletst. Ze wou ook n diamond diva worden, want Dylan zit in t baseball team.

K vond dat t tijd was dat ik voor t eerst n keer schoollunch ging kopen. Je hebt n code nodig, maar die heb k niet dus Matt ging mee. Normaal gesproken vind ik n hap van de kip burgers wel lekker, maar meer dan 2 happen is verdomd goor. IEELL. Zelfs als ik dr aan terug denk, denk k nee bedankt. K hou t wel bij mn appeltje
Kreeg t laatste uur strafwerk omdat ik volgens Mr Camp te laat binnen was. Pfff

Na school ff gemsnt en me klaar gemaakt want.....ik zou voor de 1e keer van mn leven naar een "echte" kerkdienst gaan. Ben wellis met school naar de kerstviering in de kerk geweest, maar n echte dienst had k nog nooit bijgewoond. K ging met de buren en die zijn Puerto Rican, so we gingen naar een kerk in Orlando. Half uur rijden. Gelukkig spraken ze wel gewoon Engels, en sommige dingen werden vertaald in Spanish.
T was zooo anders dan ik dacht dat n kerk was. Ten eerste zien kerken in Amerika er uit als gewone gebouwen en van binnen meer als n concert zaal. En ten tweede; er was n rock band. Niet n echte beroemde band ofzo, maar de youth group (waar ik heen ging) en de volwassen section hebben beide n band waar ze op rock muziek liedjes over God enzo zingen. Vond t best cool. En dr was n freakin lekkere key-board player. Toen k bij de buren thuis kwam, zei de Opa; Nu ben je ook Christian. ...Ehm sure...haha


Donderdag 4 maart '10

T was echt koud. Ronny smste veelste laat dat'ie die dag thuis zou blijven, dus Sandy bracht me naar school.

Ohja; ik heb n meisje in mn klas; Victoria. Ze zegt eigelijk nooit wat en 1 x bij soccer was ze al tegen n meisje geflipt waardoor k compleet verbaasd was, maar 'gister' heeft ze n leraar in zn gezicht gestompt. Hij wou dat ze dr telefoon inleverde en ze zei nee en toen duwde die dr tegen dr lockers aan en greep dr arm ofzo en toen BOEM in zn gezich
die leraar had dat natuurlijk niet mogen doen, maar zij ook niet.
Nouja, was wel interessant

En n paar dagen daarvoor werd Jordan voor 3 dagen geschorst omdat'ie tijdens zn weightlifting class voor de grap TK zn broek naar beneden wou trekken, maar zn boxer ging per ongeluk mee. Naar wat k begrepen heb hielden alle meisjes hun vingers dicht bij elkaar alsoftie n "little one" had. TK heeft tot zn 2e lesuur gehuild. Ik nam t maar n beetje voor m op, al had n echte vent natuurlijk gewoon n grapje dr van gemaakt ipv gaan huilen. Maar goed dat k zei dat k niet met m naar prom ging :p

t 2e uur n discussie over the R-word. In Amerika vinden ze t prachtig om woorden die je niet in de school mag zeggen, zoals fuck, shit, bitch enz. the f-word, s-word en b-word te noemen. Vind t maar achterlijk, noem t beestje gewoon bij zn naam maar oke. Iig, hebben ze nu n nieuwe; THE R-WORD. We hebben n speciale class op school voor kinderen met n verstandelijke handicap. We schelden best vaa met "retarded" wat achterlijk betekend, en nu heeft een of andere lerares n hele campagne opgestart die elke morgen op de daily announcements kwam dat je geen retarded meer mag zeggen. Ookal associeer je t totaal niet met die kinderen, vanaf nu staat the R-Word voor RESPECT. Dus die kinderen zijn respectvol. Niemand snapt waarom dr zo;n drama over gemaakt wordt, want iedereen heeft gewoon respect voor die kinderen maar gebruikt retarded gewoon als stupid enzo. Maja. Coach Harkema vond t dikke onzin en dat lietie merken ook, haha.

4e uur wisselde Brandi nd Amanda hun creaties op hun armen uit. Ze snijden zich. Pfff krijgen we dat weer. Brandi ziet t als "tatoeages" en heeft n hartje met de naam van dr dochter dr ingekrast. Dus na school ging k dr toevoegen op myspace, zie ik dat ze niet zwanger is van dr 1e maar van dr 2e kind! De 1e keer kreeg ze n miskraam, en ze heeft n heel foto album on myspace met allemaal foto's van die dode baby met kleertjes aan enzo. En dat kind is niet volgroeid. Echt ranzig. En k snap ook niet hoe ze al voor de 2e keer zwanger kan zijn. Nouja, k snap wel hoe t kan, maar dat is toch crazy.

5e uur had k mn drama performance, en voor t eerst van mn leven vergat ik n regel. Niemand zat mee te lezen dus k raakte in paniek. Gelukkig wist ik er nog wat van te maken, maar ik had maar 78% en normaal heb ik altijd in de 90% dus dat was balen. Had gelukkig wel 100% voor n toets dus dat compenseert weer. Mn andere klassen boeie me niet zo, maar ik wil gewoon n A in creative writing and drama hebben.

Bij de buren gegeten en met Claudia, mn buurmeisje van 12 gekletst.
En met dr broer gesmst.

had pics van Craig in zn leren jasje op de cruise op mn facebook gezet, want Tonya zei dat dat grappig was. Begintie tegen Sandy te janken. Wat n sukkel



friday march 5th '10

moesten t 1e uur 3 gedichten inleveren, maar was t totaal vergeten. Gelukkig had ik er nog 2 voor AP lit in n notebook en had er snel 1 gemaakt over chocolade.
2e uur moesten we elkaars katten bestuderen. N groepje heeft ons nagedaan met t piercen van de tong. Losers.

Na school kwam Kelly me halen voor de baseball game. Zou mn 1e x als diamond diva zijn.
Jenny, Kelly's zusje, ging ook mee. Ik was zo moe en had koppijn, maar k had er zin in dus k ging maar.

Nou dat was toch n disaster. K doe t nooit meer!
Oke, ik ga t ff vertelle :p

We kwamen aan en ik zag de coach lopen dus ik zei "HE :D" en toen keek die om en liep die door.
Ik probeerde t nog eens "YO". Hij liep door.
Dus ik op n drafje roepen dattie moest wachten.
Begint'ie gelijk al; Ja en ik luister niet als je me zo aanspreekt
K had echt zoiets van okeeee...maar ik zei netjes sorry en overnieuw hallo

Daarna moest k meekomen voor t shirt. Kom k t clubhouse in zegtie opeens ja buiten wachten. Zag k Mr Keene in zn blote bast staan. Ook weer n nare ervaring.
Krijg k n XL shirt. En Kelly ook. Ik probeerde t met; ik heb n small? Maar nee, het was dit shirt klaar. Niet eens n cool shirt ofzo, gewoon n shirt van een of ander toernooi dat ze ooit hadden gedaan.

Daarna moesten we Miss Glasgow or whatever maar gaan helpen. Ze was hamburgers aan t maken en had geen klusje voor ons. Dus wij n beetje op die tribune zitten. Begint de wedstrijd.
Ik dacht goh, zou k nu niet wat moeten doen? N andere coach zag me en zei dat k moest omlopen. Dus Britt loopt om en komt daar doodleuk aan. Vroeg aan Matt oftie de coach wou roepen. Begint die idioot (de coach dus) helemaal tegen me te schreeuwen dat'ie geen tijd voor me heeft en dat k terug moet en dat'ie zich op de spelers moest concentreren en dat k weg moest en hij had toch gezegt dat ik Miss Glasgow moest helpen en blablabla. Nou....ik kon t niet geloven. Was zo boos. gelijk Coach Mac gebeld want door hem had ik dat "baantje" gekregen.
De hele fcking wedstrijd n beetje lopen kouwkleumen op die rot tribunes en achteraf ben k nog wel naar Mr Chad gegaan en die zou wel met de Coach praten. Wat n douchebag!

's Avonds met Jenny naar Dear John geweest. Heb de hele tijd zitten janken haha. K bleef bij dr slapen, maar ze heeft n 1 persoonsbed waar de veren van in je rug prikken. Was dus niet mn most comfortable night ever.



Zaterdag 6 maart

We wilden gaan winkelen, maar Jenny's hostmom wil ons nooit halen of brengen dus dat ging niet door. We gingen n beetje rondlopen in Saint Cloud en t was nog leuk ook. Heb n zilverkleurig harvormig spiegeltje gekocht met n B erin en ook 1 met n M voor megan. En n mooie haar speld voor prom. Dr zijn welgeteld 3 leuke winkels in ST Cloud. woohooo!

Daarna met Sandy naar n schoenmaker want de rits van mn ene ugg was kapot en de bon had k al lang weggegooid en ik had cash betaald. Stom! De schoenmaker zei dat t 40 dollar kostte. Voor die ene rits. Nou mooi niet. Gingen naar n andere schoenmaker maar die was dicht en toen gingen we maar pizza eten bij Pizza City geloof k. Was zo grappig, want n paar maanden geleden was ik met mn family daar wezen eten en de mevrouw die daar werkt vroeg hoe t met me ging. Dus ik zei ja goed enzo. Zegt ze ja jij bent toch de exchange student uit Nederland? Had ze dat gewoon onthouden! Mn mond viel echt open van verbazing. Toen vertelde andere mensen die daar zaten dat ze n keer in Mei waren geweest en hun drinken op n speciale manier hadden besteld, en toen kwamen ze in April t jaar daarna terug, en zonder wat te vragen zette de mevrouw hun drankjes neer, precies zoals ze dat de keer daar voor hadden besteld. Echt wonderlijk!

's Avonds wou k met Annika naar de film. Haar vriend Chris wilde wel mee en hij zou ook n vriend meenemen. Dat werd dus Josh K. Josh kwam me halen en bracht me thuis en dat was wel..ehm...leuk. De film ging over 2 cops en was heel erg grappig!



Zondag 7/3/10

Prachtig weer. Word echt zo blij van de zon :D. Rond n uur of 1 ff buiten gezont. Lekker!
Verder n beetje gesmst en met papa en mama gebeld.


Maandag 8/3/10

Was weer mooi weer :D.
t 3e uur moesten we n toets overdoen en je kreeg je vorige antwoordblad terug zodat je zag wat je fout had gedaan. T was n multiple choice test. Ik dacht dat de vragen met n vinkje ervoor goed waren (wat meestal zo is met n vinkje), maar toen ik de test af had bleek t juist fout te zijn met n vinkje. Dus alles kon overnieuw in mn pauze. Blaaa.

Brandi had opeens weer n nieuw vriendje. Okee....wist niet dat dat zo makkelijk ging. Zeker niet met n baby.
Ze heeft me uitgenodigd voor dr feestje 10 april. K krijg geen hoogte van dr...

Na school lekker getennist in de zon.


Dinsdag 9/3/10
Werd wakker. Wolken. We hadden n dag vrij en k zou naar t strand gaan, maar dat ging dus niet door. Heb heel veel genikst en met Joe en Ter gemsnt en bij de buren gegeten en n film gekeken. Megan kwam me rond kwart over 11 ophalen samen met Kevin. Dr nieuwe crush ofzo. Niet echt n hotshot maarja. Gingen chocola bij CVS kopen. En daar was n raar figuur die met ons ging praten, Nick from NY, en die ons nummer wou. Mijn foon was in de car dus Megan was de pineut. Hij smste maar na n tijdje gingen we m maar negeren want t is echt n triest figuur. Gekke foto's nd filmpjes met Kevin and Megan gemaakt en gingen rond 2 uur snachts slapen.


Woensdag 10/3/10

Om 7 uur weer opstaan, om 8 uur weg. We hadden nog n dag vrij en nadat we Annika hadden opgehaald gingen we naar Disney :D. Megans parents work there dus we kunnen gratis naar binnen. Sweet!
T was echt super gezellig. Echt 1 van mn leukste dagen in Amerika. T was heerlijk weer en we hebben lekkere dingen gegeten en t was gewoon echt super!
Veel foto's gemaakt. We gingen naar Magic Kingdom en naar Epcot, maar heb maar 3 dingen in Epcot gezien. Dus ga zeker nog is terug. Ze hebben echt veel meer parken hier dan in Nederland. Epcot is n park dat gebasseerd is op verschillende landen en n soort futuristisch gedoe :)



Donderdag 11/3/10

Freaking harde regen. Blegh. Dr was zelfs n tornado alarm. had me verslapen, werd om 6.45 wakker ipv 6.05. Gelukkig is Ronny ook altijd te laat, dus ik was in feite n soort optijd.

1e uur al mn anatomy stuff in mn rekenmachine getypt
t 2e uur werd k betrapt dus n 0 voor mn toets en nablijven.
was zo stom, want coach harkema kwam naar mijn tafel toe...dacht ik
dus ik begon heel schijnheilig te lachen en zo kwam die dr dus achter dat ik aan t spieken was. Hij was eigelijk gewoon aan t lopen.

Brandi wou dat ik met dr vriend ging smsen want we zouden n x wat gaan doen en hij was wel leul...zei ze. Ik met die jongen smsen. Nou, hij heeft me inmiddels op facebook toegevoegd en t is me toch n engerd. Ik sms m sinds een wee niet meer terug, haha



Vrijdag 12/3/10

School was niet boeiend. 's Avonds met Annika nd Jenny naar Kayla dr bday. N film kijken bij haar thuis. Was echt gezellig. Ze had n popcorn machine gehuurd en dr was echt heel veel eten en drinken en mensen uit mn klas :D.

We bleven bij Annika slapen. Ze slaapt in n stapelbed en t onderste bed is n 2persoons bed. Ik ging lekker alleen in t bovenste 1 persoonsbed liggen. Hebben n lijst gemaakt van alle slechte dingen van Jenny's hostmom. Serieus, dat mens is gek.



Zaterdag 13/2/10

Werden rond 12.20 wakker en om 3.20 kwam Sandy eindelijk. Gingen eerst mn tragus laten piercen want daar had k zin in.

Daarna naar de mall, een promdress uitzoeken. We hadden geen leuke gevonden maar t was wel gezellig. Mn nieuwe fav. winkel is forever 21. echt leuk

Chris gebeld oftie ons kon ophalen als we m geld gaven dus hij haalde ons op.
Tot 2 uur snachts n beetje ge-internet en toen ging k maar slapen.



Zondag 14/3/10

weer lekker weer. De klok gaat hier n week eerder vooruit. Uitgeslapen tot 12 uur en met papa en mama gebeld. Jenny kreeg te horen dat ze volgende week wssl bij dr vriendin mag wonen ipv bij die heks. Met Joe nd Ter gemsnt. Terry heeft me weer lekker op de hoogte gebracht :D.


Maandag 15/3/10

first day of my "diet"
Ik mag door de weeks geen chips of chocolade ofzo eten. Want dat eet k normaal echt heel erg veel. Werd gelijk op de proef gesteld want t 1e uur had iemand cupcakes gemaakt die ik afsloef, t 3e uur bood megan me n twix aan en k zei nee en na school tijd kreeg ik n doos vol met leuke en lekkere dingen die mama had opgestuurd die ik moest weerstaan tot t weekend

Kreeg n migraine aanval nog voor t 1e uur dus k was doodmoe na school.
7e uur was ik mn strafwerk vergeten dus dinsdag nablijven.
In Amerika moet je n "pass" hebben om naar de wc te gaan. Maar niemand heeft die meer dus we schrijven t altijd op n random papiertje. Nou dat vond Mr Camp dus niet goed dus ik moest regels schrijven in ruil voor t naar de wc gaan. Toen had ik donderdag nacht gedroomd dat'ie zei dat ik t voor maandag mocht doen en ik was er dus van overtuigd dat ik t niet op vrijdag hoefde in te leveren maar dat was niet zo, dus hij verdubbelde t en toen was ik t weer vergeten, dus nablijven. En dat allemaal omdat ik naar t toilet wilde.


Vrijdag greep n jongen uit mn straat, Louis, mn hand in de schoolbus omdat'ie t koud had. Dus ik trok m terug toen ik vond dat zn handen wel warm waren want hij zat echt met zn vingers verstrengeld met mn beide handen :O. Zegtie ja we zouden zo moeten blijven zitten. Ik had echt zoiets van ehmm nee
Paktie naderhand mn hand weer en begint ie met zn duim over mn hand te wrijven
maar ik durfde m niet weer terug te trekken dus k ging Josh maar smsen, want die kent m, dat die engerd mn hand vast had.


Dins 16/3/10

Louis zei in de bus: is je moeder na school thuis. Dus ik zei eerst nee en toen dacht k fuck dus k zei ehm Jaa. Ik weer uit t raam staren. Zegtie Denk je dat ik kan langskomen? Ik zei ik weet t niet. Ik weet uit t raam staren. Zegtie iets over n zwembad. Dus ik zei dat ik zelf n pool had en toen zeidie ja dat bedoel k, dan kunnen we samen. Ik zei we'll see, I leave June 20 Ik weer uit t raam staren. Toen zeidie; We moeten wat doen voor die tijd. Ik zei; sure. Ik weer uit t raam staren. Zegtie; wat wil je doen? Ik zei; let's have a far-well party. Ik weer uit t raam staren.
WAAROM BEGRIJPTIE DE FREAKIN HINT NIET?

Moest de fcat science doen. Zo gaar. Heb maar wat ingevuld en ben gaan slapen. T duurde 3 freaking uur.

t nablijven voor AP gov was maar n half uurtje. Niemand van mn fam. nam de telefoon op. Allison had gezegt sms me dan breng ik je wel thuis en ook Josh K zei dattie me wel op zou halen, maar dat vond k zo lullig, dus ben naar huis gelopen. 45 minuten!
Nouja, goed voor mn dieet :P.
Doe ook iedere dag 200 "starjumps" en sit-ups. woohoo
Na school ff met Ter en Joe gemsnt.
Tv met Sandy gekeken.


Woensdag 17/3/10

2e uur moesten we aantekeningen maken bij n aflevering van Dokter Oz bij Oprah over poop. Okee, lekker.

Moest nablijven van t anatomy incident. Heb huiswerk gedaan en Kristel bracht me thuis :)



Donderdag 18/3/10

Ronny was n x op tijd
Kon t niet geloven

Ging savonds naar de buren. was wel gezellig



Vrijdag 19/3/10

had me weer verslapen dus Sandy bracht me naar school.

At lunch nodigde Keith nd his girlfriend me uit voor n feestje die avond dus k dacht oke
zou eigelijk met die Brandi wat gaan doen maar dat wil k denk k toch liever niet meer.

Na school lekker in de zon getennist. T huis zo snel mogelijk schoongemaakt en met papa en mama gebeld. Josh kwam eten. Ik had er geen vlees uitgehaald want k wist niet datie zou komen dus hij moest aardappelkroketjes met sla eten. whahahaa :p
heel lang gekletst en rond 1 uur ging die weer weg.


Sat 20/3/10

Nog 5 maanden en dan ben k 19. jeeej

It was Joelle's bday. Echt jammer dat k dat moest missen.

Had gedroomd dat k op schiphol aankwam en dat niemand die k leuk vond er was. Boehoe

Ging met Annika shoppen. Was echt geweldig lekker weer, maar we moesten toch n prom-dress hebben. Uiteindelijk heeft zij n lange blauwe gekocht en ik n roze. :D.
Nog n heel leuk shirtje en haar dingetjes bij forever 21 gekocht dus k was happy.

Craig, Tonya nd Sandy kwamen ons ophalen bij de mall en Craig moest weer allemaal foto's van zn poep en sex filmpjes laten zien. Schaamde me dood.

Thuis was k helemaal overstuur want Craig en Tonya zeiden dat ze mn prom dress niet leuk vonden. Was boos dus sloot me op in mn kamer met al t chocolade dat mama had gestuurd en heb tot 3 uur snachts ofzo GTST afleveringen gekeken want nu we snel internet hebben kan ik t EINDELIJK weer volgen :D



Sun 2/3/10

Heel de dag n beetje genikst. n verhaal voor Creative Writing geschreven. Met papa, mama, Willem nd Carla geskypt dus dat was nice.
Walmart
Ruzie met Craig
he's such an ass!



Maandag 22/3/10

Marinke's bday. Moest k OOK missen.

Was zo moe dat k elk uur in slaap viel op school. Na school met Joe geskypt :D

Nog n ander verhaal voor Creative Writing geschreven en dat was t wel.

Craig en Tonya gaan n paar dagen op vakantie. God zij dank


Dinsdag 23/3/10

MY DADDY'S BDAY :D.

Ronny was late dus Sandy bracht me. Ik lag t 1e uur te slapen want ik had t classwork (dat verhaal) de dag daarvoor thusi gedaan. Komt Josh K binnen. Daar lag k dan, charmant te ronken

Na school bracht Josh me thuis. Gingen toast eten. Met papa gebeld en heel even met mama en toen ging Josh weer weg. Haha.

Alec vroeg me op school voor prom. Ik zei alleen als Rakim Annika vraagt.

90210 met Sandy gekeken


woensdag 24/3/10

School was boring
Tijdens t laatste uur ging t fire alarm af en omdat mijn leraar t niet helemaal snapte had ik de bus gemist. Na n half uur de buren maar gebeld en die kwamen me halen <3

4 uur haalde Megan me op want we gingen n film kijken bij AP Lit. Compleet met pizza nd popcorn. Was echt leuk.
Heb alleen de laatste 5 min gemist want de buren haalde me op om naar de kerk te gaan.
Deze keer was t best saai, maar de hot key-board guy was er weer :)

Mama had me n legging met jeans print opgestuurd en k heb serieus nog nooit zoveel complimentjes gekregen van jongens op iets wat k aan had. Haha


Donderdag 25/3/10

Ronny was late so Sandy bracht me naar school.
1e uur ging k naar Annika's class. Was wel gezellig.
10 min voor de bel terug. Ze waren me gaan zoeken :P

2e uur kwam ik er achter dat Emily en Kelli mn druiven op hadden gegeten.
Maar omdat ik de dag daarvoor pizza enzo op had, had ik expres heel weinig eten mee genomen
Mn appel was ook niet meer goed dus kreeg ontzettende koppijn
Na school zou Jordan komen dus k wachtte met t eten van taco's. K viel in slaap en om 5 uur smste ik m waar die was. Hij was voor t gemak maar n film gaan kijken en kwam er zo aan. Nou toen hoefde t van mij niet meer.

Met papa en mama gebeld. Mama was door dr rug gegaan :(

Josh stuurt me steeds smsjes in t Nederlands. haha. Google translate dus t klopt niet altijd.
Ipv what's up smste die; Wat is er.
vond k wel grappig

Met Joelle gebeld.
Voelde me echt niet lekker.



Vrijdag 26/3/10

Niet naar school geweest. Werd rond 11 uur wakker
Eigelijk niks gedaan totdat Annika na school kwam.
Had n kaart van mama gekregen en...n pakketje van Oma :D
2 tijdschriften, n fotolijstje, heel veel hagelslag en lekkere dingen, n knuffeltje enz.
Echt heeeeel lief :D

Annika ging op msn en we hebben met n vriend van dr gebeld uit finland. haha
Daarna kwam jenny ook.
Heb proef make-up voor prom bij Annika gedaan.
Ze ging om 11 uur weg.
Jenny bleef slapen. Gingen twilight kijken.
Ze viel na 30 min in slaap maar ik heb er echt n hekel aan om vroeg te slapen in mn weekend dus k ging m maar afkijken en 2 afl. GTST kijken enzo.
Rond kwart over 3 slapen


Zaterdag 27/3/10

Naar walmart geweest.
We zouden naar de film en uit eten gaan. Ik wachten en wachten en wachten
en om half 8 hoorde ik dat t niet meer door ging
pfffff

Had echt 3,5 uur met Joelle gebeld. Een nieuw record :)

om 10 uur kwam Josh K me halen. Chris haalde Annika op. We zouden eerst gaan bowlen maar dat ging niet meer door, daarna zouden we naar t strand gaan maar Annika moest om 1 uur thuis zijn dus dan hadden we daar maar n half uur. Toen kreeg Annika t master plan om naar Target te gaan; n supermarkt met kleding enzo. Na 20 min rijden was de 1e Target closed. 15 min later de 2e ook en 5 min later de 3e ook. We veronderstelde dat ze waarschijnlijk allemaal dicht waren.
Toen all the way terug naar Christian's huis, n jongen die we kennen. Was best stom en na n half uur gingen we weer weg. Step up kijken bij Annika. Britt was saggo en viel in slaap.
Om 3 uur ofzo gingen we slapen.


Zondag 28/3/10

Werd wakker en k wist al weer dat k ziek was.
Wordt er schijt ziek van. Heb me nog nooit zo vaak grieperig gevoeld. Annika's hostmom (en ik ook) denkt dat t komt door de slechte hygiene in t huis.

a.s. vrijdag zijn we vrij en dan hebben we n week spring break. Annika gaat naar cocao beach met dr hostparents nd hostsister en ze vroegen of ik n paar dagen langs kom, dus dat is nice.

Met mama gebeld.

Daarna ff geleerd.

Met Joelle en Marinkie gemsnt <3

Mn zwarte jurkje gebleekt want er zat al 1 klein bleek vlekje op dat rood was geworden dus nu zittie vol met roze spots :)

Daarna ging k ff slapen. Heb echt 2,5 uur geslapen en werd helemaal bezweet wakker. IEL
Maar ga morgen wel naar school. 4 daagjes en dan heb k vrij dus moet lukken.


Jezus, heb echt 2 uur aan dit verhaal gewerkt. Dus ik vind dat ik wel n berichtje heb verdiend ;)


21 juni ben k weer in t neder-land


XXX
Liefs,
Britt



Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl .

Facebook:
http://www.facebook.com/search/?q=britt+planken&init=quick#!/profile.php?id=100000528542760&ref=search&sid=100000528542760.861896087..1














  • 29 Maart 2010 - 05:40

    Angelique:

    Hoi Britt, Hoop dat je je weer iets beter voelt. Nog even en je hebt spring break ,kan je weer even bijkomen.Geniet nog van de laatste maanden, want het is zo 21 juni!!

    liefs mamax<3x<3x

  • 29 Maart 2010 - 10:38

    Karlijn:

    LIEFIEEEEE!!!!..joehoeeee...
    Wat een verhalen weer!! geweldig om te lezen..BIJNA 21 JUNI!!! OLÉ OLÉ!!!..
    IK kan echt niet wachten!!!.,...tot snel!!!!!!
    Dikke smakker!!
    love u

  • 29 Maart 2010 - 12:40

    Terry:

    Heeeeeeeeeee liefieeee!!!
    zo ik heb weer heerlijk met een kopje thee en een chocolaatje genoten van je verhaaltje ihihi.
    ik zag mijn eigen naam zelfs nog een paar keer voorbij komen sjezen (H)

    het is inderdaad alweer een tijdje geleden dat je een verslag hebt gemaakt.
    ik moet nog even wachten en dan kan ik je weer heeeeerlijk knuffelen!

    en echt freaky man dat meisje met die foto's op myspace van dr dode baby :| ik schrok me dood toen ik dat las.
    ik hoor hier ook echt wilde verhalen van klasgenoten over kiddies van 16 die zwaar zwanger zijn enzo. echt EW.

    anyhow, ik mis je chick ik spreek je veel te weinig de laatste tijd :(

    i love you (L) xxx <3

    ps. kan niet wachten tot je op het vliegveld aankomt!!!

  • 30 Maart 2010 - 09:59

    Oma:

    Wat een verhaal .Ga ernog even van genieten in florida het is gauw juni.

    hoera...........


    oma

  • 30 Maart 2010 - 10:01

    Justin:

    hoi britt.

    je bent de mooiste op het bal.
    niemand heeft zo lief nichtje als ik .

    knuffel justin

  • 30 Maart 2010 - 10:01

    Justin:

    hoi britt.

    je bent de mooiste op het bal.
    niemand heeft zo lief nichtje als ik .

    knuffel justin

  • 30 Maart 2010 - 18:07

    Alienke:

    Heey !
    ik ben nu zelf ook voor een high school semester in philly,
    en ik wilde even zeggen dat ik je blog echt heel leuk vind om te lezen :)

    Liefs, Alienke

  • 30 Maart 2010 - 23:26

    MelanieB:

    Haha over dat meisje die die docent sloeg hahaha, en dan vet droog:
    'Nouja, was wel interessant'

    Dear john is zo mooi!

    '1e uur al mn anatomy stuff in mn rekenmachine getypt
    t 2e uur werd k betrapt dus n 0 voor mn toets en nablijven'
    Hahaha sorry maar dit vond ik wel even grappig (wel zwaar klote voor je natuurlijk)droogkloot :P

    Je hebt weer een leuk verhaal van gemaakt!
    Nog veel plezier, deze laatste weken zijn zo voorbij!

  • 04 April 2010 - 14:00

    Mama:

    Vrolijk Pasen en veel plezier met je paassnoepjes. Geniet van het mooie weer en je vakantie.

    liefs mamaxxxxx

  • 07 April 2010 - 05:29

    Charles:

    hoi, Britt......

    nog een beetje uit te houden in dat "rare" land?

    hier houdt het in ieder geval even niet echt over. (pokken kikkerlandje)

    wordt zo langzamerhand aftellen voor jou.
    dus..............geniet er nog maar even van.

    greetz, Charles xxx

  • 11 April 2010 - 02:12

    Henkie:

    hey ja leuk laat je dan iet horen schatje xx

  • 22 April 2010 - 20:25

    Amy:

    ik kwam op je site via girlscene.. heb alles gelezen, echt leuk!
    btw, je buurjongen is best hot^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 316334

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: