Weer n week voorbij! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Weer n week voorbij! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Weer n week voorbij!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

12 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haj mensjes,,

De tijd gaat snel
heel snel
ben hier al bijna 3 maanden! De cruise komt er bijna aan, (2 weken), tijdens thanksgivings break.. Ik ga Sinterklaas met Sandy vieren en dan is het alweer bijna christmas break...
probeer van iedere dag te genieten zodat ik alles goed onthou voor later want ik heb hier echt de tijd van mn leven haha

Oke daar gaan we weer:

Dinsdag 3 nov

Ahw
Dr hebben mensen ingebroken na schooltijd in Mr Keene's classroom
Mn irietante wiskunde leraar...
hij is ook de yearbook teacher en ze hebben al de camera's gestolen! Vind t echt zielig voor m...

Dr was n jongen in mn math-class en die dacht dat ik m stom vond want ik had iets ''sarcastisch'' gezegt en toen zei die tegen Jenna (zn zus) ik denk dat Britt me niet aardig vind en blablabla
Nou blijkt dus dat t arme schaap zelf altijd heel sarcastisch is maar dat hij het nooit snapt als andere mensen het ook zijn... snap je t nog?
nou t maakt eigelijk niet uit want t is helemaal niet boeiend maar vond het wel leuk om te vertellen :)

Verder mag ik geen voetbal wedstrijden spelen
mag alleen meetrainen :S
ze willen mn cijfers sinds de 1e hebben maar dart is 6 jaar geleden en no way dat ik weet waar dat allemaal is gebleven
dus tot die tijd mag ik geen wedstrijden doen
en ook erg stimulerend: De athletic coach zegt dat ALS ik al mn cijfers heb ze misschien moeilijk gaan doen over het feit dat het voor mij niet 4 maar 6 jaar geleden sinds 8 grade was (aangezien ik dus eerst mavo en toen havo heb gedaan)
GRRRR
zie maar is positief te blijven



Woensdag 4 nov

Tijdens het 4e uur kregen we ''senior info''
wat n gelul zeg haha
echt n verkoop praatje over allemaal ''pakketten'' die je kan kopen met spullen voor the graduation..
INCLUDING A FREE KEY CHAIN
dat zinnetje heeft de arme man wel minstens 15 keer op allerlei manieren herhaald
nogmaals; ze zeggen wel over nederlanders dat we gierig zijn maar amerikanen kwijlen op discount en free whatevers

Vond Mr Keene die dag ook niet zo heel zielig meer
want ik mag altijd tussen de belwisseling naar het toilet en toen ik terug kwam was'tie blijkbaar een math minute begonnen en die kon ik toen niet doen
aan t eind van de les geef'tie me opeens n roze briefje (vond ik dan wel weer leuk)
Mr K: ''This is your invitation for tomorrow''
Britt; ''For what :O?''
Mr K: ''Detention''

Nou dat vond k dus echt niet netjes want ik was gewoon op t toilet en ik had mn period dus ik probeerde t eerst netjes
- ik was op het toilet
- ik mag altijd naar het toilet
- ik had iets te doen waardoor het langer duurde

Mr K: Negeeeeeeeeeert

- ''Okay, maybe you want me to say it like this, I discovered that I have my period so it took a little bit longer... I'm sorry that I didn;t go to you when I discovered that I have my freaking period, to tell you that it would take a little bit longer. But I'll remind it for the next time''

Mr K: Negeeeeeeeeeeert

- ''I'm not going to the detention because I have my period, that's crazy!''

Mr K: Negeeeeeeeeert

- ''I'll go to the principal! I promise I won't go for a reason like that!''


Nou het werd dus niet de principel maar the dean, zo werkt dat hier
en godzijdank was het een vrouw
en ze vond het wel n mooi verhaal en ze vond het vooral indrukwekkend dat het mn eerste keer te laat was (dat vond ik ook wel)
Maar ik zou nog van dr horen....

Na school pikte Cindy me op samen met dr vader.
We gingen bij Cracker Bearrel eten en ik hou van het kindermenu daar; patatjes met een cheeseburger haha
maar wel n ''echte'' cheeseburger (met fake cheese dan he, amerikaanse kaas noemen we niet ''echt'')

Daarna gingen we naar the Loop (klein winkelcentrum in Kissimmee) want ik moest scheenbeschermers voor soccer hebben en ik heb ROZE gekocht
ik ben helemaal gelukkig want zoals jullie natuurlijk wel weten
ik wordt blij van roze
ik wordt vrolijk van roze
roze maakt mijn dag
*oke genoeg Britt, hou je in*
roze scheenbeschermers dus
en witte sokken
en toen vond ik dat ik best even in die ene reusachtige tassen/schoenenwinkel mocht kijken (DSW)
Heb echt n heel schattig klein schoudertasje gekocht van guess. Zwart en lak... heel handig want ik sleep altijd maar die grote tas mee en voor n football game ofzo is t wel handig :D



Do 5 nov

De dean liet me kiezen; of je gaat nablijven of je gaat niet en dan handel ik het af maar alleen voor deze keer

ik heb wel 3 keer gevraagd; wat bedoelt u
maar ik had het goed verstaan
ik mocht kiezen of ik wou nablijven
hahahahahaha wat een mop
dus ik zei, nerdy als ik ben, dat als het toch maar 15 minuutjes was ik wel ging nablijven

NOT
haha vond ik even leuk (A)

ik zei dat ik me niet zo goed voelde en blablabla dus daar kwam ik weer mooi onderuit
Ik voel een band met de dean, haha

Heb verder New Moon gelezen(van de twilight serie, niet doorvertellen, heb namelijk altijd geschreeuwd dat vampier verhaaltjes raar waren, nogmaals sorry Ter....en ook Sandy ook al lees je dit niet: I'm sorry)

Verder is gedeelt leed nog altijd half leed;
Altijd als ik probeer te leren gaat Sandy hele verhalen tegen de hondjes ophangen op zo;n kindertoontje
AHW TIPTIP, COME HER TIPTIP, OOOOO ZOZO
en de muren hier zijn zoooo dun dus ik hoor alles
een aantal mensen die dit lezen weten dat mijn concentratie vermogen van het niveau peuter is dus mijn beheersingsvermogen wordt hier zwaaaaaar op de proef gesteld
maar dat is wel is goed denk ik zo


Vr 6 nov

Het was de dag van de football game against Harmony
en dat was nog belangrijker dan de homecoming game want Harmony is onze rivaal.
De cheerleaders mochtte de hele dag niet praten en degene die n meisje aan het praten kreeg mocht n taart in dr gezicht gooien op de pep rally.
Dus alle cheerleader kregen een taart in hun gezicht.
Behalve Christina omdat Keith, dr vriendje, n pussy was en alleen wat slagroom op dr neus deed
Hoe bedoel je ik zit onder de plak
Spelbreker

De pep rally was verder heel leuk
Iemand had ''wat mensen van Harmony uitgenodigd'' en dat waren jongens van onze school in skinny jeans, grote laarzen, overhemd in de broek en n rieten hoed op hun kop
vond ik wel leuk
(al lachtte ik minder hard toen harmony mensen mij vertelde dat ze bijna het zelfde deden, alleen dan jongens die ''meisjes van st cloud'' waren en er idioot uitzagen)

N paar jongens gingen ook weer n meisjes dansje doen maar deze was niet zo goed als de vorige,, sukkelssss


Ohja, had ook nog een AP Gov quiz overnieuw gedaan en ik had 100%
goed he
(Oke, ik beken, we hadden het de dag ervoor in de klas nagekeken en ik had de 10 antwoorden uit mn hoofd geleerd, but still; IT IS AN A BABY)

'S avonds naar de game geweest
was wel leuk
Zat met Kelly en alles
en we hebben gewonnen :D
Ik heb n filmpje op mn hyves staan, is denk ik wel leuk om te zien want je hoort echt iedereen brullen (www.britt-blonde.hyves.nl)
dus Harmony had niks meer te zeggen, haha



Za 7 nov

Van 12 tot 12 geslapen
en toen New Moon uitgelezen

Sandy had dr cooking club bij ons thuis en ik vond the carrot cake wel lekker maar de rest liet ik maar voor wat het was (aardappelsoep? No thank you very much!)
Heb n tijdje met Joetje gemsnt en n poging tot huiswerk gedaan
's Avonds gingen we naar Cindy en dr ongezellige vent want je kan van die films op tv kopen net als bij upc en we gingen Orphin kijken
en die film is zoooo gaaf
die moeten jullie echt massaal allemaal gaan kijken
en ik sta te springen om de clue te onthullen maar ik hou me in omdat ik echt wil dat jullie m gaan zien
Oma Anneke had een Cosmopolitan opgestuurd dus die heb ik voor het slapen gaan lekker gelezen en dat was m wel.


Zo 8 nov

Mn 2e wekker ging om kwart over 7 (Ik zet altijd mn 1e wekker ong n uur eerder want dat laatste uur slaap ik zoooooo lekker, dan voel ik me echt net n prinsesje dat ik n extra uur kan slapen, hihi)
Ging namelijk met Sandy, Cindy, Mary Ellen, Alice, n andere exchangestudent and n vriendin van M-E naar de craft fair in Orlando.
Dat is n soort rommelmart met allemaal nieuwe dingen rondom een meer
allemaal huisdecoratie shizzle enzo
amerikanen zijn gek op vage dingen voor in huis die iedereen heeft

Iig... Ik werd net lekker wakker
toen de telefoon ging
en ik dacht NEEEE
helaas
mijn gebeden werden niet verhoord
It was her
MARY ELLEN

''HEEEEEE BRITT, SANDY, WAKE UP... ARE YOU STILL IN BED... GET OUT... WAKE UP... HELLOOOOHOOOOOOOOW''

als er iets, maar dan ook iets is dat je niet om kwart over 7 op je vrije zondag ochtend wil is het dat
Ik was zo boos en had dr bijna opgebeld om te vragen of ze retarded was ofzo
en toen
als klap op de vuurpijl
ging ze Sandy op dr mobiel bellen
terwijl die n kwartier langer nog kon slapen
dat mens is echt gek
en verleden keer was zij degene die 25 minuten te laat was :S


In ieder geval
the craft fair
het was wel grappig
n ervaring rijker denk ik maar
heb niks voor mezelf gekocht behalve een mais-kaas pannekoekje dat niet te nasse was en dat ik aan M-E donneerde (wat ben ik toch weer aardig) die het maar al te graag naar binne werkte.
En heb nog wat kleine kadootjes gekocht voor wat Sandy enzo

Daarna gingen we uit eten bij Red Lobster want daar had Sandy t al maanden over (dat kan ik nu zeggen want ik ben er al maanden (A)...)
nou ik vond t maar niks
want the thing is... ik vind vis niet zo lekker
en sja
daar zit je dan
in een vis restaurant
maar ze hadden ook n soort kipnuggets alleen dan van ''kwaliteit''
nou geef mij dan maar die van mc donalds want ik heb t gewoon laten staan
of ik het mee naar huis wou nemen
nou nee, maar toch bedankt

Daarna nog even met Cindy naar walmart geweest en ik kwam mn lerares tegen met de baby... hij was echt schattig
het is dr 9e kind en dr 1e jongen
vind ik toch wel een vermelding waard!
(moet je je voorstellen hoe dat er allemaal uitziet ondertussen...)

oke nevermined dat was n gedachte die ik gewoon even moest delen



Ma 9 nov

Mr Keene was er niet
iedereen blij
de invaller had een leuke mededeling; als je klaar was met het klaswerk mocht je doen wat je wilde
ja
leuk verzonnen
maar ik werkte alleen en het waren 10 ''proofs'' en de helft van de sommen had de antwoorden achterin t boek en nog kreeg ik het niet af
ik was het verst en was bij vraag 8
wat is het toch ook een douchebag
met zn leuke grapjes


Bij drama zijn we bij het hoofdstuk Improv
en we deden n spelletje
1 iemand zei een zin en de andere persoon moest daarop reageren
dus Brandon zei OMG godzilla
en ik zei; Wauw jeeeeej
en iedereen begon te lachen
dus ik dacht dat het om iemand anders was
maar blijkbaar is Godzilla een verschrikkelijk monster en zeg je niet wauw als je m ziet
ja wist ik niet (A)

Met voetbal training werd ik GEEEEK van Jaime want die loopt altijd orders uit te delen maar zelf doet ze geen poep en ze is niet eens heel goed want ze zit al voor het 3e jaar in JV
anyways
ik besloot om dit jaar iig met mn teamsport het leuk te houden en mn mond te houden en al het kritiek maar goed op te vatten
Maar Victoria dacht daar anders over
dacht altijd dat het n braaf meisje was maar die ging me toch even los
heerlijk
Daarna kwam er weer een ander meisje die n preek wilde geven maar ik hou me rustig
ben zoooo trots op mezelf



Vandaag:

ehmmm
school was niet boeiend
en na school ging ik naar huis, wachten tot papa en mama op skype kwamen
en daarna ging ik The dukes of hazard kijken
en die vond ik wel nice
toen kwam Sandy, hondjes uitgelaten en 2 shows gekeken
en verder eigelijk lui gedaan

t is bijna 12 uur en morgen ben ik vrij
joehoeee
want het is veterans day
ik ga met sandy en misschien met cindy winkelen
ik ga hopelijk eindelijk mn indianenlaarsjes bestellen en misschien toch maar uggs kopen want het wordt nu echt koud
vind t niet grappig meer
ik zit in Florida voor het weer, weten we nog wel?!!
Overdag kan je gewoon naar buiten zonder vest en alles maar savonds is het steenkoud


Lijst van dingen die ik nog wou vertellen:

1. Ik heb een nieuwe lievelings lolly; blow pops. Gewoon n lolly met kauwgom maar dan zooooveel beter. Eerst was mn lievelings lolly n tootsy roll, met n soort toffee chocolade erin, maar dit is echt the bestttttt!


2. Ik ben verslaafd aan de fruitkauwgom. Watermeloen vind ik het lekkers en op n goede 2e plaats komt aardbei/banaan

3. Ik had mn kast is uitgeruimd van alle kerstspullen want ik vond dat dat beter allemaal in de computer kamer in in craig's room opgeslagen kon worden dan allemaal in mijn kastje
en nu heb ik ruimte mensen ruimte
joehoee

4. Wij zijn weg in de week dat mensen hun huis decoreren voor kerstmis en Sandy heeft echt achterlijk veel kerstspullen. Verleden jaar heeft ze niets gedecoreerd maar ik heb dr gezegt dat ze getekend heeft voor het hostmother schap en dat ze mij dus de american experience moet meegeven en daarbij hoort n idioot kitsche kersmis
dus wij beginnen volgende week al

5. Sandy eet dorito's met ham. Ik eet alleen de dorito's

6. Ik kan geen amerikaanse melk drinken of ik wordt onwel

7. OHJA
1 van de gezelligste jongens uit mn jaar is Dylan
en 1 van de leukste meisjes is Kelly
en dat is n stelletje
N leuk stelletje dus
alleen ze zijn wel n beetje raar
zo vertelde Kelly al eens ''I blow in his but hole'' en ik dacht echt dat ze n grapje maakte, maar toen ik gisteren n briefje mocht lezen noemde Dylan haar heel romantisch ''Fart sniffer''
Dat gaat toch te furr :|
hoe romantisch

8. EN...
Ik vind het echt heel leuk om reacties te krijgen! Ook van de mensen die me alleen via girlscene kennen ofzo! Bedankt :)


Nou mn arm doet zeer en ik ben moe en ik heb dorst dus volgende week krijgen jullie weer een nieuw verhaal



Stay Safe!

Veel Liefs
XX
Britt



Adres:

5050 plymouth turtle circle
St Cloud, 34772, Florida
USA

  • 11 November 2009 - 21:27

    Angelique:

    Hoi Britt, je sinterklaasspulletjes komen eraan. kunnen jullie alvast je schoen zetten,zodat ze een beetje kunnen wennen!!Blijven oefenen met de liedjes hoor,dat levert extra cadeautjes op.

    Love you xxx

  • 11 November 2009 - 23:41

    MelanieB:

    Haha, ik moest om je 'fart sniffer' verhaal echt lachen haha.
    En die film Orphin, bedoel je niet The Orphan?
    Ben benieuwd namelijk hihi.

    Heel gaaf, enne, als je weet hoe het is afgelopen met je 'period' verhaal, vertel je dan even op je blog? :)


  • 13 November 2009 - 14:48

    Etienne:

    Heb je gehyved.....ben goed bezig.

    Wat nou: je mag niet voetballen????

    Zal ik een certificaat voor je maken (fake)ofzo?

    Groetjes van ons allen,

    Etienne & Lizzy
    Devin + Justin
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 November 2009 - 15:49

    Charles:

    zo, kultuurbarbaar......

    weet jij geeneens wie Godzilla is?

    hoort bij je opvoeding, net als dansles en the sound of music.

    foei............

    xxxxxx Charles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 316348

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: