One week left till...VALENCIA!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Britt Planken - WaarBenJij.nu One week left till...VALENCIA!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Britt Planken - WaarBenJij.nu

One week left till...VALENCIA!!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

14 Mei 2012 | Nederland, Vlaardingen

Hi allemaal,

Het is alweer een jaar geleden en hoogtijd om er weer op uit te gaan. Na een geweldig jaar high school in Amerika, een fijn maandje werken in Frankrijk en een top stage in Mexico ga ik weer weg. Dit keer iets dichter bij huis: Valencia - Spanje it is!

Na mijn vorige stage was ik eigenlijk vastbesloten om naar Australië te gaan, maar tijdens de lessen Spaans kwam ik er achter hoe leuk het zou zijn als ik zou doorzetten. Ik schakelde een bemiddelingsbureau in en als alles mee zit ga ik stage lopen in een hotel in Valencia. Natuurlijk is alles weer lekker last minute; mijn contract is als het goed is eindelijk door mijn manager in Spanje getekend en ik moet nog steeds wat dingen regelen, maar over precies een week sta ik op Schiphol!
Ik zal om 15:50 vliegen naar Valencia en vanaf daar...geen idee.
De bemiddelingspersoon heeft foto's gestuurd van de appartementen en het ziet er prima uit! Na wat ik in Mexico gewend was, is het zelfs meer dan prima!

Ik wacht nog even met het bedrijf waar ik stage ga lopen te noemen omdat ik eerst zeker wil weten dat alles geregeld is, en dat hoor ik vanavond als het goed is.

Dus:
21 mei vliegen.
22 mei kennis maken
23 mei beginnen!!
Rond 28 augustus terug naar Nederland.

Het gaat om een hotelstage en ik zal op de commerciële afdeling een maand werken en daarna 2 maanden bij de receptie (heb ik zelf voorgesteld, misschien niet de beste keuze ooit maar anders moest ik 3 maanden op de commerciële afdeling terwijl het daar in de zomer heel rustig is, en daar had ik geen zin in *denkt terug aan de receptie momenten in Mexico = saaaai*


Ik hoop dat jullie het leuk vinden om op de hoogte te blijven van mijn Vida en Valencia!


Liefs,
Britt

P.S.
Als alles mee zit zal ik na Valencia maar een klein maandje thuis zijn, omdat ik dan terug naar Spanje ga, naar Barcelona, om daar een semester te studeren!!!

  • 14 Mei 2012 - 14:25

    Wim Schruijer:

    Veel plezier en heel veel succes.
    rond Valencia hebben ze heel lekkere Paella. (anders dan bv in Andalucia)

  • 15 Mei 2012 - 10:53

    Koos Egberts:

    leuk Britt voor jou, geniet maar lekker maar denk aan je wekker?
    wordt maar lekker bruin en neem jou gitaar mee, daar kan jij veel leren.
    ik hoor het wel en snel. mijn boek ligt eindelijk bij de uitgever, ik heb er wel 20 mooie stukken bij gedaan, Ben nu aan Flip de muis aan het werken, kinderboek voor 1 t/m 3 jaar ideé van Helga, is bijna al weer klaar .

  • 15 Mei 2012 - 12:11

    Oma:


    Dat wordt weer gezellig lezen van wat je zo al mee gaat maken.
    Doe goed je best dan komt het vanzelf goed.
    Zit nu te duimen voor Devin scheikunde vanmiddag.

    Doeiiiiiiiiii xxxxxx

  • 15 Mei 2012 - 21:01

    Jeffrey Roeling:

    Lieve Britt,

    Ik wens je nu alvast heel veel plezier in Valancia! Dat je weer veel nieuwe dingen tegenkomt en veel leuke mensen mag leren kennen =)

    Natuurlijk ook veel succes met je stage. Geniet van het weer, de omgeving daar =)

    En zoals ik op FB al zei.. ik gaa dit gezellig volgen :)

    x Jeff

  • 20 Mei 2012 - 11:27

    Aisha:

    Hoi lieverd,
    Morgen weer zover, op naar het avontuur. Gedraag je een beetje en heel veel plezier in Valencia.

    Dikke kus,
    Aisha xx

  • 20 Mei 2012 - 20:51

    Angelique:

    Heerlijke tapas was een goed begin voor je nieuwe avontuur in Valencia!!(jammer voor de tandarts morgen)

    Bedankt voor onverwachte,maar zeer orginele cadeau, ben er echt heel blij mee, TI AMO!!!!

    Veel succes en heel veel plezier in Valencia,zal je missen.

    xxxxxxmama

  • 21 Mei 2012 - 21:22

    Oma:

    Hoi Britt.

    Hoorde van mama dat alles goed is gegaan en dat je goed bent aan gekomen.
    Slaap lekker je eerste nacht in Valencia.

    Dikke kus van ons

  • 22 Mei 2012 - 15:15

    Opa:


    Hoi Brittt.

    Fijn dat je wat zon hebt gestuurd .
    Het is bij ons heerlijk weer.
    Ben wezen vissen niets gevangen.

    Werk ze morgen .
    Kus opa

  • 23 Mei 2012 - 14:42

    Oma:


    Hoi Britt.
    Je eerste werkdag zit er op.
    Hopelijk was het leuk.
    Straks je eigen eten klaar maken en lekker nog van de zon genieten.

    Kus Oma

  • 26 Mei 2012 - 14:15

    Oma:


    Hoi Britt.

    Heerlijk je eerste vrije weekend.
    Wij zitten in de tuin het is Spaans warm.
    Dus wetwn wij hoe het bij jou is.

    Kua Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 316310

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: