Spring Break Baby - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Spring Break Baby - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Spring Break Baby

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

11 April 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hola,,

Laatste dag van Spring Break dus ik doe weer even verslag van de afgelopen 2 weken :D



Maandag 29 Maart

Voelde me ziek
T was weer kut weer en Ronny was natuurlijk weer te laat
School was ook niet om over naar huis te schrijven. We zijn in ieder geval klaar met het katten project
Na school met Joe geskypt en New Moon gekeken plus alle specials.

Alec smste nog of ik nou al wist of k met hem naar Prom wil. Maar ik weet t echt niet. Vind t zwaar onvolwassen wat'ie gedaan heeft. (ze doen "het" hier maar overal en onveilig en dat weet dan iedereen in de school, HOE onvolwassen)

Kreeg ook ruzie met host uncle David
die man heeft nog nooit wat aardigs gezegt in zn leven en hij zit altijd domme berichtjes op mn facebook te sturen dat ik altijd ziek ben enzo
nou, in Nederland was ik helemaal niet zo vaak ziek en toen ging ik ook nog uit tot laat in t weekend. Annika dr moeder denkt dat t door de slechte hygienische omstandigeden in mn huis komt en daar kan ik me ook wel in vinden. Maar daar wou David niks van weten. Werd zo kwaad dat ik m van mn facebook heb geblockt.
Vervelend ventje



Dinsdag 30 maart

Had weer n toets voor Anatomy. Aangezien ik de vorige keer betrapt was bij t spieken dacht ik goh, laat ik dat deze keer maar niet doen. Nou, ipv een 0 kreeg ik deze keer 52% dus dat is ook erg jofel.

Kelsey is t zusje van Andrew en daar had ik de week ervoor ruzie mee gehad. En Andrew en Megan zijn weer een soort samen en hadde ruzie met Kelsey. Toen had Andrew op zn facebook gezet dat Kelsey een bitch was en zij moest daar natuurlijk op reageren, schrijft ze opeens "I dont like Megan, nor that stupid foreign girl"
Well, dat was ik dus
snapte totaal niet wat ik er mee te maken had maar dat wou ik dus netjes vragen bij Drama maar dat mocht niet van Miss Loftus. Heb het natuurlijk wel even rechtgezet door zelf een reactie te plaatsen dat ik een lieve foreign girl ben :)

Na school hadden we weer een AP Lit movie night en ik had er helemaal zin in. Megan zou me komen ophalen. Krijg ik opeens n smsje "ja ik ben Mr Persaud aan t helpen dus ik kan je niet ophalen". Pfff
Lang leve Amerika, het land van de valse beloftes.
Maar had toen iig tijd om even met Papa te bellen :D.

Oh, en voor de mensen die mn hyves http://brittplanken.waarbenjij.nu/admin/index.php?page=message&action=new&intTravelId=201205
WaarBenJij.Nu | Mijn Home Brittplankenfoto's niet hebben gezien
GROOT NIEUWS
GEWELDIG NIEUWS
FANTASTISCH NIEUWS
!!!!!

WE HEBBEN EEN NIEUWE BANK

Jawel
ik kan het zelf ook bijna niet geloven
MAAR DE PIS BANK IS GONE
woohoo
en we hebben echt een geweldige bank nu
gigantisch groot
2 delen van de bank met uitschuifbaar voeten ding
2 "bioscoop stoelen" met drinkhouder en uitschuifbaar voeten ding
ik ben zooo blij
en t beste is; de honden hebben er NOG niet op gepist

1 minder fijn ding
Sandy kan heel moeilijk afstand nemen van dingen
alles vind ze zonde
dus de andere bank en n stoel staan nu in de hal waar ze een game zithoek wil maken. Maar die bank stonk dus erger dan dat ze verwacht had. Nouja, laten we optimistisch blijven; Ik game niet :)

Alec smste weer en begon zichzelf te verdedigen maar op t laatst smste ik gewoon niet meer terug

Craig en Tonya left, dus t huis kan weer schoon worden :D


wo 31/3/10

Heerlijk weer
lekker tot kwart over 6 geslapen want Ronny is toch altijd te laat

Kelly zit achter me t 1e uur bij Creative Writing. Waar ik gek ben op Miss Sheets, heeft zij een bloed hekel aan dr. We moesten stil zijn maar wij mochten toch met zn 3en (ook met Emily) blijven zitten. Toen Miss Sheets tegen Kelly zei om stil te zijn freakte ze helemaal out omdat andere mensen ook soms praatte en ze daar niks tegen zei.
Ze moest op de gang staan.
Opeens kwam ze binnen om dr spullen te pakken want ze wou naar de dean's office om dr beklag te doen. Toen zei Wedley iets van "chill" en Kelly begon bijna met m te vechten.
Wat een kort lontje.

Na school kreeg ik mn jersey number voor powder puff. Er was geen 12 en ook geen 69 (goh waarom) dus koos ik maar 44.
Altijd leuk zo'n dubbel nummer

Had powder puff practice
well, at least I got a tan
but I sucked soooo bad!
ik kende de regels totaal niet en ik stond dr echt n beetje voor spek en bonen bij
kregen ook de powder puff t-shirts die we gekocht hadden en die is echt leuk
staat op
"silly boys, football is for girls"
en een soort ketting van papier in de vorm van een football ball waar senior op staat.
Nice
Ronny bracht me thuis en we praatte over freaky Louis, de buurjongen van 5 huiszen verder op die mn hand in de bus had gepakt.
Komen we hem toevallig tegen
goh
hij liep van de mailbox naar huis
ik wou mn spullen binnen gooien en dan de mailbox checken dus ik stond echt door de lamellen heen te gluren of Louis al voorbij was. Toen ik dacht dat de kust veilig was, liep die net van Ronny zn auto naar zn huis. Busted! Shit.
maarja

TK en Alec hadden met weer voor prom gevraagd maar ik had nee gezegt.
En na school belde Ronny opeens op of ik met Allen wou gaan. Ik zei eigelijk nee want ik vind dat een jongen dat zelf moet vragen maar uiteindelijk na met Allen gesmst te hebben is het blijkbaar toch een soort ja geworden (al heb ik dat nooit letterlijk gezegt)
dus nu ga ik met Allen naar prom
Hij is donker en helemaal niet zo cute en ik praat eigelijk niet zo vaak met hem, maar iig issie altijd aardig en grappig en hij is gek op kleding en hij heeft een baan
dus
Hij gaat zn shirt met mijn jurk matchen en ik krijg een armcorsage die zijn blouse corsage matcht :D
dus dat vind ik wel leuk
weet alleen nog niet precies hoe ik dat met Annika dr ouders ga doen want die zijn zo rascistisch als the pest en zij moet dus wel met een blanke jongen.


1 APRIL. APRIL FOOLS DAY

Laatste schooldag voor Spring Break
woohoo
t weer was zooo lekker
leuke foto's op school gemaakt met de powder puff shirtjes en bij drama met het "zwaardvechten" (zie hyves)
de powder puff game was wel leuk
maar ik heb niet gespeeld
net toen ik vond dat ik t toch maar moest proberen was de laatste seconde in gegaan (ik dacht de laatste minuut)
we hebben verloren van de juniors, die 1 punt gescoord hadden en wij zero

's Avonds met Annika and Josh The Blinde Side gekeken. Vind k wel n mooie film



2 april '10

werd om half 1 wakker
tot half 4 GTST afleveringen in mn bed gekeken
heerlijk

1 van de honden had in hun kooi gepoept dus ik ging bijna over mn nek maar net op dat moment kwam Sandy gelukkig thuis dus die kon t fixen

Met Sandy tv gekeken
Daarna mn kamer schoongemaakt
bij de buren white chocolate chip cookies gebakken met Brian
heeeerlijk
helaas kreeg ik er welgeteld 3 mee terwijl ik alles zelf had meegenomen omdat de buren ze ook erg lekker vonden, haha

brian en ik waren ong een half uur alleen thuis en toen hebben we n beetje gestoeid maar verder niks
maar op t eind kreeg ik wel n kus haha
wat leuk lol
waarom ik dit met de wereld deel? Omdat de beste jongen pas 16 is
en dat vind ik best grappig
ik ben precies 2 jaar en 3 dagen ouder
nouja
op n oud paard moet je t leren ofzo toch
grapje oma ;)



3 april '10

vanmorgen eerst de honden naar de trimmer gebracht
daarna n pakketje naar het postkantoor gebracht voor Klein Karlijn

Sandy was helemaal excited want ze had een lamp gezien en toen ik m zag dacht ik echt; jeeeezus wat lelijk
maar ik woon dr nog maar voor 2 maanden en als zij 'm mooi vind...en we hebben echt n lamp nodig
godzij dank kwam Cindy even keuren en die zei dat ze m echt heel lelijk vond haha

bij walmart hebben sandy en ik paas snoep voor elkaar gekocht want ipv alleen maar eieren zoeken krijgen ze hier een mandje vol met zooi

thusi 4 uur lang met koppijn op bed gelegen en daarna n film, jensen en bij ons in de pc gekeken
nice


zondag 4/4/10

's Morgens eerst met Mama, Papa en Omy Tiny gebeld. Dr is maar 1 paasdag in Amerika trouwens.

Daarna snoep met Sandy uitgewisseld.
Ben verwend!

Met Devin, Justin, Lizzy en Etienne gebeld. (neefjes, tante, oom :))

Daarna naar Cindy
ik vond t ontiegelijk saai en ging een film met Bubba kijken die ook niet echt bruisend was dus ik viel in slaap.

Nog een uur ofzo met "Opa" gekletst. Die man wordt echt zwaar ondergewaardeerd. Wat issie toch lief.
Toen ik hem n koekje gaf wou die dr 2 en toen Cindy dat zag werd ze boos en pakte ze dr 1 af. Waarna Jessica zei; En hoeveel koekjes had jij ookal weer op mam?
Vond ik wel leuk

's Avonds bij de buren een hele enge film gekeken; The Unborn



Monday 5/4/10

Naar Annika :D
Mn spullen gepakt en rond 12 uur vertrokken
kwam rond h 2 aan
Annika dr hostparents hebben een timeshare at cocoa beach en ze bleven daar een week en ik mocht 2 nachtjes komen. Dr hostsis en nichtjes waren er ook :).
we gingen naar het strand
heeeerlijk
heb gelijk n kleurtje gekregen en t water was zooo lekker
daarna een beetje geniks
rond 8 uur gegeten en daarna ons helemaal leuk aangekleed
annika mag nooit wat maar we mochten wel in t donker naar t strand
dat was dus echt n afknapper want er was echt niemand behalve een paar kleine kinderen met hun ouders krabben aan t zoeken
ons doodverveelt
nog voor onze curfew back to the room
een beetje gesmst en met Rakim gebeld
Christian wist niet wat Chanel was
wat n idioot
Rond h2 naar bed



Dinsdag 6 april

moesten om 10 uur opstaan
Annika en ik gingen even sporten in de gym
nou, dat was voor t eerst sinds ik hier kwam dus dat was wel grappig
daarna lekker bij t zwembad gelegen
annika is heel erg verbrand maar ik werd lekker bruin gelukkig

jongens gespot
taco's voor dinner
was helemaal blij en ik nam 1 klein wrapje en britney en dr nichtje 2 grote
en toen was er dus geen gehakt meer dus kon ik er geen 1 meer nemen
en ze aten t natuurlijk niet eens helemaal op
hebberige kindjes

we gingen met Shenaya (nichtje van 12) naar de game room
ik had al een paar keer die dag jongens met idiote tanktops gezien waarvan de armgaten echt gigantisch waren
dus ik wou toch is weten "whats up with those shirts"
dat vroeg ik aan 1 van de jongens in de game room; tommy, die met zn vriend Clay daar op vakantie was
hebben met hun n beetje rondgehangen tot 12 uur en toen tv gekeken tot 2 uur
was niet zo boeiend

had eerst goldfishcrackers op en daarna n roze paashaas en toen moest ik overgeven
gezellig



woensdag 7 april '10

moesten om 10 uur op
weer bij t zwembad gelegen
moest van de kleuters aan n leuke jongen vragen oftie mee wou doen met watervolleybal en dat wou die wel
daarna gingen we met hem tenissen en toen kwam Sandy alweer bijna
Ik mocht van Sandy nog wel n dag langer blijven maar Annika dr ouders vonden daat niet eerlijk tegenover Brittany dus dat was pech

Met Sandy naar een Sea Food restaurant geweest en ik heb shrimp soup en shrimp op
lekker zeg

Bij de buren gechilt
3 afleveringen GTST gekeken
en weer overgegeven
blaaa
fijn om te weten he ;)



donderdag 8/4/10

werd rond kwart over 12 wakker
heb de hele tuintafel en andere shit buiten schoongemaakt
dat was me vies
dr lag oud bier in 1 van de 2 ijskastjes dat ik maar heb weggegooid en de ijskastjes zijn van binnen beschimmeld
daarna mn badkamer en slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt
en daarna t hele huis gestofzuigd

Brian kwam rond 10 uur
we gingen Eurotrip kijken
van Sandy moest t licht aanblijven
en dat vond ik nogal retarded want normaal gesproken kijk k ook geen film met t licht aan

dus ik had n kleintje aan
krijg ik 1 of ander imbeciel smsje van craig
"Britt, het licht blijft aan anders gaat de buurjongen naar huis"
Dus ik stuur terug waar heb je t over
zegtie
"Ja het licht moet aanblijven en anders gaatie naar huis"
dus ik werd boos want hij moet zich altijd overal mee bemoeien en is zelf gewoon n idioot dus ik ging naar Sandy en precies op dat moment belde meneer debiel dr natuurlijk op
Sandy zei tegen m dattie maar moest gaan slapen maar zij is t probleem want zij moet natuurlijk weer aan Craig vertellen dat ze dacht dat t licht niet aan was terwijl ze dat ook gewoon aan mij kan vragen

maarja
tot half 3 snachts nederlandse tv gekeken op t internet



9/4/10

rond h9 werd k wakker van n smsje maar ik werd echt wakker rond 11 uur

beetje rtl gemist gekeken en de mensen van Direct TV kwamen want we hebben een nieuwe tv en daar was allemaal gezeik mee

zou met Sandy, Cindy en Jessica uit eten en naar de film gaan maar we waren natuurlijk veel te laat voor de film dus zijn alleen uit eten geweest
was wel heel erg lekker
Macaroni and Steak heet t ofzo

daarna bij DSW voor prom shoes gekeken
vond geen leuke schoenen maar wel ge-wel-di-ge valentino look-a-likes
maar die mocht ik van mezelf niet kopen en ben behoorlijk trots op mezelf (komt volgende week wel ;))
heb wel n leuk klein tasje voor prom gekocht




saturday 10/4/10

rond 11 uur opgestaan want ik had een verjaardag rond 1 uur
bij walmart oorbellen voor dat meisje gekocht en nog wat groceries

daarna naar de lakefront waar de cook-out was

vond er echt geen reet aan maar heb mn beste smile opgezet
t was trouwens de bday party van dat meisje uit mn klas die zwanger is
dr nieuwe vriend was er ook
hij mist een tand
en dr ouders missen dr ook een paar
maar dat terzijde

rond 4 uur kreeg ik een ride naar Annika's house
daar n beetje gechilt en rond half 7 kwam Esteban met zn gigantisch lange broer ons ophalen
Bij de mac gegeten
Brandon, de jongen achter de kassa, die begreep t niet helemaal
eerst wist 'ie niet of Annika nou betaald had of niet
toen drukte die dat ik drinken wilde maar dat wilde ik niet
dus ik betalen
wist Brandon niet hoe die het naar cash betalen moest wijzigen
toen ik mn bonnetje kreeg had ik toch voor drinken betaald dus ik dacht nouja, ik geef m niet nog meer problemen, ik neem wel wat te drinken
toen gaf tie me 2 french fries ipv 1
en annika een grote frisdrank ipv medium
eenmaal bij ons tafeltje was ik er achter gekomen dat ik geen zoet/zure saus had gekregen
ik wou m niet lastig vallen dus ik vroeg t maar aan n mevrouw die vroeg of ik n bonnetje had
maar die had ik blijkbaar wegeggooid
met een rood hoofd kwam Brandon 2 zoet/zure saus brengen
arme jongen

daarna waren dr een aantal Hispanics die luidruchtig waren en ik kende dr 1 dus toen waren ze allemaal op de hoogte dat ik uit "Amsterdam" kom en kwam er 1 van die gappies naar me toe of we daar echt legaal kunnen smoken
oke


daarna werd ik thuis gebracht
we zouden bij mij thuis een dronken karaoke avond houden maar dat werd -natuurlijk- gecancelled
dus we gingen n film bij Cindy kijken
ik heb een hele fles Sangria in mn eentje leeggedronken en ik voelde er totaal niks van
was helemaal upset want normaal ben ik toch best wel snel aangeschoten
daarna nog 2 glazen andere wijn van Jessica en dat werkte wel maar toen gingen we naar huis
tot 3 uur snachts gesmst en toen geslapen




Vandaag 11 april '10

Werd rond 11 uur wakker
met t thuisfront getelefoneerd
snel aangekleed
naar Cindy want ik en Sandy gingen mee uit lunchen met Opa

moesten echt super lang wachten en toen we eindelijk aan de beurt waren ging er van alles fout zodat we echt lang op t eten moesten wachten

maarja

thuis wou ik een film kijken maar viel in slaap
en daarna niet echt iets spectaculairs gedaan
wil nog steeds n film kijken maar moet morgen weer naar school dus ik denk dat ik nu (10 uur) maar ga douchen en dan naar bed ga zodat ik fris en fruitig ben (zover dat mogelijk is)



OMG
Ronny belt net
hij gaat naar n andere school
Ze hebben m van ST Cloud High afgekickt omdattie in n argument met n teacher kwam
kinderen worden hier echt zo makkelijk van school afgetrapt en dan worden ze gewoon op n andere school aangenomen als ze "vrijwillig" weggaan


Nu moet ik dus wssl met de schoolbus en dat wil ik niet want die enge Louis gaat met de bus
en dan moet k eerder opstaan
SHIT


Ga denk k aan Cierra vragen of ze me kan brengen voortaan haha




Nou
ik ga lekker showeren

Laat een berichtje achter want dat vind k echt leuk :)


Liefs,
Britt
xx


Thuiskomstdatum: 21 juni!


Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl .

Facebook:
http://www.facebook.com/search/?q=britt+planken&init=quick#!/profile.php?id=100000528542760&ref=search&sid=100000528542760.861896087..1

  • 12 April 2010 - 05:59

    Mama:

    He Britt, Helaas je vakantie is weer voorbij, maar je bent wel lekker verkleurd. Op naar je Prom !!Spannend hoor hoe iedereen er uit zal zien. Veel plezier en dikke knuffel van mamaxxxxx

  • 12 April 2010 - 07:06

    Erik:

    heeej britt
    het is lang geleden dat ik heb gereageerd maar ik lees nog steeds je verhalen ;)
    ik zit nu op werk en ik kon wel wat afleiding gebruiken :p
    super leuk verhaal weer britt :)
    xxx

  • 12 April 2010 - 15:22

    Iris:

    hee britt,
    je kent me niet maar ik lees al vanaf het begin je verslagen omdat ik dit ook heel graag een jaar wil gaan doen. je schrijft echt suuuuuper leuk en ik ben echt benieuwd hoe je laatste twee maanden nog gaan worden!

  • 12 April 2010 - 20:33

    Jo:

    Een nieuwe tv???
    Hoe groot dan?
    Die andere was al zo groot als een vuilconainer.
    En ze willen altijd groter.xxxxxxxxxxx

  • 13 April 2010 - 17:31

    Jill:

    hee britt,
    je kent me niet maar ik lees al vanaf het begin mee.
    je schrijft echt heel leuk!
    Nog heel veel plezier die 2 maanden :D

  • 14 April 2010 - 16:08

    Evi:

    Heey Britt!
    Je kent mij ook niet, maar ik lees je verslagen ook al vanaf het begin mee:)
    Echt leuk om dit allemaal te lezen!
    Volgend jaar zit ik net als jij ook in Amerika, ook met STS!
    Heel spannend allemaal, maar ik heb er ook heel veel zin in.
    Nog veel plezier daar!
    x Evi

  • 14 April 2010 - 19:03

    Lonneke:

    Hee Britt,
    je kent me ook niet maar ik lees al een tijdje je verhalen! echt leuk! ik ga zelf deze zomervakantie op een 'familie'-uitwisseling naar de VS, voor 4 weken maar, maarja :).
    nog veel plezier daar!
    x Lonneke

  • 15 April 2010 - 20:55

    MelanieB:

    Hee Britt!

    Haha leuk verhaal weer!
    Wel balen van Ronny zeg!
    En die nieuwe bank is echt gaaf!

    xx

  • 18 April 2010 - 15:01

    Angèle:

    Britt, misschien houdt die leuke handen-vasthou-jongen wel een plaatsje voor je vrij in de bus :-d
    Dan mag je nog 2 maandjes naast hem zitten.

  • 21 April 2010 - 19:01

    Tessa:

    heey britt,
    sinds een tijd lees ik je weblog en het is super leuk om te lezen wat je meemaakt. en toen zag ik ineens je nieuwe artikel op girlscene, dat was wel toevallig. nog heel veel succes en plezier in amerika ;)!

  • 21 April 2010 - 19:45

    Angelique:

    He Britt,
    Ondanks kleine teleurstellingen zien je Prom foto's er toch heel leuk uit en je hebt het toch maar weer meegemaakt. Op naar Universal.De tijd gaat nu supersnel,dus geniet nog van die laatste weken,want voordat je het weet zit je weer met je ouders opgescheept!!!!

    dikke knuffel van mamaxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 April 2010 - 14:31

    Angel:

    Hey Britt,
    Je kent me niet, maar via girlscene belandde ik op je site. Heb je verhalen gelezen en het klinkt echt AMAZING! Je schrijft ook heel leuk ;)!
    nog veel plezier daarzo!

    ps: misschien wil ik ook zo'n uitwisseling, maar dan in san francisco. Maar mijn vraag is dan: mag je dat zelf kiezen waar je wil?

  • 23 April 2010 - 12:38

    Kaylee:

    hey britt xd
    je kent mij ook al niet..
    maar ik ben super jaloers op jou en hoop dat ik ook een keer in het buitenland (liefst us) mag studeren!

  • 23 April 2010 - 13:24

    Carlijn:

    hee britt!
    ik had een vraagje. Ik weet dat je me niet kent maar ik las je verhaal op girlscene dus vandaar deze mail. Ik wil na mijn 6 jaar vwo ook graag een jaar in Amerika gaan wonen bij een gastgezin. Toen ik keek op de site sts-highschool.nl kreeg ik echter een beetje een verwarrende sites met allemaal links enzo, kun je me misschien uitleggen hoe het verder moet, als je hier eventueel tijd voor hebt? verder wens ik je nog een hele fijne tijd in Amerika!
    groetjes Carlijn
    (carlijn19939@hotmail.com)

  • 24 April 2010 - 03:29

    Britt:

    @ Iedereen; Vind t echt heeeel erg leuk dat jullie een berichtje achter hebben gelaten! Waardeer ik echt

    @ Evi en Lonneke;

    allebei heel veel plezier! Ik weet zeker dat jullie een hele leuke tijd zullen krijgen.

    @ Angele; Via mijn organisatie kan je 3 voorkeurs staten opgeven (moet je wel ong 300 euro betalen) en dan krijg je de zekerheid dat je in 1 van die staten wordt geplaatst. Maar een stad uitzoeken...dat kon helaas niet :p.

    X

  • 24 April 2010 - 10:37

    Maartje:

    Hey Britt,
    ik heb je tekstjes gelezen op Girlscene en nu wil ik apsoluut ook gaan studeren in Amerika. Idd wel spijtig hoe de mensen er bij lopen ( dat Cowboyachtige) x

  • 24 April 2010 - 12:38

    Shauni Devos:

    Sandy lijkt me wel heel lief en aangenaam om samen mee te wonen :d

  • 27 April 2010 - 04:12

    Charles:

    hoi, Britt

    zomaar een krabbel, weet ff niets te melden.....behalve dat onze keuken nog steeds niet echt af is (schaam, schaam)

    groetjes uit een zonovergoten Maasland

    xxx

  • 29 April 2010 - 19:17

    Angelique:

    He Brittje, Hoop dat mijn pakketje op tijd binnen is, zodat je toch nog een beetje Koninginnedag kan vieren. Veel liefs mamaxxx

  • 29 April 2010 - 19:17

    Angelique:

    He Brittje, Hoop dat mijn pakketje op tijd binnen is, zodat je toch nog een beetje Koninginnedag kan vieren. Veel liefs mamaxxx

  • 02 Mei 2010 - 13:35

    Oma:


    hoi britt.

    wat een verhaal je gedraagt je toch wel netjes he.
    ha ha .
    ik dacht dat je alleen maar thee dronk.
    het wordt tijd dat je weer naar huis komt.
    heerlijk weer je eigen dingen.

    doei knuffel oma.

  • 11 Maart 2012 - 08:42

    G :

    hard mn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 316329

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: