Britt en haar boeiende week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Britt en haar boeiende week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Britt en haar boeiende week

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

14 December 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

First of all; waardeer dit verhaal maar extra want dit is de 2e keer dat ik t moet typen omdat t allemaal weg was...OKEEEEE


Hallo mijn lieve lezerss,

Hier is weer een nieuw verhaal over mijn geweldige leven hier.
Het is natuurlijk ontzettend geweldig dat ik gewoon n jaar 'op vakantie' ben en dan ook nog allemaal leuke dingen doe.
Want ja, echt saai kan ik mn leven natuurlijk niet noemen en jullie lezen zelfs de saaie belevenissen dus ergens diep van binnen vinden jullie dat toch wel leuk.
Genoeg over mijn theorie.
Let's start!

07/12/09

Oke
probleem
groot probleem
ik had al eens eerder horen vallen dat we voor Anatomy and Physiology honors een kat moesten ontleden. Maar ik dacht, ik skip die dag wel.
Hoor ik dus vandaag (die 7e van december dus) dat het niet 1 les is, MAAR 9 FREAKING WEKEN. 9 WEKEN LANG, EEN KAT ONTLEDEN. DE HUID ER AF HALEN, EN IN T ARME BEESTJE WROETEN.
Ik kan t maar niet geloven. Dit hebben ze mij niet verteld toen ik dit vak koos.
Ik begon dus n heel verhaal tegen mn leraar, Coach Harkema, dat ik n kat heb in Nederland en dat t mijn princes is en blablabla. En toen had hij n mooie theorie dat ik maar moest denken dat de kat die we gingen ontleden princes wou vermoorden ofzo.

toen vertelde die dattie die beesten al in zn kast (zeg maar gerust kamer) heeft liggen
dus toen werd k toch wel nieuwschierig
nee
komtie met n vacuum verpakte kat aan
kan je je t voorstellen
alsof je n worst bij de albert freaking heijn koopt.
en er was allemaal katsap op de bodem (formaldehyde) echt gooooor
WORDT VERVOLGT

In Mr Camp zn class was ik leuk over Cindy dr vibrerende sinterklaaskado aan t vertellen (voor de gene die t nog niet hebben gezien; t filmpje bij mn vorige weblog is geweldig!) en hij freakte n beetje. En ik snapte dr niks van
Blijkt dus dat je niet eens over sex mag praten in de class. Niet als t niks met de les te maken heeft. AHA
En dan hebben ze natuurlijk ook al die regel dat je niet met n jongen mag zoenen of op zn schoot mag zitten en je armen om m heen. Preutse amerikanen met al hun tienermoeders...klopt geen fiets van...!



08-12
t 2e uur heeft deze genie weer een 10 gehaald voor anatomy en physiology honorss
jawel
maarja met n beetje hulp natuurlijk maar dat mag wel ;)

Mr Keenieweenie doet opeens moeilijk over eten in de class. Pfff

Ik kreeg dress code omdat ik mn ruitjes blouse zonder polo r onder droeg.
Dus ik probeerde er n beetje onderuit te komen maar de man was onverbiddelijk. Dus toen probeerde ik m n beetje te fokken en dat was wel grappig want hij moest wel lachen en toen werd k naar zn secetaresse gestuurd
ging k mr weetikveelwatznnaamis weer n beetje belachelijk maken (wel netjes hoooooor mam ;).) en t oude lieve mensje moest lachen dus dat maakte mn dag weer goed
omdat ik zo ontzettend geweldig slim ben had ik voor de zekerheid n polo meegenomen dus t enige wat ik hoefde te doen was mn polo aandoen en zo skipte Britt dus 15 minuten van de les.
AMAZINGG

Had kruidnootjes meegenomen en die vond iedereen geweldig
Maar dat vind ik zelf ook wel dus de zak die oma heeft opgestuurd bewaar ik lekker pour MOI
!!

Had allemaal grote plannen na school maar toen zag ik dat mijn paps online was dus ging ik even met mijn paps bellen en daarna heeeeel even met mijn mams dus dat was nicee

daarna n ''dubbelgesprek'' op msn met Joe en Marinkie gehad en dat was zooo leuk
voelde echt net alsof ik vlak bij ze was
helaas, ik kan niet in details van het gesprek treden, maar neem maar van mij aan dat het erg aangenaam was!

's Avonds gingen we kerstversiering doen (zijn begonnen en nooit meer verder gegaan....zo gaat dat hier) en ik greep mn kans om weer even lekker schoon te maken
dus heb de counters gedaan en achter de magnetron enzo
dr was zooooveel stof en er waren zoveel papieren dus had sandy aan t werk gezegt en die mocht alles uitzoeken en nu hebben we nog maar n klein stapeltje ipv die grote hoop naast de telefoon



09-12

Ray had me ooit is verteld dat ik Coach Harkema (die altijd leuke verhalen verteld) maar is moest vragen naar t verhaal dattie n vrouw vermoord had
Dus dat vroeg ik
Maar t was toch niet zo'n geweldig leuk verhaal..
Luister en huiverrrr

Coach Harkema zat in zn laatste college jaar om een ''kraker'' te worden. Je weet wel, zo'n persoon die je rug en alles kraakt. (ik mis mijn kraker/fysio trouwens echt heel erg!)
Dus op n dag mochtie van zn stage persoontje n oude vrouw behandelen.
Hij begon, zoals t hoort, onderaan de rug. En eindige, zoals t hoort, bij de nek. Naar links, naar rechts...en ze was dood.
Morsdood
Hij had t vrouwtje dr nek gebroken

Uiteindelijk is zn stage begleider ontslagen want hij mocht nog helemaal niet alleen kraken en hij is zn opleiding gestopt ivm n trauma en daarom issie nu leraar.

OMG
ik heb dus gewoon n leraar
die n vrouw heeft vermoord
AAAAAAAH
had k nou nooit verwacht, hier in t land waar je voor alles n claim kan indienen. Ookal was t dan n ongeluk.

Bij AP lit snoepjes uitgedeelt en Zack kreeg er 2 want hij was weer s verdrietig.
Daniel van AP microeconomics and Zack van AP Lit zijn allebei steeds afwezig, aan t huilen en stil enzo dus die zijn depresief ofo. Heel zielig


10-12

Kreeg mn progress raport
Maar t is niet t beste raport dat k ooit heb gekregen
A,B,C,D,F,F
maarja
ik geef mezelf toch even de kans om mn cijfers te verdedigen.
Oke
Creative Writing, B (bijna n A dus dat is nice)
Anatomy and Physiology honors, F. Ik had een C en toen moest ik opeens n test inhalen waarvoor k helemaal niet geleerd had want dacht dat t aan t eind van de week was en hij wou per se de cijfers invoeren voor t tussenraport dus ik had n 1 voor die toets en kelderde mn cijfer dus lekker.
AP Micoreconomics.C. Gewoon goed (A)
Geometry honors. D. Snap er geen reeeet van. In NL is geometry oppervlaktes berekenen enzo dacht ik, maar hir komt er geen rekenwerk aan te pas. We zijn alleen maar met proofs bezig; theorems and postulates.
Verschrikkelijk.
Drama. N A. Natuurlijk. ;)
AP Lit; niemand had n cijfer. AWKWARD
AP gov. N F. Natuurlijk. ;)

Gister na school ging ik de handdoek kast opruimen want dat was me toch n zooooitje
en toen vond ik 1 van Rozi's (Sandy's last exchange student) dr brieven die ze verstopt heeft. Is de 2e die ik gevonden heb en Sandy had er al 2 dus nog 1 en we kunnen ze lezen. We moeten schoonmaken/opruimen om ze te vinden dus hoop niet dat ze dr 1 in sandy dr kamer heeft verstopt want dan kan t nog wellis jaaaren duren want ik ga die stink-kamer niet in!

Bij Drama hadden we n sub en ik zat met Mathew, Eric and Jordon achter kledingrekken n beetje te chillen
Horen we opeens; wat doen jullie daar, kom daar achter vandaan (maar dan wel in t engels natuurlijk he ;))
Dus wij komen te voorschijn uit onze tent. En ze was n beetje pissed off course want ze was niet al te slim en ik zei dat we aan t oefenen voor een liedje waren dus ze snapte dr niks meer van. Maar toen begon ik met dr te praten over Europa en blablabla en ze was t weer vergeten en heeft zelfs gelachen.
Kijk, zo doen wij Nederlanders dat :p

Na school aan mn AP gov project gewerkt. Was t eindelijk klaar, ging Sandy t voor me checken. maar dat duurt natuurlijk weer n uur en k was zoo moe. Dus wou gaan slapen maarja, tis ook weer zo onbeleefd om gewoon te gaan slapen als iemand anders je huiswerk aan t checken is...



11/12

Stap ik de schoolbus in, denk k FUUUCK...MN PROJECT
was dus mn ap gov project vergeten
dus ik Sandy bellen en bellen en bellen en die nam maar niet op. Antwoord ze eindelijk, want ze nam niet op omdat zn dr uggs niet aankreeg (zou je moeten zien, haha)
en ze had daarom geen tijd meer om mn project te brengen
dus ik zat helemaal in de stress
zegt ray; ik vraag wel aan allison of ze t voor je haalt @ lunch
en toen 3th period zei die geef je sleutels maar en toen hebben ray en allison t voor me gehaald.
Ik was BLIIIJJJJ. Vond k echt zo lief!


Bij creative writing waren we op de gang foto's aan t maken voor ons project Stunna Shades (zie foto @ hyves) en toen kwam er opeens n stem op ons af bulderen..
naast ons stond n blind meisje met dr begleider dus ik dacht; misschien is dat meisje ook wel slechthorend
maar t was dus n evil teacher die ons te luid vond
schrok me dood
Als die lerares soms bij AP Lit binnen komt is iedereen gelijk helemaal stil dus ik dacht altijd dat ze belangrijk was, maar ze is gewoon n stomme heks
Anyways
ze begon dus dat we te luid waren enzo
en Celsey zei; you don't need to be mean to us
En we gingen de klas in
Komt de evil teacher de klas in en moet ik mee naar buiten
dus ik had echt zoiets van HALLOOO :o
Zegt ze ja je hoeft niet te zeggen dat ik niet gemeen hoef te doen.
Dus ik zeg
Heee, te moeilijk
Ben je bitch niet
oke dat zei k niet maar moest opeens aan die reclame denken
dus ik zei dat ik dat niet had gezegt maar dat k dr niet eens had gehoord en dat ik dacht dat t tegen iemand anders was en dat ze opeens begon te schreeuwen enzo
en toen ging k de klas weer in
BITCH


Bij drama hadden we onze performance en we hadden wel 3 x gerehearsed en nog wisten ze t te verknoeien
Ryan wist gewoon zn text niet
staatie daar n beetje achterlijk te lachen
dus ik was kwaaaad, maar ik was off stage dus ik kon niks doen
En michael was ook off stage maar die ging uit eindelijk maar Ryan zn text vertellen
en iedereen die aan t kijken was lachen natuurlijk en zeggen dat ik zo pissed keek
maarja ik was n evil witch dus dat paste goed bij me dus ik vloog met mn lachje on stage
en nou toen gebeurde er nog wat maar dat wordt waarschijnlijk te ingewikkeld en dan wordt k weer boos enzo dus hier laat ik het maar bij.

's Avonds ging k naar Jordan's huis met Philip. Gingen Harry Potter kijken, was wel leuk
Zn moeder had Skimpie ofzo gemaakt; garnalen met stuff. En ik dacht dat t
het voorgerecht was dus ik nam er maar 4 maar dat was t dus niet..
t was wel lekker!
Daarna kregen we wrapjes uit de oven met kaas en tomaat en dat was me goor.
Dus ik vroeg maar aan Jordan oftie de helft wou ivm mn lactose and tolerin, dat gekke melkgedoe. Kwam k weer mooi mee weg.

Iedereen denkt trouwens dat Jordan en ik aan t daten zijn. hell no! Heb t heel subtiel aan zn beste vriend Philip gezegt dat ik m totaal niet leuk vind op die manier, dus mocht Jordan daar anders over denken dan weet k iig dat Philip t m zal vertellen (A)
slecht hoor




12/12

We zouden naar de film gaan
Wachten we n kwartier voor Cindy dr huis want volgens Sandy was ze dr niet want dr auto was er niet en mijn idee van; goh misschien heeft David dr auto wel' kon ook niet, want hij nam dr auto nooit
Na n tijdje besloot ik toch maar te kijken want de garage was open en ze zaten gewoon op de bank.
PFFF
Zo gaat dat hierr

Nou we gingen dus naar de film, met Mary Ellen, Han, Alice, Cindy en Jess...''2012''
vond t wel n goede film alleen heb t 1e kwartier gemist ivm de popcorn rij
Sandy en ik deelde n grote popcorn met extra boter maar na 5 minuten voelde ik me al misselijk. Echt bij alles met melk voel ik me ziek worden :S
Ga volgende week wel ff n testje doen ofzo

Daarna wilde ze naar n outdoor store ofzo voor de kerstversiering die we niet hebben gezien
vervolgens gingen we bij sweet tomatoes eten
jeeeeeej
lekker n salade :D

en daarna gingen we naar de outlet mall, dus ik was helemaal blij maar t bleek de kleine en niet de grote te zijn dus er was geen Burberry enzo maar wel heel veel andere winkels
heb n gave Juicy Couture tas gezien die ik denk k voor de kerst ga kopen en ik heb mn kerstjurkje bij BEBE gekocht. Zwart, bodycon, met pailletjes op de schouders en rug
Heel cute
en appropriate mocht M-E me zien

's Avonds met Megan naar Andrew's huis
Heb eindelijk is lekkere patatjes op; van die gekruide netals mn mamsie maakt
en daarna gingen we...harry potter kijken
was wel leuk
was 1 uur thuis ofzo en daarna besloot ik op te ruimen en lag kwart voor 4 in bed
vind opruimen zo lekker soms

AWKWARD



13/12

mn wekker ging om kwart over 10 maar ik ging nog lekker n uurtje maffen
hoorde dat Sandy wakker was en als sandy wakker is vind ik dat ik helemaal wakker moet zijn

s Middags met papa en mama gebeld.
en met Joelle gemsnt


EN GRRR, MN HELE WEBLOG WAS NIET GEPLAATST DUS IK WAS BOOOOOS



Ma 14/12

weer n 10 by anatomy... CHEATERRRR

zou eindelijk weer is gaan trainen met voetbal maar had hoofdpijn dus ging maar slapen

had pillen van sandy gehad voor mn keel (alleen ze is ze vergeten te kopen dus nu kan ik t niet afmaken...dus ik hoest nog steeds zo idioot) en ik probeerde m door te slikken, spuug ik m eerst uit in mn gigantische beker en daarna probeer ik t nog is en spuug ik al mn rode hawaien punch over mn wastafel en spiegel
charming



Vandaag 15/12

Besloot bij anatomy maar niet af te kijken want hij stond op n stoel en gister haddie Gavin gepakt met afkijken en ik heb gelijk mn test verziekt :p
nouja


Bij Geometry hebben we n project en we moeten n theorem uitleggen en dan n filmpje maken dus als ik t af heb show ik t wel op hyves of als t lukt hier
ik probeer heel de tijd n heel leuk filmpje van mn host family die sinterklaas liedjes aan t zingen zijn te uploaden en t lukt maar niet en ik kan ook al geen foto's meer via hotmail versturen
pffff
dus kijk maar gewoon af en toe op mn hyves dan komt t goed

Na school geslapen want had weer hoofdpijn
en heb mn kerstkaarten geschreven en chilli gemaakt want Sandy dr eten gister was ontzettend smaakloos
blegh
dus de rest van de week eet ik chilli
dan weten jullie dat

en ik heb P.S. I love you gezien
had k echt nog nooit gekeken en vond t echt n mooie film


nou
ik ga slapen
hopelijk upload dat rot waarbenjij.nu t nu wel

Ohja
Toen we in de bios waren was t suuuuper koud en juist op t moment dat ik mn jas aan wou doen vroeg Cindy of ze m mocht dus ik zei maar ja want vond t ook zo lullig om te zeggen; nou ik heb t zelf koud
dus heb lekker zitten bibberen
dat wou k gewoon even delen


toedelss

XXX
Britt

***Laat maar n berichtje achter want dat vind ik leuk okee. Ik schrijf t niet voor niets allemaal hoor (A)

xx



Adres;

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, florida
usa


hyves;
www.britt-blonde.hyves.nl


e-mail;
brittplanken@hotmail.com


XX





  • 15 December 2009 - 06:42

    Angelique:

    Hoi Britt, zal ik vlekkie doneren aan de anatomy les,kan ik toch de trap laten bekleden(geintje!!!)ze maakt het nogsteeds goed, is nogsteeds vervelend en mauwt heel de dag om eten en is veel te dik van het niks doen.
    dikke kus van mama

  • 16 December 2009 - 16:14

    MelanieB:

    Hee Britt,

    leuk verhaal weer, moest vooral even lachen om dat 'ben je bitch niet' stukje haha.
    Was mooi geweest als je dat in plat nederlands had gezegd. :P

    Kijk alweer uit naar je volgende stukje. :)

    Kuss Mel

  • 19 December 2009 - 11:10

    Mike:

    haha wat een verhalen :P
    dierenbeulen he daar;p
    ook al zijn ze dood zou ook nisk voor mij wezen .

  • 19 December 2009 - 18:53

    Maaike:

    He Britt!
    Ik las net het nieuwe artikel op girlscene en ben toch begonnen aan je blog!
    Je schrijft echt leuk & ik ga me even aanmelden voor je nieuwe updates!
    Veel plezier met je vriendje! (die kwam rond deze tijd toch?)

    Groetjes,
    Maaike

  • 22 December 2009 - 10:14

    Karlijn:

    Whahahahahah die kat in een zak...HOE GOOR...ik werd al eng toen ik op St. Jozef een kippen hart moest ontleden, maar een KAT...GATSIEEEEEEEEEEE.
    Love ya..heb je net een krabbel gestuurd met allemaal onzin!(L)
    KUSJES

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 316344

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: