EINDELIJK WEER EEN VERHAALTJE :) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu EINDELIJK WEER EEN VERHAALTJE :) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

EINDELIJK WEER EEN VERHAALTJE :)

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

02 Maart 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

aj,

Ik had een week lang geen internet. We hadden namelijk Cyberspot, dat is gratis internet via de sateliet, maar dat is er mee gestopt en t duurde n week voordat k weer internet had
T is 11 uur en morgen moet k naar school maar mn moeder wil morgen op de werk wat te lezen hebben dus ga ik wssl pas om 12 uur naar bed, speciaal voor mijn mamsje. Wat ben k toch lief
Nou laat k maar snel beginnen dan



Dinsdag 9 feb 2010

's Ochtends had ik wel 5 minuten over voordat ik naar school moest. Was helemaal blij... Maar misschien kwam t omdat ik ook 5 minuten eerder mn wekker gezet had..

Mister Persaud was boos omdat ik t boek voor ap lit niet had gelezen. Maar 3 mensen hadden t hele boek gelezen ofzo maar veel mensen hadden sparknotes.com gebruikt (altijd handig voor je werkstuk ;)..) en die had'ie dus niet door. Zegtie ja je zei dat je had gelezen. Ik; ja ik heb t ook gelezen, maar niet helemaal... Persaud: Je zei dat je alles had gelezen. IK: I swear to God I didnt say that. Persaud: If u lie u'll go to hell. IK: I don't believe in hell. Persaud: neither do I
Dat was dus echt n nutteloze conversatie majaa
Bij ap gov kwamen dr militaire mensjes en de mevrouw zei dat ze best veel van de wereld had gezien door t leger o.a. Amsterdam en ze zei dat het niet zo gaaf was als de verhalen. Dus iedereen lachen en ik vond t ook wel grappig want ze wist toen nog niet dat ik Dutch was.
Na school moesten we wachten tot de basketball practise over was want we hebben dezelfde coach en wij hadden daarna tennis practise in de gym ivm de regen. Konde we James en David checken. Die David was me nog nooit eerder opgevallen maar die is ook best hot.
's Avonds ging k met Marcella en Bill uit eten bij Olive Garden. Was heel erg lekker en ontzettend gezellig. Dr waren blijkbaar 3 mensen jarig want n paar keer achter mekaar begonnen de obers n idioot liedje te zingen, dus ik vond t wel grappig als wij deden alsof Bill jarig was. Dus ik aan de ober vertellen dat'ie jarig was en jawel hoor, ze kwamen zingen. We hebben die avond veel gelachen maar helaas was t n doordeweekse dag en moesten we dus weer bij tijds nach hause. Marcella ging de volgende dag dan echt terug naar Brazilie. Echt jammer maar ik weet zeker dat ik dr nog eens terug zal zien!


Wednesday 10-02-10

T was zooo kous smorgens. T 1e uur vroeg Miss Sheets waar k was gister ivm de midterm die ik moest inhalen, maar ik was natuurlijk bij basketball wezen kijken. Dus ik zei; nee we zouden t morgen doen. En toen zei ze oh nou geef je e-mail maar kan je t thuis doen. En nu heb ik 92% voor dat midterm want Lyuda had me een aantal antwoorden gegeven. Ha zo werkt dat :D

2e uur hoorde ik opeens weer bij de juniors en moest ik fcat shit doen maar daar had k natuurlijk eeeeecht geen zin in dus k ging lekker met coach Hark kletsen. Zn great grandparents komen uit Friesland (zn achternaam is Harkema) en ik had n liedje van Twarres op mn i-pod dus dat liet k horen.
Na school tennis practise. Ging niet zo goed. N paar jongens van t basketball team zaten aan t eind in de gymzaal en coach Mac zei; bye Britt. Toen zei David heel bijdehand ook Bye Britt. Maar hij wist niet dat ik zijn naam wist dus ik zei heel leuk; Bye.....David (:

Thuis gemsnt met Tim, Ter en Matt. Gedicht voor AP lit gemaakt. Was gedaan en mn zooi opgeruimd. En met wat mensjes gesmst.

En T.K. Smste me of ik met m naar prom wou.... Ik smste terug dat ik niet met n jongen wil gaan....



Donderdag 4 feb
T was maar 4 graden celcius die ochtend. WTF :|. 4 lagen kleding aan en mn uggs maar de rits was n beetje kapot en die brak k na school helemaal. Echt kut.

2e uur deed Angelina weer gezellig bitchy en ik stond mezelf toe om ff lekker terug te bitchen :) Bij eco hadden we echt n hele gemene sub. Mocht niet eens mn fruit eten. Na school gingen Jordon, Annika und Jenny met me mee naar huis zodat we vanaf mijn huis naar tennispractise konden lopen. Dr zat n vreemde kerel op mn bank en opeens herinnerde ik me weer dat Craig en Tonya dr waren. Tonya had nog 2 kerstkadootjes voor me; n roze vibrator en n klein tril ding met afstandsbediening. En bedankt :P. Craig moest natuurlijk weer stoer en interssant en LOMP gaan doen omdat mn vriendinnen dr waren. Practise ging verder wel goed .


Vrijdag 12/2

Oke, dit moet k ff melden. Heb nieuwe face wash en n scrub en t voelt echt alsof mn huid n pepermuntje op eet. Heeeerlijk.

3e uur kwam k de klas in en zei; do we have that mean sub again? Stond de beste kerel voor mn neus. OOPS. Hij deed die dag wel n stuk chiller, gingen galgje doen op t bord en ik maakte woorden las Pink World en Barbie Girl. At lunch werd k booooos op Mister Chad, the athletic director. Want ik kan dus geen tennis wedstrijden spelen OMDAT IK AL GESLAAGD BEN. Nou sorry, maar dat is echt bullshit. T is n regel van de state florida. Had t wel leuk gevonden als mn organisatie dat van te voren even had gemeld, hoe dat in florida met school sport werkt, want dan had ik n andere voorkeursstaat opgegeven. Nu ben k dus weer niet echt part of the team. :S
Oh, Lorenz, de exchange student van Germany, zat echt altijd zo over zn hostdad te zeiken en nu gaatie bij Jordan wonen. Vind t wel zielig voor die hostdad want t is zn 1e keer als hostdad en zn vrouw is5 jaar geelden overleden en hij heeft ook nog n andere exchange student en hij had zelfs 2 fietsen voor ze gekocht enzo.
Verder hadden we carnations voor valentijnsdag t 1e uur en ik en Megan hadden elkaar n bloempje gegeven. Lief he.
Bij tennis (weer in the gym) vroeg n jongentje waar k vandaan kwam en ik vind t altijd leuk om dan Texas te zeggen. Dus ik zei; Texas. Geloofde die niet enzo krijgen we n hele discussie. Ik had echt zoiets van DUHH TUURLIJK KOM K NIET UIT TEXAS want k heb echt n heeel ander accent enzo. Maja naderhand begon die me te irieteren dus zei k maar dat ik uit Nederland kwam waar de beste jongen vast nog nooit van gehoord had. David begon n verhaal dat n accent leuk is en dat t part of who you are is. Waarop ik erg vriendel;ijk antwoorde dat ik denk dat het juist iets is waardoor mensen je leuk vinden zonder te weten wie je nou eigelijk echt bent.
Annika's dad bracht me naar huis want mijn hostfamily didnt answer the phone. En bedankt
Na school met Tonya naar Sonny's waar Craig was met zn vrienden. Die gingen namelijk ook mee naar de Daytona races.



Zaterdag 13/2
Moest om 5 uur opstaan maar werd om kwart voor 6 wakker. Godzijdank had craig zich ook verslapen want die zou mij om half 6 ophalen. Was voor t eerst van mn leven binnen 10 minuten klaar. O, voor de mensen die t niet snappen. Craig, Tonya en ik en craig zn vrienden: Kristel, Richard, Jody and Brian gingen naar de Daytona races. Normaal is zo'n kaartje voor de plaatsen die wij hadden n paar honderd euro, maar omdat wij mee deden in de pre-game hoefde we maar 30 dollar te betalen en kregen we ook nog eens onbeperkt drinken en n lekkere lunch.
Op zaterdag gingen we alleen maar oefenen voor de pre-game. Heb t denk ik nog nooit zo koud gehad in mn leven. We moesten uren wachten voordat we te horen kregen wat we gingen doen. Uiteindelijk moesten we met n vlag rondlopen. Viel om 10 uur savonds in slaap....


Zondag 14/2
....en om 2 uur sochtends ging mn wekker weer. Gelukkig kon ik in de bus nog n uurtje slapen. Die dag was t fortunately wat warmer. De show ging wel goed en was wel leuk. Dr was n beroemde country-singer die optrad en we hadden n lekkere lunch enzo. Maar wat was die race saai zeg. We hadden stoeltjes meegenomen en zaten op n terrein helemaal vooraan. Maar nadat de auto;s 5 keer voorbij waren gekomen viel ik in slaap....voor 3,5 uur. Nouja. Heb me suf gesmst en rond 11 ging k slapen.


Ma 15/2
Natuurlijk school geskipt. Opgeruimd. Paps en mams gebeld en wat huiswerk gedaan


Dinsdag 16/2

Sandy bracht me naar school want ze was ziek.
Oke
Lees dit niet als je n zwakke maag hebt:

Craig en Tonya waren vertrokken en die laten mn badkamer altijd vies achter maar deze keer was t wel heel bont. Dr lagen echt dikke poepsporen in de wc. Ik naar Sandy rennen en gillen dat Craig zo disgusting is. Daarna met mn hoofd de andere kant op proberen eerst door te trekken. KOMT AL DAT WATER OMHOOG. Meneer had wssl iets te veel toiletpapier gebruikt en zn...poop...kwam omhoog zetten. Ik freakte natuurlijk helemaal uit. Maar we hadden geen plunger. Hoe noem je zoown ding. Je weetwel, zoown ding dat vacuum zuigt in je wc pot. Nouja, die hadden we dus niet. Dus wij naar walmart, een plunger halen. Werkte ook niet. (ik liet t Sandy natuurlijk doen, denk maar niet dat ik dr aan kom). Uiteindelijk David maar gebeld die met n speciaal ding kwam. Maar t ergste van alles is dat ik nu permanente remsporen in mn wc heb. Geen echte, maar beschadiging in t lak doordat David die ontstopper had gebruikt. EN dat ziet er natuurlijk heel vies uit en dat terwijl ik mn wc enzo altijd goed schoonmaak. AAAAAAH

Verder mooie blauwe eyeliner gekocht en n geweldige roze lipgloss. En chinees gehaald.



*************NOU T IS HALF 12 EN K BEN MOE DUS IK SCHRIJF MORGEN WEL VERDER.
SORRY MAMS ;) ********************************************************



Woensdag 17-2-10

Nou gaan we weer verder hoor

T 1e uur was Miss Sheets boos omdat we aan t praten waren dus moest de hele klas n essay schrijven. Iemand heeft ook 80$ uit dr tas gestolen, maar ze weet niet wie. T is in een van de eerste 4 uren gebeurd. Maja
We moesten voor elkaar n kaart maken voor Valentijnsdag en we hadden namen getrokken en ik had een kaart voor Desiree gemaakt. (Dat was wel grappig, want ik had n keer n ebetje ruzie met dr gehad, dus had op de kaart geschreven; "We had an awkward start, fortunately now we are okay, you are a nice girl, so I wish you a happy valentines day." Haha :P Kreeg full credit en had ook n extra kaart voor n extra credit gemaakt dus kreeg daar ook de volle punten voor. Heb die kaart aan Megan gegeven en die vond t natuurlijk prachtig.
Was wel boos,want ik heb geen valentijnskaar gehad. Een of andere idioot had mij natuurlijk weer getrokken. Echt zo'n stil, zielig, depressief figuur die geen behoefte aan liefde heeft. Pfff
Vraagt n meisje oftie de kaart die zij voor hem gemaakt had wou hebben, zegtie nee. Wat n oetlul.
By geometry hoorde ik van Amanda dat t meisje die naast me zit, Brandy, zwanger is.
@ lunch zei Ronny dat'ie me vanaf nu 's ochtends wel naar school brengt met de auto. Vond k wel n goed plan. Na school te veel chocolade gegeten, flm gekeken, geslapen en voelde me ziek van de chinees.



Thursday 18 feb

Nu Ronny me naar school brengt kan k minstens n kwartier langer slapen. Echt lekker zeg.

T 2e uur gingen we onze kat zn tong piercen. Met n parel oorbel. Was wel grappig en onze kat heet natuurlijk Princess dus nu heeft ze ook kroonjuwelen. Dat hele dissecting gebeuren is echt goor. Die kat gaat ook iedere dag weer meer....ruiken. Megan en Jessica doen gewoon leuk, maar die Angelina blijft n vaag geval. Ach k doe maar leuk en aardig. Nog 4 maanden en ik zie dr nooit meer :P
Met dat meisje van geometry, Brandy, gepraat. Ze begon uit zichzelf dr over dat ze zwanger is. In april hoort ze wat t is. Ze is uitgerekend in augustus en de vader had het na een week uitgemaakt. Nu heeft ze n ander vriendje. Die gozer moet ook achterlijk zijn.
5e uur hadden we stoelendans. Erik speelde fals dus k was als 1e af. Heb t allemaal opgenomen. Was echt heel grappig.
We moesten voor AP Lit een "The Catcher In The Rye" kinda verhaaltje over jezelf schrijven. (dat boek is trouwens freaking goed, lezen en analyseren!!!!!!)
Mr Persaud had besloten dat we elkaars verhalen gingen lezen en dat heeft wel echt indruk op me gemaakt. Ik heb serieus helemaal geen problemen vind ik. Ja, ik denk soms wel dat t best handig zou zijn als ik nu eindelijk is n keer wist wat ik ECHT wil worden, maar ik ga voglend jaar een leuke opleiding doen waar ik veel mee kan dus ik zie t wel. Maar als je de verhalen leest van al die andere kinderen. N jongen die 7 mogelijke vaders heeft en wiens moeder vroeger in de gevangenis zat, n meisje dat depressief is, n meisje wiens ouders alleen nog bij elkaar zijn vanwege haar Turnen terwijl ze eigelijk heel graag wil stoppen met turnen. T was echt zo sad.

T 7e uur was zooo saai. Ray ging een bloem voor me tekenen want dat wou k voor in mn kamer. Schrijftie dr bij "Pink Panther" en k moest maar aan Dylan vragen wat t betekende. Blijkt dat ze mn string, die nogal is boven mn jeans uitkomt, n naam geven. Verleden keer zaten ze maar te bazelen over The White Wizzard, maar toen had ik dus white underwear aan. En sjaa, "vandaag" dus roze haha.

Thuis n film gekeken. Ronny smste dat er de volgende dag n feestje was en dat Ray dat feestje gaf. Dus ik vroeg oftie dat zeker wist, maar Ronny wist t zeker. Ik natuurlijk beledigd dat Ray me niet had uitgenodigd. Dus ik zeg; Geef jij een feestje zonder mij uit te nodigen? Krijg k terug wie zegt dat. Dus ik dacht Ha nu heb k je. Dus ik zeg Ronny. Krijg k op t zelfde moment n smsje van Ronny; O, Jose DeVito is having a party. My bad.' haha, had k dus bijna voor niks getript. Ik en mn tempramentje ook altijd. N beetje dom was t wel, want Ronny had gezegt dat t n feestje was omdat ie ging verhuizen en ik had toevallig die dag met Jose staan praten dat'ie naar Miami terug gaat. Majaaa

En tot slot; Bently and Jovi, Jessica's dogs, blijven niet voor de week dat ze op vakantie gaat. Dat is in ieder geval 2 honden minder.



Vrijdag 19/2 RODEO-DAY

Rodeo-day is n vrije dag in dit land. Voor presidents-day moeten ze gewoon naar school en werk maar voor rodeo-day mogen ze thuisblijven. Gekke rednecks ook hier. Werd wakker van t klote geblaf van 7 honden. Want mn tante dr honden waren dr natuurlijk nu ook. Rosco en Tucker. Sandy ging dr taxes laten doen en heeft voor n bank gekeken. Hoop echt dat ze n nieuwe gaat kopen, want dan durf k eindelijk mensen op de bank te laten zitten.
Ik maakte goed gebruik van haar afwezigheid door de koelkast uit te mesten. Heb 2 vuilniszakken vol met over de data potjes met saus enzo weggegooid. En alles schoongeschrobt. Ziet er echt geweldig uit (Zie mn hyves voor n foto!!)
Godzijdank had ik de BBQ sauce van Sonny's als enige niet weggegooid. Die was tot afgelopen december goed maar ik dacht nouja, dat is de uiterste verkoop datum dus t zal wel goed zijn en ik gebruik die saus toch niet. Godzijdank heb k die saus niet weggegooid, want dat was Sandy dr enige zorg haha
Jordan kwam rond 1 uur. Naar Windixie en stuff gekocht om de smoothie te maken. Mjam
The Love Guru gekeken. Was echt grappig. We gingen spagetti koken maar die fartsniffer had de spagetti niet lang genoeg gekookt en ik zei nog dat t langer moest maar nee hoor. Nou vind ik spagetti al niet lekker, maar vond de saus er zo lekker uitzien. Kreeg precies 2 happen door mn keel. Sandy vond t opzich wel lekker en heeft de rest naar dr achterneefje gebracht, die in Cindy dr huis blijft snachts voor Sandy dr vader. We hadden ook knofloosbrood gemaakt, maar dat was wel echt super lekker!
Lorenz opgehaald en naar de fair. Wij 20 kaartjes gekocht, want daar koop je kaartjes aan t begin die geldig voor iedere actractie zijn. Was t zo druk dat we maar in 1 atractie konden en daar vroegen ze geen eens om kaartjes. DAAAG 20 dollar. Ronny, Jaquane en Mark/Rico/Whatever opgezocht en toen gingen we naar Jose's party. Hebben echt meer dan n uur rondgereden voordat we t konden vinden.
Komen we die villa wijk in, dus wij dacht nou, dat zal wel leuk zijn... Nee hoor, was t in iemand zn huis die zn huis niet verkocht krijgt ofzo en er was geen elektriciteit. Toen wij kwamen was net al de drank op. Er was zelfs geen cola ofzo. Overal kaarsen, maar geen muziek. Nouja, Jose vond t leuk dat we dr waren en ik vond t wel zielig want heel veel mensen waren niet gekomen terwijl die toch 1 van de "bijna homecomingkings" was. En hij is zooooveel hotter than James. Maja
Zitten we daar dus n beetje chill te kletsen. Komt opeens de jongens-wiens-huis-t-was zn broer en moesten we allemaal weer weg. GAAAR
Reed met Ronny mee terug. Frietjes bij de mac gehaald en die andere 2 gozertjes thuisgebracht. Daarna nog ff gekletst en heel illegaal... Sjaa dat kan k niet vertellen. Later misschien wel maar nu ff niet. Haha





Sat 20/2
Precies een half jaar 18
Woohoooo
Tijd gaat zo achterlijk snel

Tot half 1 uitgeslapen. Probeerde t boek voor ap lit te lezen, maar t mocht niet baten.
De ijskast verder schoongemaakt. De honden een bad gegeven. Naar de film "Valentines Day" met Jenny geweest. Iedereen zei dat t n slechte film was, maar wij vonden m geweldig. Per ongeluk n beetje popcorn op de meneer voor me zn hoofd laten vallen. Gelukkig was het een beste man en vond'ie t niet erg. Bij Jenny thuis nog zitten kletsen en prom dresses bekeken. Vind er geloof k geen 1 echt geweldig maja
Dr hostmom en die dr moeder en zus moesten natuurlijk wat over mn hakken zeggen. Die hostmom bleef dr bijna in zeg. Ze kwam steeds terug om weer te kijken en dr over te praten. Daarna thuis "Premonition" gekeken met Sandra Bullock. Had m allis met mn mams in de bios gezien. Maar vind t echt zo'n geweldig goede film! Allemaal kijken dus :)



Zo 21-2-10
Werd wakker en voelde me helemaal gelukkig want de zon scheen. Ik weet niet waarom, maar dat maakt echt mn dag.
Lekker in mn pyjama buiten ontbeten. Leuk rokje aangedaan. Mama en papa belde net toen we weggingen dus kon maar 5 minuutjes bellen. Sandy, dr achterneefje, dr vader en ik gingen namelijk lunchen bij Sonny's. Was wel lekker. Had n cheeseburger. Alex and Kristel werken daar en k kwam ook Kayla nog tegen dus dat was leuk.
Thuis "Stardust" gekeken. Was ook wel leuk opzich.
Smoothie, tomatensoep en gesmolten kaas op stokbrood uit de oven gemaakt. Mjammm (Met nederlandse kaas :D)

Ohja, bij Walmart had sandy n "car-fight" at walmart. Sandy stond voor een invalide parkeer plaats te wachten ivm dr vader en achter ons stond n rij auto's die er best langskonden. En heel de tijd wou die vrouw achter ons er niet langs. Precies toen de auto die in t invalide parkeervak geparkeerd stond eruit wou komen, wou madame er langs. Dus Sandy zei iets van Bitch. Staat Sandy net geparkeerd, komt die vrouw langsscheuren. En Sandy schreeuwen dat ze n bitch was en die vrouw dat Sandy dik en whatever was. Echt dom want ze had een jong meisje achterin de auto. Goede moeder hoor.



Ma 22/2
Ronny en ik waren nog maar net op tijd op school. Dat kind is altijd laat maja.
1e uur kwam ik er achter dat ik mn extra credit vergeten was; gegevens van je ouders. Of in mijn geval Sandy. Had t, netals Emily, maar nagemaakt. Zegt Miss Sheets nadat ik t had ingeleverd; ja t mag ook morgen. Hoooow :P
Maar Sandy maakt t geen fck uit.
Notes met Emily and Michelle and Justin geschreven. Was echt zoooo onwijs grappig.

T 6e uur moest ik iets snel afschrijven en inleveren dus ik kom serieus 1 seconde te laat binnen bij government. Begint die blij te doen wat er volgende keer gebeurd als ik weer te laat ben. Dus ik vond t niet eerlijk maar besloot maar "okay" te zeggen. En dat kondie niet waarderen. Na 4 keer Okay moest k op de gang zitten. Nam lekker mn tas mee en ging smsen en eten.

Voor tennis hebben we n assistant-coach. Ze is in opleiding want ze speelt net zo goed als ik. Maar ze is heel aardig :)
Natali doet nu ook tennis en die vind k echt super aardig en zei speelt ook niet voor t team dus wij doen de oefeningen vanaf nu samen.

Craig en Tonya opgehaald want die bleven 2 nachtjes slapen.



Di 23/2

T was weer heerlijk weer. Ik vind t altijd zo grappig hoeveel mensen me aanspreken over mn hakken als ik ze naar school aandoe.
1e uur weer met Emily, Michelle en Justin n note geschreven. Gosh, je zou t moeten lezen hahahaha
2e uur had Coach Harkema weer n master-story over hoe die ooit is bijna was gestikt in n life-safer gummy. And hoe die zichzelf had gered van de dood. Haha
Hij is echt zooo grappig
Natali kwam mee naar huis after practise voor n half uurtje. Craig moest natuurlijk weer interessant doen. We gingen uit eten bij Outback voor Craig en Tonya hun verjaardag. Ik en Tonya hadden ons helemaal leuk aangekleed en k had Tony opgemaakt en sieraden geleend. Dan ziet ze dr echt mooi uit!
Heb ontdekt dat er in de saus van n ceasar selad ansjovis zit. BLEGH Toen maar n andere salade gnomen, want bij die ceasar salad daar proef je t echt.
Bij Walmart voor Tonya dr verjaardag n make-up tasje en n zilveren kettinkje gekocht. Vond ze heel leuk.
In walmart kwamen dr allemaal mensen naar me toe dat ik mooi was en dr leuk uitzag enzo. Val hier echt uit de toon met mn jurkjes en hakken :P



Wednesday 24/2

Ronny kwam weer te laat maar kon nog net de klas insneaken. Weer notes geschreven. 2e uur junior fcat shizzle en daar doe k niet aan mee.
@ lunch naar coach mac. Heb mn tennis sweater en t-shirt gekregen en kreeg ook nog n volleyball lady bulldog shirt omdat ik nog helemaal geen school-shirts had. Leuk he

Coach Mac zei dat Coach Miran, de varsity Baseball coach, me wou zien. Iets over een bad girl en n diamond. Ik snapte dr geen reet van.
Maar nu worden Cierra en ik dus Diamond Diva's. Klinkt heel interessant, maar komt er eigelijk gewoon op neer dat we de honkbal knuppel oppakken als de jongens gaan rennen en m neergooien. Maar we krijgen n t-shirt en t lijkt me wel leuk.

Na school met papa en mama geskypt. Nu we betaald internet hebben is de verbinding veel beter. Ook 100 foto's op hyves gegooid. En met Grampa, San, Tony nd Craig-ass naar Stake en Shake geweest. Wel lekker


Don 25.2

T was sochtends weer zooo koud. Later ging wel de zon schijnen...maar t bleef koud.
Had voor t eerst van mn leven n sweater aan naar die school. Iedereen vond t wel leuk maar toen Megan zei dat ik er echt Amerikaans uitzag met mn platte schoenen en trui vond ik dat stiekem geen compliment. Achjaa

2e uur ook Princess' ear gepiercd. NO COMMENTS
@ lunch kon je voor 2 dollar n kaartje kopen voor "fashion show" met prom kleding. James en David zagen er echt heeeel goed uit maar de jurken vond k niks. Kregen ook cola en pizza en heb n leuke foto gemaakt met Jenny nd Annika met onze tennis truien (zie hyves)

Hadden n AP Gov test. De 1e 20 antwoorden van Nathan. Hopelijk heeft'ie t n beetje goed gedaan maar dat zal wel.

Na school echt n uur met deburen gekletst. "The Holiday" weer is gekeken. Blijft n leuke film..
Ging savonds mn funraiser voor mn trui doen. Kreeg 3 dollar van vervelend-buurmeisje-Jenny dr moeder. Wauw. En van de andere buren 4. Heb daar ook echt nog anderhalf uur zitten kletsen.



Vrijdag 26/2

Bleef lekker thuis
Had echt totaaaal geen reden om naar school te gaan
Met mama geskypt, met ter gemsnt. T gasfornuis schoongemaakt enzo.
Tennispractise. Heel lang met de spaanse buren buiten gekletst.
Daarna wilde ik iets met superlijm lijmen, maar toen lijmde ik per ongeluk de tube aan mn duim vast.
Ojee, dacht Britt, Wat moet ik nu toch doen
Postjandosie, hij gaat er niet af
En toen drong het tot me door
ER ZAT EEN TUBE LIJM AAN MN DUIM VASTGELIJMD
Ik nam geen risico's. Ik deed voor 1 x in mn leven iets verstandigs. Ipv met n mes aan de slag te gaan (idee nummer 1 dat altijd in mn hoofd opkomt) rende ik naar de Spaanse buren. Die vonden t natuurlijk hartstikke lollig. Uiteindelijk kwam die er gelukkig af. De buurvrouw vroeg gelijk of ik wat te eten wilde, en dat wilde Britt wel
EN DAT WAS LEKKERRR. Hamlapjes met zoete saus en ananas en gebakken banaan. Gosh :D
Met ananas frisdrank en ik kreeg koffie. Heeerlijk
Echt nog heel lang gepraat, maar Jenny kwam dus k ging naar huis
Jenny bleef slapen. Was heel gezellig. We hebben tot 3 uur snachts op webshops gekeken.


Zaterdag 27-2
Werden om half 1 wakker.
Fruit smoothie gemaakt en n beetje gekletst Rond 4 uur ging ze weg. Ik ging met de spaanse buurjongen "facebooken" en de was doen enzo. Savonds wou k thuisblijven dus dat deed ik. Wou n film kijken in bed, maar haalde de 5 minuten geen eens.

Waren ook naar publix en walmart geweest. En t was zo grappig want verleden keer stond er n hele leuke jongen bij Publix achter de kassa. Dus ik dacht dat'ie dr weer was. Ik 100 x mn lipgloss checken. Komen Sandy en ik uiteindelijk bij de kassa aan, was t n andere, totaal niet aantrekkelijke gozer. Haha


Zondag 28/2

Om 10 uur wakker. Met papa en mama geskypt. En de rest van de dag n essay voor AP Lit getypt.
S Avonds weer naar de Spaanse buren. Koffie gedronken. Had stroopwafels en speculaas meegenomen en dat vonden ze prachtig. Heb daar echt tot kwart over 10 gezeten.


Maandag 29/2

Ehm
Ja
Ik weet t eigelijk niet meer
Niet in mn dagboek geschreven dus.

OOOH
Wacht even
Dat is vandaag
Foutje

Nou iig
Ronny wou me om 7 uur ophalen omdat'ie wat eerder op school moest zijn. Dus ik was helemaal klaar. Komtie lekker rond kwart over 7 aanzetten. Sukkel :P
Had n roze aardbijencake met aardbijen icing en rode suikertjes en gummy-hartjes gemaakt voor bij AP Microeconomics. Was echt lekker. Had nog 1 stuk over dus ik dacht die eet k later wel op. Maar 2 jongens uit mn klas hadden daar al voor gezorgt. Heb net n andere cake gebakken; red velvet
Dat is n soort chocolade/aarbijen cake
Ben ook kippesoep aan t maken. Zal mij benieuwen

EN t is alweer half 12, maar ik kan t mn moedertje natuurlijk niet aan doen om NOG een dag te wachten :P

Nou ik had nog n lijst of dingen die ik nog wou vertellen
Maar die vertel ik volgende keer wel want k wil eeeecht naar bed.




Tot volgende week ;)


XX
Britt

Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl .

Facebook:
http://www.facebook.com/search/?q=britt+planken&init=quick#!/profile.php?id=100000528542760&ref=search&sid=100000528542760.861896087..1

MySpace:
www.myspace.com/britt-blonde

Okeee :P



P.s.
Hieronder t essay voor AP Lit. Craig had t gevonden en gelezen en kon t niet waarderen. Als je je HEEEEEL ERG verveelt kan je t hieronder dus lezen :P



Britt Planken, P6
My life
Some people like to introduce their selve before they start their story and some people don't. I'm one of those people who likes to introduce their selves, because I can tell whatever I like about my self. I always describe myself as Dutch, blonde, crazy and freaky. I am 5.2. I'm not skinny and not fat. I looooooove high heels and I have blue eyes. I like to add the things that I like to do. I like to shop. Gosh, it is one of the things that give me the best feeling in the world. Really, some people hate to spend money. I love it. I don't care that once I spend it, it's gone. Because, most of the time, I got something nice back for it . I like to work for my money or save it for a while. And then, when I have enough money, I go to the store and buy one of the things from my wish-list. There are some feelings in life, that are just the best feelings in the world. I can't say much about the first one, because it is simply not school appropriate. But (almost) everybody knows, that having sex gives you one of the best feelings in life. I'm pretty open minded and that's not always a good thing in America...i guess. I like to tease my hostfamily with "bad" things. I bought a Durex vibrating...oh well...I can't talk about that. But I bought something for my aunt, just because I thought it was so funny and when I tried to talk about it in class, my teachers freaked out. Oh well, that's just me I guess. I like to look how far I can go. Like to share everything that's going on in my mind, even though I keep a lot of things for my self. I don't like to tell people my true feelings, that's why I tell so much about myself. People will think I tell everything about myself and don't ask further. But the truth is, there is way more going on in my head. Things I don't like to think. A side of me I want to ignore. But back to those feelings in life! The second feeling is chocolate. When I eat chocolate, and I mean good chocolate, not the crappy Hersey bars. Blegh, they taste like puke! But real chocolate can make my day. O my gosh, the feeling that I get when I eat chocolate is amazing! I have migraines and when I have a big headache, chocolate even helps me to relieve the pain! Shopping, like I said a couple of lines ago, is another great feeling. Or actually, spending money is a better word. I like to buy clothes, presents, food, stickers, tickets for the movies or just gum for a friend. I really don't care, long as I can spend my money. Fortunately, I know when I need to quit buying stuff and I'm really good at saving money. So I'm never broke. (But I'm only 18 years old so that's probably why.)
Another thing I like to do is dancing. I practiced ballet since I was three years old. I love it! I practiced ballroom dancing for three years and since a year I practice Zumba. It's really cool! I do it together with my mom. But this year I don't live with my real mom, so I have a zumba-break.
Okay, this introduction gets really long. I'll continue really quick. You probably noticed that I'm not very good at having short conversations. Or short examples. I love to talk. Love to write. Love any kind of attention I can get. It is funny that my Lit teacher thought I was joking at the beginning of the year, when I wrote that I love talking. He believes me now....
I'm an only child, that's probably why I love attention. Well, that's what other people say. I'm not sure. It might be true. I don't care, it's just who I am!
To end with my introduction; I love to; go out with my friends; watch movies; read books; write stories/poems/notes; flirt and think about what I can buy if I win the lottery. Or better, if I ever get rich because of something I created or did by myself.
This was my introduction. Now you know something about me. Not everything of course. But at least you an picture me in your head. I guess...

This year I live in America. It is a lot different from my life in the Netherlands, and that's why I like it. I came here because my ex-ex-boyfriend broke up with me and I thought it was a good reason to take a break and choose for myself. Leaving everybody behind was easier than I thought. Time flies. I'm already here for 6 months!
I like the people here, but they are so different from how I am in some ways. And I don't have real friends here. I love Meganboo, but that's pretty much it. Some of my "friends" here already proved that they're not real and a lot of people only like me because of my accent. But that's okay. Like I said, I like any kind of attention.

I didn't go to school yesterday. I was too tired because I had to get up at 2 am and didn't go to bed until 12 o'clock at night. I slept till 1 pm and cleaned my room. I called with my parents. It is so weird that I don't really miss them. I talk to them every week, and during the week we sent e-mails, so I don't see any reason to miss them. When they came over a couple of weeks ago, it didn't feel like; Long time no see. It was so normal. Me and my dad had our little fights. I was mean to my mom. And my dad spoiled us. I am a lot of times mean to my parents. I don't know why. My dad and I are both really stubborn so that is not really handy sometimes. But we love each other a lot and the fights usually don't last longer than half an hour.
I also talked to one of my best friends. She partied all weekend, because it was carnaval. I felt a lil jealous, because they were all drunk and had an amazing time while I was tired at home. But next year I'll be there! And I talked to my ex-boyfriend. He annoys me so bad. He is really cute. Almost perfect. And so sweet. But I'm mean and I just don't like how soft he is sometimes. So I'm not sure anymore that we'll get back together when I'm back in the Netherlands. I'll wait till I go to college anyways. You never know what's waiting for me there and I don't need a boyfriend anyways. I don't like monogamy. Or actually, not now. When I'm in love again I'm sure I chance my mind. But I'm young and I haven't been single for longer then 5 months since I'm 14. So it's time to party and enjoy the good life. The things that the world gave us. Because I'm pretty sure God didn't "give" us so much things that are wrong for those who believe.
I don't know what to believe. It freaks me out. It is one of the things I can't think about without feeling bad. God, Budha, Allah.... If there weren't so many religons I might believed in something, but now I don't. But at the other side I want to believe, because I don't want to go to a different place than my friends that believe in heaven. I hope that there's something. I'm afraid of being alone. Just existing in the darkness. I hate it when people commit suicide. Not because I think it is stupid, because in some cases I totally understand the reason why they give their lives up. But just because I get scared again.

Today I went to school again. My hostmom stayed at home, because she didn't feel good. So she gave me a ride to school. And that was very nice! School was okay. I like to go to school. I don't know why. I like to get smarter and I don't want to grow up. I know this is propably the best time of my life. I don't need to be concerned about money, kids, a house or a lot of paperwork. I'm young and I have my fun!
When I came home I got so mad! My host brother is a truck driver and he's only a couple of times a year at home. I like him, even though he is the most disgusting person I've ever met. And I like his girlfriend too! I freaked out when I saw that he didn't clean the toilet after he used it and it got even worst when all the water came up, together with his...stool. I am a really clean person. I like it when everything is nice. Fortunately, my host uncle fixed the toilet. But now there are stains in the toilet of the "thing" he used to fix it and I don't get it out. So for other people, it'll look like I don't clean my bathroom while I clean it all the time! That makes me so mad!
I text with a boy. Nothing special. He said I'm beautiful and more of that kind of crap that I don't want to believe. You never know if people mean it or not.
And now, I'm finishing up my homework.
I am really tired, so I'll skip my AP Gov homework. Im gonna take a long, hot shower. And then I'll go to bed. Have a wonderful life!

Oh, btw. I forgot to tell that my favourite color is pink. I really love it. It makes me unbelievable happy. When I see something pink, it makes my day. In my world, everything should be pink. Oh well...I'll tell more about that later, I guess...







OKE DIT WAS T
DIKKE KUS (:

  • 02 Maart 2010 - 21:55

    Angelique:

    Helaas, geen ochtend ritueel ,omdat je verslag er niet stond, maar kom net thuis vanuit school en is even lekker bijkomen!!Wat een openhartigheid,gelukkig heb ik net een nieuwe roze telefoon besteld!!!als is het maar om je een beetje te plagen<3<3

    Liefs van mamaxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Maart 2010 - 22:09

    MelanieB:

    Haha nou was weer een superleuke (lange!) blog!
    Heb weer moeten lachen paar keer haha.

    Je Essay is ook geweldig haha!

    Veel succes weer op school en je Princess kat, blegh haha.

    Xx

  • 03 Maart 2010 - 15:49

    Jaimy:

    Hey meid,

    Ja ik verveelde me en heb je essay gelezen. Ondanks dat je erin verteld dat je veel over jezelf verteld, maar toch niet openhartig bent. Vind ik het wel zo overkomen. Kortom een prachtig essay! :D
    Ook het verhaaltje over die remsporen wat het apperaat had achtergelaten, vond ik ieww hihi! En wat ik helemaal hilarisch vond is dat je daarna had getyped dat blauwe eyeliner, lipgloss en chinees hebt gehaald. Ben nog steeds super trots op je en vond het weer een super leuke blog. Je blijft altijd jezelf en ik heb weer lekker gelachen. En vanaf maandag schijnt de zon weer hier! Wat was ik daar aan toe zeg!

    Liefs

  • 03 Maart 2010 - 18:15

    Jo:

    zo,uit.
    pffffffff.

  • 07 Maart 2010 - 16:54

    Karlijn:

    JOEHOEEEEE lekkerding,
    Wat een verhaal weer!! Ik moest zo lachen om dat stukje conversatie met je leraar!! dat met de hel etc. whahaha..
    Maar goed..t'is weer een heel verhaal en ik zeg eerlijk; ik heb je laatste stuk nog niet gelezen..je essay dus..maar dat komt nog wel hoor!! weeeees niet bang..gnagna
    Ik mis je heel erg en gelukkig ben je alweer een soort van bijna terug...snap je?
    KUSJES and LOVE YAAAAAAA,
    van moi!.

  • 08 Maart 2010 - 05:15

    Charles:

    wat een inhaalslag, zeg.............
    ffff bijkomen.
    en dit was jouw leven in een notendop?

    zit al met smart te wachten op de volgende ronde.

    greetz, Charles xx

  • 11 Maart 2010 - 17:03

    Oma:

    hoi britt.
    nu je zo goed kan schoonmaken en niet weet wat je wilt worden.
    kan je altijd nog poetsvrouw bij rijke dames gaan worden.

    doei oma

  • 11 Maart 2010 - 20:20

    Angelique:

    Hi darling, leuke foto's van Disney.Kan wel zien dat jullie een leuke dag hebben gehad.

    veel liefs mama
    xxxxx

  • 21 Maart 2010 - 11:02

    Charles:

    hoi Britt

    een beetje vroeg, maar toch alvast gefeliciteerd met die ouwe van je.
    zeker wel balen dat je er niet bij kunt zijn?
    ach....nog een paar maanden, en dan kan je de schade weer inhalen.
    zelf heb ik weer eens iets gebroken, (dit keer een rib)dus je ziet.....ik blijf creatief bezig.
    ik moest het kalm aan doen, en dat was uiteraard niet tegen dovemansoren gezegd, dus ik ga op een laag pitje, op dit moment.

    wij wachten alweer met smart op je laatste avonturen, dus.......aan de slag.

    greetz, Charles (en Angèle ook, natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 316332

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: