Homecoming and Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Homecoming and Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Homecoming and Halloween

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

02 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hajhaj,,

Eindelijk weer een berichtje
heb veel meegemaakt!

Zit tegelijkertijd met Sandy The Amazing Race te kijken want ze begon te gillen en t blijkt dus dat ze ''vandaag'' in Nederland zijn dus dat is heel leuk om te zien!


Vrijdag 23-10-09

Had die dag lekker vrij
's Ochtends even gezont want het is hier nog steeds mooi weer en 's avonds naar de homecoming game.
Had op mn ene wang n hondenpoot en en op de andere n speler's nummer en dat vond ik wel supportive genoeg, maar er waren echt meisjes die hun hele lichaam in de schoolkleuren geglitterd hadden (zie foto)

Sandy bracht me en ik heb met Allison en alles gezeten dus dat was wel leuk.
We hebben de game gewonnen, maar dat kwam voornamelijk omdat de tegenstanders heel slecht waren geloof ik.
In de break werden de homecoming princes, queen and king bekend gemaakt.
De princes is een heel leuk meisje, Sierra, uit t junior year.
De King is James Boone, ik noem m altijd ''the guy who thinks he's god'' want hij is niet heel lelijk en dat weet'ie. Maar hij is wel aardig.
En de queen is n vriendinnetje van me; Kayla. Lult aan 1 stuk door op n achterlijk hoog toontje en ze is zoo sportief en echt heel aardig. Alleen later hoorde ik dat ze elk jaar al homecoming princes was dus ik had liever gezien dat Kelly had gewonnen maarja, dat was wel leuk dus.
Er werd omgeroepen wie ze bedankten en ze bedankten bijna allemaal god en ik vroeg me dus af wat god er aan kan doen....
maarja bijna alle amerikanen zijn kind-of religious dusja



Zaterdag 24-10-09

De dag van de homecoming dance!
Megan was mn date en ze kwam me ophalen. Had slaap spullen mee want we zouden naar een afterparty gaan en daar slapen.
Gingen eerst (samen met de halve school) foto's maken bij the lake front. Was wel leuk. Ieder meisje zag er helemaal mooi uit en voor het eerst had iedereen hakken aan.

Nou de dance was een hele ervaring. T was in n hele grote zaal. En er waren niet echt genoeg mensen om de zaal te vullen dus we stonden allemaal op n klutje in t midden. Je kon gratis water, thee of lemonade krijgen en je kon pretzels enzo kopen.

Nou, er waren 3 soorten dansen
1. Macarena dansjes, en ik wist alleen de macarena...
2. ''Schuifelen''
3. Booty dancing
en booty dancing hier is zooo anders dan t ''shuren'' in Nederland
het was echt sex on the dancefloor
ik noem het maar een booty job
alle meisjes, echt alle meisjes, met hun kont tegen de jongen aan
nouja, mn oma leest dit ook dus ik zal het hierbij laten

Verder deden alle meisjes hun schoenen (al na 5 minuten ofzo) uit want ze zijn allemaal pussy's die niet op hakken kunnen lopen. Maar na een tijdje meedansen met dat booty dancing deden mn bovenbenen zo'n zeer. Want zie maar is heel de tijd laag te blijven op hoge hakken. Ik had heel slim sandaaltjes meegenomen, maar heel veel meisjes dansten gewoon op blote voeten... bah

Ik vond het niet echt een super feest dus we gingen 20 minuten voor t einde naar de afterparty.
Dat was echt heel gezellig. Beetje poolen, kletsen, paar jongens deden beer-pong en ik heb me zoals de traditie in Nederland gaat, me uitgeleefd met mn camera. Maar toen hadden n paar jongens besloten dat ze ook naar het feest wilde en de jongen die het feest gaf wou dat niet en toen wilde die andere jongens vechten en kwam de politie en iedereen maakte dattie weg kwam want als je gepakt wordt met drinken onder de 21 heb je hier echt n probleem.
Megan was ook opeens weg. En dr auto stond er nog. En ik zat daar, in n huis vol met mensen die ik net had ontmoet en die ik allemaal stom vond omdat ik moe was en naar huis wilde.
Nou toen de politie na n uur was verdwenen (ze verstopte zich in hun auto ofzo om mensen die terug kwamen te pakken) kwam Megan me halen en ik wilde daar niet meer slapen dus ik sliep lekker in mn eige bedje.


Zondag 25-10-09

Beetje uitgeslapen en genikst en met papa en mama gebeld want dat is n zondag traditie. En Koos en Tante Ivan waren er ook dus t was een lang gesprek. :)


Maandag 26-10-09

Op school vond iedereen t leuk om de foto;s van t feest te zien.. Dus we hadden wat om over te kletsen...
Kreeg die dag ook mn schoolfoto en hij gaat wel...


Dinsdag 27-10-09

School was niet boeiend
Na school kwam Sandy thuis en ze zei al heel de week; I hope I don;t end up in the hospital want dat was al 2 keer eerder gebeurd toen ze zich niet lekker voelde ofzo. En ik dacht heel de tijd dat ze zich maar aanstelde maar ze moest dus blijkbaar echt naar het ziekenhuis. Ze had Pneunomia. Ik besloot om alleen thuis te blijven want als ik ergens anders zou slapen was t of bij Mary-Ellen (en dat doe ik liever nooit meer) of bij Cindy en dan moest ik alsnog heel vroeg opstaan.
Dus voor het eerst van mn leven alleen thuis geweest @ night...
Heb de honden op mn bed laten slapen, hoe vies ik t ook vind, want dat vond ik wel n veilig idee. Dan kunnen ze met hun schoothond formaat in ieder geval aankondigen als er een inbreker is.
Verder had ik pepperspray, mn sleutels, telefoon en n grote vork naast mn bed. Maar gelukkig had ik t overleefd.


Woensdag 28-10-09

Ik wist dat Sandy altijd de honden uitlaat zodra ze wakker is maar ik dacht dat ik best wel eerst kon douchen, met als gevolg n house full of sh*t na het douchen. Sja.. eigen schuld dikke bult?
Op school vond iedereen dat wel een prachtig verhaal.
Na school ging ik samen met Cindy op bezoek bij Sandy en we moesten een mondkapje op omdat ze niet wisten of ze de varkensgriep had (sorry, ik heb vernomen dat we in NL het uit respect voor het moslim geloof het de mexicaanse griep noemen?) Maar ze is nu al een paar dagen thuis en ze wandelt rond zonder mondkapje en de test resultaten zijn nog steeds niet binnen.... Nouja ik leef nog

Megan bleef slapen en ze kwam pas om 10 uur aankakken en toen was k al aardig moe. Maar ze wou nog zwemmen en alles dus we gingen pas om 12 uur naar bed.


Donderdag 29-10-09

Had die dag mn eerste voetbaltraining...jawel.
Het was de warmste dag van de week ofzo dus dat was jofel. Ik trainde mee met JV maar dat vind ik wel goed genoeg want die meisjes van t varisty team zijn HUGE!
Ben die dag ook mn amerikaanse telefoon verloren... heel fijn

Na school kwam Cindy checken of ik wel goed voor de honden zorgde namens Sandy, terwijl zij ze nooit uitlaat. Pfoe

's Avonds liet ik de honden nog even uit en ik was echt super moe, rent die rot Sophie weg. Ik was alleen thuis en ik vond t dus niet al te prettig om achter dr aan te gaan terwijl t huis open was voor alles en iedereen maarja na n kwartier wilde ik toch wel naar bed.
Dus ik om 11 uur 's avonds met 1 van de honden op pad om dat rot beest te vangen en ze bleef nog n kwartier wegrennen dus om kwart over 11 was ze eindelijk aan de riem, loopt die andere hond weg.
GRRRR


Vrijdag 30-10-09

Had lekker vrij.
Werd om 6 uur wakker gemaakt door de honden, liet ze uit, en liet ze lekker buiten mn kamer rondhuppelen zodat ik nog n paar uurtjes kon pitte.
Daarna werd ik wakker door de deurbel.
Schoot in n jurkje, mn bril op, slippers aan en haar ongeborsteld.
Staat er aan de overkant van de straat een enorm lekker ding die concludeerd dat ik Sandy niet ben en dattie n andere keer wel terug komt. Tot overmaat van ramp rende die rot honden naar m toe dus ik met mn ochtendstemmetje roepen dat ze terug moeten komen, rent Sophie weeeeeer weg. Rot beest.
Toen belde Sandy dat Mary-Ellen Alice en Han (haar exchange-students) kwam droppen zodat ze daarna Sandy kon thuis brengen.
Voelde me net hun moeder, werd echt schijt ziek van ze. Alice is 16 en drukte op alle knopjes van de tv zodat ze van alles deed behalve een zender kiezen.
Han is 17, spreekt amper Engels en is echt vreemd. Hij heeft geen persoonlijkheid, dat zegt M-E ook. Hij bestaat gewoon, maar dat komt misschien omdat zn ouders m al zn hele leven naar een school in China sturen terwijl ze in Zuid-Korea wonen. Zielig hoor. Dit jaar istie hier omdat dat goedkoper was voor zn ouders. Leuk
Hij observeerde alle dvd's voor 15 minuten maar dat vond ik vervelend worden.
Toen zag die een drumstel dat geen geluid maakte. Nouja, gewoon t geluid dat je altijd hoort als je ergens op slaat. Dus ik vertelde m dat het n ding voor de Nintendo was en hij freakte helemaal uit. Hij wou dat doen.
Uiteindelijk heb ik Madagascar voor Alice aangezet en hem de laptop gegeven zodat'ie n spelletje kon doen.

Nou toen ging ik met M-E, Alice en Han naar Walmart terwijl Sandy thuis bleef.
Ben geloof ik anderhalf uur in Walmart geweest maarja.
M-E had geen tijd om n kostuum voor Halloween met me te kopen zei ze dus ik moest maar iets zoeken in Walmart. Uiteindelijk had ik maar n armzalig strikje, staartje en oortjes van 5 dollars gepakt zodat ik als cheeta kon. Godzij dank zag ik Cindy in Walmart en die besloot dat we 's avonds wel konden winkelen. Ik kon dr wel zoenen!

We haalde eerst Jessica op en gingen toen naar een winkel die alleen voor Halloween is geopend. Echt zo gaaf. Allerlei soorten kostuums. Ik had een army-girl, een franse schoonmaakster en n bijtjes kostuum gepast en heb uiteindelijk het bijtjes kostuum gekocht. Super kort maar wel heel schattig.

Daarna gingen we naar de Mall.
Ik heb me uitgeleefd.
Het is allemaal echt zoo goedkoop!
Heb 3 broeken gekocht; levis, american eagle and baby phat. 2 vestjes en n blousje van the limited
en nog n heel leuk truitje van n merk bij macy's. Nu alleen nog minnetonka's en misschien uggs of andere (leukere) zwarte schoentjes en nog wat truitjes en ik ben winter-proof. Want het wordt hier blijkbaar toch wel koud...


Zaterdag 31-10-09

HALLOWEEN
Lekker uitgeslapen en wat dingen gedaan met Sandy.

's Avonds kwam Megan met dr vriendje Matt die we aankleede als een meisjes clown want Sandy had een pak, haha.
We gingen trick or treat doen. Was wel leuk maar niet echt veel mensen deden mee. 1 man had zn hele garage als n spookhuis gemaakt. Echt zo gaaf. Compleet met bewegende lijken enzo, haha.

Daarna gingen we naar een party bij Keith. T was wel leuk opzich. Iedereen was verkleed dus dat was leuk. Megan moest opeens om 11 uur thuis zijn ipv 12 en dat kondigde dr moeder om 8 voor 11 aan. Ik besloot te blijven en Alex bracht me met dr vriendje om kwart voor 1 thuis ofzo.


Zondag 01-10-09

Ohjaaa
we hebben gister ook de cruise eindelijk geboekt
We zouden eigelijk n cruise maken langs heel veel eilanden in 9 dagen maar Sandy bleef maar wachten tot die goedkoper werd en nu wastie opeens 300 dollar duurder dus nu gaan we een andere cruise maken op de Norwegean Pearl. We gaan 8 dagen en naar; Dominicaanse republiek, Sint Thomas us virgin island, Tortola virgin island and de bahama's
En Craig en tonya gaan ook mee.
T is al over 3 weken en ik heb er echt ontzettend veel zin in zeg! :D

Verder heb ik vandaag geen muts gedaan...



Lijst van dingen die ik nog wou vertellen:

1. Ze zijn hier echt gek op pindakaas en ik dacht nog wel dat dat iets Nederlands was. Ze hebben allemaal candybars met pindakaas en chocolade.

2. Wat wij mars noemen, heet hier een milky way en de lekkere milky ways die wij hebben, hebben ze hier niet. En mars is blijkbaar weer wat anders/.

3. Ik had van mama een pakketje gekregen met cheese dippers en chocolade enzo dus was helemaal blij en van mn oma en opa 2 tijdschriften :D

4. Nadat we de halloween store uitkwamen zagen we 2 meisjes op de stoep zitten met politie met handboeien om en dat vond ik grappig

5. Ik reed met Cindy naar huis na het shoppen en toen werden we gestopt door een agent en we reden veel te hard. Dus ze zat helemaal in de stress wat dr man zou zeggen en dat er punten van dr rijbewijs afgingen ofzo. maar ze kreeg alleen n waarschuwing bleek na 10 minuten en ze was zo blij en ze is er van overtuigd dat het komt omdat hij denkt dat dr foto op dr rijbewijs cute was. Of misschien komt het omdat dr laatste bekeuring in 1997 was en dat maakte best wel ehmm... sense

6. David en Cindy hebben ruzie omdat hij een lui varken is en ik irieteer me ook echt dood aan m
Ze negeren elkaar en Cindy weet niet waarom ze getrouwd is verteld ze tegen iedereen.

7. Cindy had ook 2 dingen gekocht met t winkelen en dat gaf ze aan dr dochter mee zodat die t n andere keer kon geven want dr man vind het niet goed als ze dingen voor zichzelf koopt.
Ook op die women show waar ik had gewerkt zitten al die vrouwen te zaniken dat ze t voor hun man verborgen moeten houden :S Wat zijn we toch weer onafhankelijk dames

8. Ik had het hele huis gestofzuigd en ik had de hal gedwijlt, dwijl ik heel even wat in de woonkamer, kom ik terug, heeft 1 van die honden in de hal gekakt. Het is hier ook altijd t zelfde.



Nou ik ga even foto's er op gooien en dan slapen want ik ben best moe en moet ook nog mn spullen voor morgen klaar leggen en ben zo blij dat ik n nieuwe broek aan kan :D



Dikke kus
Liefs
Britt



Adres (want ik vind het leuk om een kaartje te krijgen, hint, hint):


5050 plymouth turtle circle
saint cloud, 34772, florida
usa




xx byeee



  • 02 November 2009 - 06:51

    Angelique:

    Leuke foto's, je hebt weer een hoop leuke dingen meegemaakt. op naar je cruise, je kan het slechter treffen!!

    xxxxxen nog duizend knuffels van mama

  • 02 November 2009 - 11:29

    Terry:

    Ik wist dat Sandy altijd de honden uitlaat zodra ze wakker is maar ik dacht dat ik best wel eerst kon douchen, met als gevolg n house full of sh*t na het douchen. Sja.. eigen schuld dikke bult?
    HAHAHAHAHAH
    eigen schuld dikke stront is meer op zijn plaats hier!!

    enne, die kaart komt er wel hoor schatje!

    i love you so muuuuuuuuuch!(L)
    ik kijk uit naar je volgende blog. heb weer heerlijk in een deuk gelegen.

    en ik heb jou ook een aantal dingen te vertellen hihi.
    van de week even op msn.
    of is er een manier of goedkoop met je te bellen?
    of skypen of whatsoever..:P

    oja en dat van die "wat zijn we weer lekker onafhankleijk dames" vond ik ook geniaaal haahhahaha

    FAT KISSSSSS
    (K)

  • 02 November 2009 - 11:47

    Zarina:

    Hi Britt!
    Weer een leuk verhaal!
    Je kent mij niet persoonlijk, maar ik vond het wel leuk om een keertje een berichtje achter te laten! Nog veeel plezier daar!

  • 02 November 2009 - 22:14

    Melissa:

    Weer een heerlijk verhaal..!!!

  • 04 November 2009 - 13:56

    Karlijn:

    Liefie!,

    Ben trots op je dat je dit allemaal doet en dan ook nog alleen in huis blijft in een ander land...spooky hoor!
    Ik vind je verhaal weer leuk!!..en je foto's ook, maar dat wist je al, want ze staan ook op je hyves!.
    Er is trouwens weer een nieuwe kaart op de bus...sinds vandaag dus ik hoop dat je die dan snel krijgt.t'is weer een mooie creatie al zeg ik het zelf.(A).
    DIKKE SMAKKER!
    Lots of love

  • 04 November 2009 - 19:02

    Rianne:

    Heeej Britt!
    Je kent me niet, maar ik kwam via girlscene op je weblog. Ik volg je reisverhalen al een tijdje, maar laat ik nu maar eens een reactie plaatsen! Echt super dat je dit hebt gedaan, want het is niet niks! Het lijkt mij ook super om een jaar naar Amerika te gaan, dus ik ga ook maar eens informatie opzoeken! Nou, veel plezier nog en ik blijf je volgen!
    xx

  • 06 November 2009 - 09:12

    Etienne:

    O my God....dat is wel erg kort! Dat bijenpakje!!

    Als oom moet ik dat wel zeggen!

    We missen je ontzettend, maar we zijn blij dat je het prima naar je zin hebt. Nog bedankt voor je kaart.....we zullen er maar 's één terugsturen..

    Halloween was hier ook leuk, Opa Coen was ook verkleed (of ziet ie er altijd zo uit???)Oma was ziekjes en ze stond achter het raam te gluren. Justin heeft veel snoep opgehaald!

    Hij is al aan het aftellen, want z'n verjaardag komt heel dicht bij. En uiteraard weet hij al wat ie wil: Lego Star Wars

    Volgende week komt Sinterklaas binnen, dus het worden spannende tijden. Jammer dat je er dit keer niet bij bent!

    Nou hou je taai en: the force will be with you

    ltr xxxxxxxx

  • 06 November 2009 - 21:26

    ...:

    Jij bent echt dom. De mexicaanse grieps wordt hiet geen varkensgriep genoemd omdat de naam onterecht is. Men heeft die naam toen alleen verzonnen om de griep te onderscheiden van de vogelgriep. Het virus van de ''varkensgriep'' is niet in varkens gevonden. Dus het wordt hier niet anders genoemd om rekening te houden met ''het moslim geloof'' (de Islam dus gewoon). Die Amerikanen delen wel erg snel een groot deel van hun ontwetendheid met buitenlanders.

  • 06 November 2009 - 21:27

    ...:

    *onwetenheid

  • 08 November 2009 - 19:22

    Angelique:

    Heb je filmpje bekeken,viel bijn van mijn stoel van de herrie, wel leuk als je er tussen zit !!
    ook de groeten van koos

  • 11 November 2009 - 23:27

    MelanieB:

    Haha heb weer gelachen om je verhaaltje, je typt het erg leuk!
    Vooral dat stukje toen met je pepperspray naast je bed hihi.

    Ook leuke foto's!

  • 12 November 2009 - 16:49

    MelanieB:

    Jeetje ...
    Heb je niks beters te doen dan alleen maar zeuren op deze blog?
    Beetje kinderachtig niet?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 793
Totaal aantal bezoekers 316279

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: