Another week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Another week - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Another week

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

17 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haaaaaj

Nou ik heb niet echt n heel boeiende week gehad. Ga a.s. zaterdag op de cruise en heb er echt zooooo'n zin in!
Wordt echt gaaf geloof ik
Heb in het boekje gezien dat het schip iets van 14 verdiepingen heeft dus t zal me allemaal benieuwen, haha.



Woensdag 11 november 09

Had heerlijk uitgeslapen want ik had vrij ivm veterans day. 's Ochtends een beetje opgeruimd en 's middags gingen we SHOPPEN.
jeeeej

eerst gingen we naar Target want Sandy moest en zou de kerst oreo's, omhuld met witte chocolade kopen, maar ze hadden ze nog niet
Dus we gingen naar de mall

Heb n heel leuk grijs body con rokje gekocht
Een zwart, strapless ballon jurkje met studs onder mn borst
eeeeeindelijk mn minetonka's besteld
en ik heb zwarte uggs gekocht (hoef geen foto te showen want heel NL kent ze wel, maar hier draagt iedereen de neppe en het wordt hier kouder dus ik kom er mee weg ;)....) En n reinigings setje voor die uggs.

en Sandy had n paar sandaaltjes en n paar teenslippers gekocht en heeft nog n paar uggs besteld

Naar n andere Target geweest en 7 pakken oreo koekjes ingeslagen (sandy he, niet ik) en ze hebben hier in de supermarkten karretjes die je kan rijden voor invalide (of gewoon dikke) mensen en dat vond ik echt prachtig dus soms als Sandy even uit t karretje stapte begon ik rond te racen als n klein kind
vond t prachtig en n foto volgt!

Daarna gingen we bij Crackel Barrel eten... mn standaard kindermenu natuurlijk (A)



donderdag 12 nov 09

Het was die dag echt freezing cold dus ik was heeeel blij met mn uggs. Het is echt n misverstand dat het in Florida altijd mooi weer is :S

's Avonds naar Cindy's huis om birthday cake voor Jess dr verjaardag te eten.
En daarna Vampire Dairy;s gekeken

Bij AP gov was t zooo gaar
want ik had hoofdpijn dus wou heel onschuldig mn advil nemen
schrok me dood
je mag hier blijkbaar geen ''medicijnen'' mee naar school nemen want het kan best wel eens drugs zijn
het is illegaal en ze kunnen me ervoor van school sturen
dacht echt datt'ie n grapje maakte maar hij was behoorlijk serieus dus daar zat ik dan schuldbewust met rode konen sorry te stamelen

En bij AP gov wou k naar het toilet
en ik heb geen ''amerikaanse'' agenda want je moet hier n ding laten tekenen voordat je naar de pleewee mag.. heel gaar
maarja die had ik dus niet en ik leen altijd Ray's agenda
dus ik vroeg of k naar t toilet mocht
-Nee want je hebt Ray zn agenda
dus ik schreef mn naam erboven en gumde Ray zn gedeelte uit
maar daar trapte meneer niet in
Toen scheurde ik de betreffende bladzijde eruit
Maar dat telde ook niet
Meneer Camp vroeg of ik zelf geen agenda had
''Jawel maar die is Dutch en daar zit geen Hal pass in''
-Waarom niet
''Omdat wij gewoon naar de wc mogen en geen dingetje hoeven laten tekenen''

Toen kreeg ik n geweldig idee
ik plakte het in mn agenda
nou er waren inmiddels al 10 minuten om en de bel ging bijna maar k moest echt nodig plassen en ik moest aan mn voetbal coach vragen of we training hadden (heb geen tijd om dat na school te vragen want dan mis ik de bus :P)
Nou uiteindelijk heeft'ie me dan toch naar t toilet laten gaan...
Wat is t toch een fijne man

Heb ook mn rapport gekregen

Creative Writing n 10 (ik maak van 100% nu even 10 en van 50% n 5 okeeeee)
Anatomy nd Physiology Honors 7,3
AP Microeconomics 8,0
Geometry Honors 7,2 (en heel veel mensen hadden n onvoldoende hahaaaaaaa, al heb ik geen flauw idee hoe ik aan n voldoende kom)
Drama n 7,5 (had 2 toetsen moeten inhalen en dat waren de lerares en ik vergeten dus dat was 2x n 0 )
AP Lit n 9,6 (maar dat heeft de hele klas :P)
en AP Government n 5,8 (was ook vergeten n toets in te halen maar deze klas sucks dus t was vast niet veel beter geworden)

Dus dat is best goed
Sommige kindertjes gaan brullen dat ik n F voor AP gov heb, maar die kindertjes hebben dan vaak geen 1 AP class en ik heb er 3 en 2 honors dus ik vind mezelf best slim
(A)



Vrijdag de 13e
oeeeeh

Nou school was niet boeiend en na de soccer practise was k echt kapot.
Heb iets naar binnen gewerkt en tot 9 uur savonds geslapen
Toen n film gekeken


Zaterdag 14 nov 09

sochtends om 10 uur wakker
weer n film gekeken
's Middags mn senior pictures laten nemen
Ze zijn opzich wel leuk maar heel fake en geposeert, maar daar zijn we in Amerika voor natuurlijk
's Avonds mocht k kiezen; of de 3 delige CSI kijken die we hadden opgenomen of naar Jessica toe om te kijken hoe zij en Cindy de kerstboom optuigen (en dat is geen grapje)
Ik hoef jullie niet te vertellen wat ik koos

Sandy was ook naar de kapper geweest en ze lijkt echt 10 jaar jonger
ook de wenkbrauwen zijn gedaan dus ze is helemaal ''cruise-proof''
hahaa

En ik heb bloementjes op mn nagels gemaakt dus nu draag ik 24/7 een tuin met me mee
hoezeeeee


Zondag 15 nov

's Middags naar Walmart
heel veel gezonde dingen gekocht (en dat is echt veel duurder dan ongezond eten hier dus ivm de crisis worden ze allemaal nog dikker... let op mijn woorden)


Vandaaaaaag 16 nov

Nou school was niet echt briljant ofzo
t is hier echt zo saai soms
de lessen zijn wel leuker en de leraren ook maar de kinderen zijn veel braver en we moeten echt tot de laatste minuut werken :S
maar daar trapt Britt mooi niet in (A)

Soccer practise ging wel weer goed

Kom k thuis
en t rook al zo vies
zit ik net even mn mail te checken hoor ik de honden in hun kooi lawaai maken
dus ik toch maar even checken
had Furby (dat is de naam van onze opper-dog... hij heeft echt iets van 40 kinderen ofzo)overgegeven in zn kooi
dus ik dacht nou dan laat ik ze maar gelijk even uit
en Furbs wist niet hoe snel die bij de mat moest komen want hij had blijkbaar ook diarietus, gelukkig deed'ie t op de mat want sjaa.. ik ben natuurlijk niet de persoon om t op te ruimen dus sleepte die mat gewoon naar buiten (en geloof me, als het aan Sandy ligt dan ligt die er over 3 weken nog :P Maar geen haar op mn hoofd die er aan denkt)

Nou hij heeft nog meer slijm opgehoest over de bank dus mijn diner heb ik in mijn kamer genuttigd






Lijst van dingen die ik verder nog wou vertellen::::::


- Voor ik het vergeet
Ik krijg de laatste tijd heel veel leuke reacties, niet alleen van mensen die ik ken. En dat vind ik echt heel leuk maar er zijn ook een paar mensen die hele irietante berichtjes sturen. Die mensen weten vast wel dat ik hun bedoel (al ga ik er niet vanuit dat ze dit lezen aangezien ze mijn weblog zo afschuwelijk vinden). Maar aangezien niet iedereen het nut van mijn weblog blijkbaar snapt; Ik schrijf hier alles vanuit MIJN POINT OF VIEW zodat mijn vrienden, familie en andere mensen die het LEUK VINDEN om op de hoogte te blijven het kunnen lezen.
Mocht je nou denken; Goh die Britt vind ik echt alleen maar zeuren op dr weblog en ze is niet leuk en blablablaaa
Kom dan gewoon niet meer terug en laat asjeblieft geen berichtje meer achter want ik vind het echt heel gaar en anders moet ik n wachtwoord gaan instellen en die gaan vrijgeven aan de mensen die ik ken om te kunnen reageren en dat wil ik liever niet, omdat er ook veel mensen zijn die ik niet ken en die leuke berichtjes sturen.. dusjaa

-Om dan om op leuke Melanie dr verzoekje terug te komen (U verzoekt, wij draaien...)
Het einde van het period-verhaal:
Ik werd de klas uitgeroepen de volgende dag en moest naar de Dean komen
ze stond buiten en wist niet eens waarvoor ik moest komen.
Moest me helemaal officieel ''inschrijven'' in de Dean's office en ik werd bij dr geroepen, waarna ze me vertelde dat ze me voor 1 keer gematst had maar dat het volgende keer niet kon en als ik ooit weer zoiets had moest ik maar naar haar komen ipv eerst naar de klas te gaan
Dus die mevrouw vind ik nu best wel aardig, haha


- Heel veel mensen die dragen hier schoolsweaters and jackets over hun kleding en dat is zo gaar want 1. iedereen heeft t zelfde aan, 2. onze schoolkleuren zijn geel (''goud'') en maroon rood, geen gezicht dus en 3. het is allemaal n soort oversized, one size fits all of gewoon Amerikaans gebouwd dus het ziet er niet al te charming uit


- Morgen mag ik n jurkje aan want mijn voetbal team heeft n wedstrijd (al mag ik nog steeds niet spelen ivm cijfers die ergens in Nl zijn :S)
nouja
eigelijk mogen we ons niet leuk aankleden
maar we doen t gewoon
want de boys van t football team and soccer team moeten verplicht n overhemd en nette broek en n stropdas om op de dag van n game en de meisjes die moeten gewoon lelijk rondlopen
dus als we met zn alle het doen hebben we niet echt n kans dat ze wat zeggen (en t zwemteam deed t ook dusja)
Maar neem voor de zekerheid maar n ''legaal'' outfitje mee....


-Woensdag hebben we n foto met t hele voetbal team en dat vind ik echt zooo leuk (A)


- Ik heb Peter Pan Pindakaas gekocht :D

-Ik leer Sandy sinterklaas liedjes en het is echt geweldig haha
aangezien sinterlaas niet in Amerika komt (de kindertjes hier zijn niet lief genoeg!) heeft mijn lieve moedertje kleine kadootjes opgestuurd dus ik ga 5 december vieren en Sandy mag dr schoen zetten
haha


- Ik was met Cindy naar Walmart gegaan en we moesten wat bij de health section hebben en toen hadden ze die Durex Vibration ring van de reclame (die is hier trouwens veel goedkoper, mocht je t interessant vinden (ik vind t altijd helemaal geweldig als ik ontdek dat iets veel goedkoper is haha)
In ieder gevaaaaaal
Ik showde t aan Cindy en die wist geloof ik niet echt wat t was en ik wist ook helemaal niet dat ze in shock was ofzo
maar op Jess dr b-day ''party'' zei ze opeens ''wist je dat ze vibrators @ walmart verkopen'' en ze was helemaal in shock en paniek... en t kwam er dus op neer dat ik dat had laten zien
Dus ik uitleggen dat het geen vibrator was maar gewoon n ander ding
was
Het leek me dus n prachtig idee om dat aan Cindy voor in dr schoen te geven (wie weet pept t die suffe relatie nog op :)? )
Maar dat vonden sommige mensen geen goed idee
dus ik was met Sandy @ Walmart van de week en ik showde dat ding nog een keer
en die ziet de humor er wel van in
dus dan weten jullie alvast wat Cindy te wachten staat
HAHA

- Waarna Sandy n verhaal vertelde dat Craig ooit ''erectie pillen'' ofzoiets had besteld voor David (cindy dr man) en dat had laten thuis bezorgen
en dat vind ik ook wel een vermelding waard, haha




Nou ik denk dat dit m wel weer was
Volgende keer dat ik weer schrijf is na mn cruise dus dan komen er hopelijk wat mooie foto's!!
HEB ER ZOOOOO'N ZIN IN (maar dat weten jullie geloof ik wel...)



Liefs en kus,,
Britt





Adres::::

5050 Plymouth Turtle Circle
Saint Cloud, 34772, Florida
USA


Hyves: www.britt-blonde.hyves.nl

E-mail: brittplanken@hotmail.com



BYEBYEEEXX

  • 17 November 2009 - 13:27

    Miss:

    hey Britt,

    je kent me niet, maar wilde toch even laten weten dat ik je blog super vind. Ik volg een aantal mensen in the USA, maar deze blog van jou is toch wel een van mn favoriten hoor!
    vooral door blijven gaan met schrijven!
    heel veel plezier @ cruise!! *jealous* haha.

  • 17 November 2009 - 18:19

    Juud:

    Hi Britt,
    ik ken je blog via girlscene. en ik vind dat je leuk schrijft! het lijkt mij ook wel leuk om na m'n school een jaar high school te doen in amerika, maar dat mag niet meer na het vwo volgens de amerikaanse wet ofzo. heel vaaag. maargoed veel plezier @ cruise! x

  • 19 November 2009 - 07:48

    Melissa:

    Ik volg elke week trouw je blog.. Ik vind ze geweldig!!!!

    Als ik nou me nagels laat groeien kan ik volgendjaar bij jouw dan een versiersel erop halen? Haha heb dan namenlijk een bruiloft!

    Britt je schrijft fantastisch..

  • 19 November 2009 - 12:47

    Laura:

    Hee,
    Ook ik vol trouw jou blog!
    Jij bent van mijn lijstje (jaja ik volg 18 blogs van mensen die in the USA zitten) mijn favoriet!
    Oa omdat je leuk schrijft, en omdat je zo lekker vaak update!

    Keep up the good work!

  • 19 November 2009 - 17:03

    MelanieB:

    Wat leuk weer om te lezen!
    Wat een super leuk jurkje ook! En die schoenen ook!

    En die schoolfoto's zijn echt leuk, grappig dat het er zoveel zijn, hier altijd maar saai 1tje.

  • 19 November 2009 - 17:13

    MelanieB:

    Haha toch goed gegaan met je period verhaal, leuk dat je ook zo erop ingaat!

    Enne, eigenlijk moet je ook chocoletter en pepernoten laten opsturen hihi.

  • 20 November 2009 - 08:39

    Marjolijn:

    Hoi Britt,

    Leuk stukje heb je weer geschreven.

    Veel plezier met de cruise en maak ons allemaal maar lekker jaloers met mooie foto's!

    Veel plezier!

    Kus uit Vlaardingen van Jorg, Marjolijn en Dana

  • 20 November 2009 - 15:14

    Ben Dessens :

    Hallo Britt,

    veel plezier op je cruise. Er schijnen wat misverstanden te aijn voor sommige lezers van je blog. Ook VWO'ers kunnen via STS gewoon meedoen aan het programma. Geen enkel probleem. Misschien wil je daar even melding van maken in je volgende update...Groet,
    Ben

  • 21 November 2009 - 13:35

    Katrien:

    Hoi!
    (ben hier terecht gekomen via Girlscene en volg je blog nog steeds!)
    Ouh, je nieuwe jurkje is echt suuuper mooi ! :)
    Vindt het echt leuk om te lezen omdat een vriendin van me volgend schooljaar ook naar Amerika gaat als studente :)
    Doe zo verder en veel plezier nog !
    x

  • 22 November 2009 - 09:43

    Camilla:

    Hee Britt!
    wat een supper leuk jurkje hebje!


  • 24 November 2009 - 12:38

    Anna En Willem:

    he lekkere meid, wij vinden het leuk om te lezen ga zo door.
    dikke kussen van ons
    ome Willem en tante Anna.

  • 25 November 2009 - 16:04

    Angelique:

    Hoi lieverd, we zullen maar denken geen bericht is goed bericht.

    dikke knuffel van mama

  • 30 November 2009 - 16:49

    Karlijn:

    Ik reageer geloof ik een beetje laat, maar beter laar dan nooit.
    Ik heb weer genoten!
    Zoals altijd!!
    Je foto's van school zijn echt zo Amerikaans hè!..whahah echt grappig is dat, maar ze zijn wel heel mooi!.
    Ik mis je poepsje(L)
    Lots of love
    Liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 1810
Totaal aantal bezoekers 316342

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: