2010 BABIES - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu 2010 BABIES - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

2010 BABIES

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

10 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haj allemaal,

zo eeuwen geleden dat k weer wat heb getypt maar I didn't feel like it (1 van sandy's favo zinnen) dus vandaar

Natuurlijk allemaal nogmaals n gelukkig nieuwjaar toegewenst (sjaa, 2 weken later of niet, we houden t beleefd lol)


Nou

XMAS EVE, 24-12-09

Had mn Xmas eve jurkje aan en vind m helemaal leuk.
Gingen nog wat kerstkadootjes kopen en savonds n beetje zitten wachten totdat Cindy terug kwam van dr hubby David zn ouders. Dat was dus pas rond kwart over 10 en ik zat te texten met Annika want die was met dr hostfamily ook op de xmas party van Mary-Ellen. Maar toen we eindelijk aankwamen waren ze net weg en waren we dus de enige op de bruisende party.
Heb wel n paar heerlijke koekjes gegeten.
En lekker Mary-Ellen lopen stangen (A)
Hostcousin Jessica was aardig tipsy en ze was gevallen op dr king.
Bleef ze maar roepen; I popped my chin
En op weg naar M-E begon ze dat ze dr vibrator elke avond onder de douche gebruikt en dat de batterijen t niet meer deden en toen moest ze batterijen uit die van dr vriendin halen ofzo
AHA
maar dat was dus wel heel grappig (A)
En bij M-E thuis begonnen ze over strippers. Dus ik zei; ja, die huren wij ook wel is. Als n jongen 18 wordt ofzo. Nou, M-E helemaal in state of shock, want 18 jaar....dan mag je nog niet eens aan n stripper denken.
So un-appropriate!
Had voor Alice n ketting gekocht en zij had voor mij kerst-oorbellen gemaakt dus dat was heel leuk en voor M-E had ik oorbellen gekocht met de kop en de kont van n koe en n melkbus met n koe dr op want ze is dieren gek. T mens heeft geiten, koeien, n paard en zelfs n lama. 2 papegaaien, n hamster, 6 honden ofzo...
laatmaar gaan :P
iig had ik n fel roze t-shirt gekregen van M-E. Hij schijnt hartstikke door dus ik zal m is naar dr aan doen met n kittige bra dr onder. Kijken of ze t dan nog zo'n leuk shirtje vind..

Nou, toen we thuis kwamen kon ik niet echt wachten tot de volgende morgen voor de kadootjes dus Sandy en Ik besloten gezamelijk om t maar gewoon 'nu' te doen.
Ik heb echt idioot veel gekregen zoals sommige van jullie vast wel op mn hyves pics hebben gezien

- N jas die ik graag wou hebben
- Kathy van Zeeland bag
- 3 nailpolishes
- Juicy Couture Bracelet
- Juicy Couture Necklace (van Craig en Tonya)
- Geweldige chocolade
- Hypnose senses parfume and bodylotion
- n andere bodylotion
- Zilverkleurige bangles

Ik weet niet meer wanneer we bij Cindy de kadootjes deden maar daar had ik ook veel gekregen
Van David en Cindy n set van 8 Juicy tubes en n fleece pyjama
Van Jess: n neerzet-hondje, 4 nagelvijlen, voetencreme met speciale sokken, n haartowel van pink ribbon en nagellak. En t was allemaal ROZE :D

dus dat was heeeeeel erg lief.
nou, xmas eve gingen we rond h 3 maar naar bed.


Xmas Day: 25-12-09

's Ochtends even met papa, mama en mn oma gebeld maar de verbinding deed t niet zo goed.
's Middags eten bij David zn ouders maar t was niet echt mijn ehm..smaak dus ik propte me maar vol met koekjes.
Verder gesmst, film gekeken en lekker opgeruimd. Ik ruim zo vaak op en maak zo vaak schoon, mn moeder zal nog opkijken als ik dat in NL er in hou :)


Ik wil eerst even vertelle dat 2e kerstdag mijn lieve vriendinnetje Karlijn jarig was. Ze is 19 nu en ik ga normaal gesproken altijd naar dr bday en dat kon nu niet :(.

2e Kerstdag dus. (die we hier niet vieren...)

Megan kwam ' smiddags en we gingen kadootjes doen.
Ik heb n chocolade badset gekregen, nog n blauw badset, n diadeem n roze shawl en chocolade koekjes. (scholiertjes van LU :))
's Avonds bleef ze slapen. We gingen pas rond h 6 naar bed...


27-12-09
De hele dag niks gedaan. 's Avonds zei James (de homecoming king met zn big attitude) dat zn vriend n feestje gaf dus ben k met Megan, Austin nd Andrew heen geweest.
Was wel nice. Had alleen mn foon in James zn broekzak gedaan dus die kon die de volgende morgen komen brengen.

28-12-09
Opgeruimd, genikst en n boek gelezen; Bangkok Boy van carry slee. Vond t n leuk boek en t las zo lekker weg.


Di 29-12-09

Werd om h9 wakker gesmst door James en heb tot h2 smiddags half smsensd doorgeslapen. Schandalig but true (A)

Sandy had plannen maar dat duurde natuurlijk weer eeuwen voordat die uitkwamen.
Eerst brood gekocht bij Publix en daarna gingen we naar de loop.
OMG I love DSW
dat is de winkel waar ik in t begin van t jaar n foto van maakte. Met 1000en schoenen.
Sandy heeft de zelfde MaddenGirl sandaaltjes als ik heb gekocht en ik heb geweldige zalmroze, glanzende, Guess heels gekocht met n plateautje met slangenprint.
Ben helemaal happy
Daarna bij BJ's gegeten en heb weer n heerlijke pizza op.
Bij Tilly's n leuk zwart jurkje met bloementjes gekocht en matching turquoise nailpolish :D


wo 30-12-09

T hele huis schoongemaakt. De hele hal uitgepluisd. Gosh my house is dirty :S
met sandy 2 films gekeken en rond h1 (!) kwam James. Hij moest om 8 uur sochtends al weer weg dus Sandy zei dattie mocht blijven slapen. Geen idee hoe k dat voor mekaar kreeg maarja.
Denk maar geen foute dingen want we hebben netjes n film gekeken hoor mensen. Mean Girls. HA.


do 31-12-09 NEW YEARS EVE

Heb nadat James wegging tot 4 uur smiddags in bed gelegen om mn krachten voor de nacht te sparen. Maar hoe later t werd, de meer ik begon te stressen of dat eigelijk wel nodig was.
Had namelijk nog steeds geen echte plannen...
Uiteindelijk belde Marcella rond h11 dat we naar Big Bob's huis gingen.
Oh, Marcella had ik op dat feestje van James zn vriend ontmoet. Ze is 22 en was 4 jaar geleden n exchange student en is nu dr hostfamily aan t bezoeken. De ex-hostsis is 19 en haar vriend en nog een andere vriend gingen ook mee. Op die party had ik trouwens ook nog 2 meisjes ontmoet; Hillary nd Viviana die wel n x willen stappen in Orlando dus mocht ik echt n x zielig zijn dan nemen zij me mee lol.
iig, Sandy zei rond 11 uur; wil je n early new years drink
Nou dat wilde ik wel
Dus southern comfort met cola geproost en toen waren Marcella enzo dr dus we gingen naar Big Bobs house.
Was allemaal erg leuk. Waren veel mensen die ik kon. Heb met Ray gezoend en de volgende dag was mn lip blauw. Goh, altijd fijn. Maar dat vond k gewoon wel even leuk om te vertellen, want hij was blauw voor 4 dagen :P
Op t feestje werd mn vriendin Alex zomaar door n ander kind in dr gezicht gestompt en ze had n bloedneus.
And the cops came..of course
Zegtie; is iedereen die hier drinkt 21? Dus iemand zei ja. Zegtie oke en gaatie weg
En tegen n andere jongen haddie gezegt; oh je bent geen 21, weetje wel dat ik je scolarship nu kan intrekken? En toen zei die jongen dattie dat wist. En toen zei de agent; Haha ik zit je maar te fucken
Dus we hadden mazzel :p

Was helemaal in paniek want mn camera was weg. Maar we gingen toch maar naar huis. Was rond 4 uur thuis.
T was niet net zo leuk als last year, maar ik heb toch n leuke avond gehad en t was n soort net als in de films haha.


Vr 01-01-10

Had met papa en mama gebeld en dr kwam familie.
We hadden lekkere ham en naturel chips met dip dus dat was nice.
Ik had t vooral erg koud.


Za 02-01-10

Met Sandy naar Walmart geweest en kreeg mn camera terug. Met n foto van iemand zn kont erop... aha, altijd leuk.
Rond 7 uur kwamen Alice, Annika, Aygul, Lyuda, Jenny and Kathia. We hadden n exchange student sleepover al durfde Alice niet te blijven slapen (ivm met slapen in t donker...)
T was gezellig en iedereen had was lekkers mee genomen en we hebben lekker gekletst. En ging pas om 5 uur slapen...


Zo 03-01-10
Ging weer slapen nadat iedereen weg was en ik had geholpen met opruimen. En toen belde papa en mama. Heb ook mn Geometry project opgenomen. Zal t proberen op hyves of op mn weblog te zetten. Kunnen jullie mn geweldig platte Engels horen.


Ma 04-01-10
SCHOOL
Kon de nacht ervoor pas om h2 slapen.. pff
En t was christus koud buiten
my god
dr was serieus ijs op Sandy dr SUV


Di 05-01-10

T was nog kouder
In Mr Keene's class viel ik in slaap want kon snachts weer niet slapen dus toen moest ik de laatste 15 minuten van de les staan... Kleuterschool

Na school kwam James even want hij heeft nog steeds zn license niet terug dus hij komt alleen alstie n basketball game heeft want dan haalt iemand m op
Daarna huiswerk gedaan en Pirates of the Carribien gekeken.
En...t internet deed t eindelijk weer dus kon mailen


wo 06-01-10

Was weer fijn bevroren. Maar smiddags is t wel warmer.
Hoor niks meer van Megan maar blijkbaar heeft ze met oud en nieuw dr biologische parents ontmoet (ze is geaddopteerd) en daarom belde ze niet ofzo
nouja toch gaar, want k zou oud en nieuw met haar vieren maja
zo zijn die mensen hier

Na school soep gemaakt net als mn mamsie in the netherlands altijd maakt
veel lekkerder dan al dat shit uit blik
Verder geslapen en pirates of the car. 2 gekeken en huiswerk gedaan


do 07-01-10

T was nog steeds koud maar smiddags kon k mn jas uit doen gelukkig.
Mn uggs werken niet echt meer als ik geen sokken draag. Waarom is dat mensen?

Mr Keene zegt dat k niet bij de seniors in t jaarboek kom dus ik was helemaal boos want ik ben volgens de school wel n senior.
Ik heb 3 AP classes met seniors only dus als de seniors examen hebben gedaan ben ik ook klaar want k kan moeilijk alleen met n leraar in n class gaan zitten
Dus k vroeg m of k m niet kon betalen om me in de senior section te doen en toen zeidie nog echt hoeveel
douchebag
Wordt echt n beetje schijtziek van al die gelovige mensen hierzo. In nederland heb ik er totaal geen problemen mee maar bij drama begon n meisje opeens van; Kanye West heeft zn ziel aan de duivel verkocht. dus ik vroeg waarom, zegt ze omdattie niet in god geloof en nu gaatie naar de hel. Dus ik zei; nou ik geloof ook niet in god en ik ga geloof k niet naar de hel hoor. Zegt ze; ja dat is jou probleem
En bij AP Lit zit k met Kayla in de klas. De homecoming queen. En ze is echt aardig en is 1 van n drieling en dr tweeling sis is bi sexual en dat ontkent ze altijd naar Kayla want die begon te verkondigen dat als de zus met n meisje zou zijn ze dr nooit meer zou aankijken want dan gaat ze naar de hel en blablabla. Echt verschrikkelijk hoe ze dat gewoon kan zeggen. Werd zo ontzettend boos maar k zei maar niks meer.

Na school heerlijk lang met Joelle gemsnt. Kon k eindelijk weer ff bijbeppen

Vr 09-01-10

Mn vriendin, Jordon, die heeft n crush op me. Ze is bi en ze loopt steeds te verkondigen hoe hot ze me vind. Altijd fijn
Na school kwam James weer even en was wel gezellig. En ze hadden met basketbal met 13 punten meer gewonnen van onze rivaal Harmony. HA
Daarna pirates of the car. 3 gekeken en schoongemaakt.
Cakejes gebakken en ging rond kwart voor 2 slapen


Za 10-01-10 (haha wat n leuke datum)

n beetje uitgeslapen. Naar walmart geweest en daarna naar mn vriendin Jordon om de drama scene te oefenen. Ging echt goed
rond 6 uur naar huis. en rond 10 uur kwam mn vriend Jordan en we gingen naar de film. Avatar. Had echt zoiets van goh, leuk, n jongens film. Maar dat was t dus niet. Hij duurde wel christus lang. Kwamen om 10 over half 2 de bios uit. Maar die wereld in de film was zo mooi. Zou gaaf zijn als zoiets echt bestond.
James was nogal jaloers dat k met Jordan was maarja, ik voel niks voor Jordan dus
Daarna bleef Jordan bij mij thuis hangen terwijl ik mn hele kamer schoonmaakte en rond kwart over 3 ging die weg en h 4 ging k slapen



Zo 11-01-10

Had mn wekker om 10 uur gezet maar had eigelijk geen reden om 'vroeg' wakker te worden dus ging maar weer slapen. Werd om 12 uur wakker omdat paps en mams belde :)
Daarna ontbeten en toen was Sandy ook in de woonkamer dus ging ze even met papa en mama skypen. Was wel nice
Daarna heb ik craig zn room is lekker schoongemaakt.
t is gewoon vaag hoeveel k schoonmaak maja

Straks ga k gehaktballen maken en stofzuigen en mn auditie voor susical the musical oefenen.
En ik wil the lord of the rings kijken maar we hebben geloof k alleen de laatste delen dus ga denk k voor t eerst van mn leven mn star wars angst overwinnen
om te oordelen moet k t toch eerst maar s zien



verders

1. Douche ik iedere avond is Sandy dr badkamer (ieks) want zij heeft tenminste wel warm water en mijn douche is nog steeds koud. Ze heeft Bubba gebeld en die zou t komen maken maar dat is al n week geleden dus ze moet nog maar s bellen

2. de honden hebben allemaal n jasje over hun kleding aan omdat t koud is. Sofie n roze met witte polkadots, Lucy n roze/lila bodywarmer, Zoe n fake-leather jacket met n cappichon met bondkraag en tippy en furby allebei n coltruitje
haha :p
schattig hoor

3. Sandy heeft zojuist dr badkamer schoongemaakt dus t is nu iets minder ieks. Ze heeft n mooie grote badkamer dus t was echt zonde dat t zo goor was

4. Van mn new-years-resolutions komt niks terecht

5. Ik ben nog niet heel veel aangekomen sinds ik hier ben. Misschien 1 of 2 kilo... Al pas ik mn met jeans tijdelijk even niet, maar die had ik n soort te klein gekocht dus dat is mn eige stomme schuld

6. FOLKS, PLEASE, DON'T BUY THOSE SNUGGY THINGS. Die kleedjes met mouwen. Met mn exchange student sleepover had Annika dr 1 aan en ik freakte out!



Oh en ik vond t heel leuk dat ik op mn laatste blog zoveel reacties kreeg dus doe dat maar weer (A). Anonieme lezers? Ik ben toch ook geen anonieme schrijver. Haha JK


XX
Liefs,
Britt


Adres:
5050 Plymouth Turtle circle
Saint Cloud, 34772, Florida
USA


E-mail:
brittplanken@hotmail.com


Hyves-->foto's! (al lukt t uploaden ff niet):
www.britt-blonde.hyves.nl



X



  • 11 Januari 2010 - 07:54

    Angelique:

    Hoi Britt, Zie je maar dat het in Florida toch ook winter kan zijn, alhoewel het niet zo koud is als hier!!!Hoop voor je dat de zon weer snel gaat schijnen.

    dikke knuffel van mama
    xxxxxxxx

  • 11 Januari 2010 - 11:16

    0ma:

    hoi britt.

    als je geen baan kan krijgen in nl.ga je gewoon als miep de werkster sol.
    ik val echt van mijn stoel met dt gesop van jou. gr. knuffel oma

  • 11 Januari 2010 - 16:16

    Terry:

    Heeee girl!

    Zo, ik ben weer lekker up-to-date:D
    wel balen dat het toch zo koud is..:O
    hier ligt weer een mooi pak sneeuw.

    en wat ontzettend LOMP dat je niet in het jaarboek komt, belachelijk gewoon! :O

    ik spreek je hopelijk snel.
    lot's to talk about.

    KUSSIE!

  • 11 Januari 2010 - 23:07

    MelanieB:

    Hee Britt!

    Haha, je hebt het weer leuk geschreven!
    Wel stom dat je niet in jaarboek komt zeg...

    Enne, die snuggy/ugly dingen -> Pak je badjes en trek m anders aan haha.

    Xx Mel


  • 12 Januari 2010 - 16:25

    Katrien:

    Hey! :)
    Ik vindt het echt geweldig om je blog te lezen !!
    Nog veel plezier in Amerika !
    x

  • 13 Januari 2010 - 20:29

    Monique:

    Leuk weblog weer! haha dussss je hebt een MEISJE die jou leuk vind ... das ook wel raar heb je een vriendin die verliefd op je is! maar volgensmij vermaak je je daar nog wel in amerika! of niet?
    hier in nl nog steeds dikke sneeuw en zo whehe.
    liefs!xxx

  • 16 Januari 2010 - 14:28

    Esmée:

    Hoi Britt,
    Super leuk dat je nu in Florida woont! Ik zit er zelf aan te denken om ook een jaar naar Amerika te gaan! Is het aan te raden?
    Groetjes, Esmée

  • 17 Januari 2010 - 17:02

    Charles:

    hoi, Britt

    ffff een groet uit dat legendarische Maasland.

    a. bij jullie ook al iets te merken van de nieuwe ijstijd?

    b. alvast gefeliciteerd met je moeder.

    c. onze nieuwe keuken is nog steeds niet klaar. (hoe ouder, hoe trager)

    d. ik heb nog steeds al mijn tanden.

    e. ik heb ook nog steeds al mijn haar. (maar wel dunner en grijzer)

    f. ik ben alweer een kilo afgevallen.

    g. ben benieuwd wanneer dat kilootje er weer aan zit.

    h. geloof niet echt dat deze onzin jou echt boeit.

    i. dus stop er maar weer mee.

    groetjes en tot schrijfs, Charles xxx

  • 18 Januari 2010 - 09:27

    Roos:

    Hoi je kent me niet, maar ik vind het zo leuk wat je doet! ik wil het ook echt supergraag doen in welk jaar zit je daar nu enzo? hoe zijn de mensen ? xx

  • 23 Januari 2010 - 17:54

    Oma:

    hoi britt.
    wat een avondtuur alle maal in florida.

    dikke knuffel oma tiny

  • 31 Januari 2010 - 15:38

    0ma:

    hoi britt.

    vanmorgen gewerkt en ik moest de groetjes doen van mw. de bruin.
    het is wel sneu nu haar situatie verslechterd.

    wij zijn het huis aan het opknappen.
    opa heeft wat te doen.

    doei oma.xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 316339

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: