De cruise, disney and other things - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu De cruise, disney and other things - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

De cruise, disney and other things

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

06 December 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haj allemaal,,

excusez-moi voor het lange wachten
Maar het wordt n extra lange update dus dat maakt het natuurlijk wel goed (A)

okee
ehmm
oke
*awkward*



17 nov

Mr Keeniewienie had zn stem weer terug en ik deed 2 dingen goed (hij zei zelfs perfect!) in zn klas dus ik was helemaal blij

Na t avondeten (voor de 4e keer in 1 week dezelfde nasi die over was...) ging ik naar Jordan's huis. We gingen aardbeien enzo kopen en toen hebben we die smoothie gemaakt die ik zo overheerlijk vind die zn moeder had gemaakt met de poolparty. En OMG, het was weer perfect. Van zn moeder mocht ik stokbrood kopen omdat ze weet dat ik dat lekker vind en toen had ze n recept voor knoflookstokbrood dus dat hadden we zelf gemaakt en dat was ook zoooo lekker. En we hadden spagetti met kip voor Jordy's moeder gemaakt. Verder gekletst, gelachen en tv gekeken dus was n leuke avond.

Veronica is zn ex en dat is n soort van vriendinnetje van me. En die belt of smst me echt noooooit. Kijk ik op mn telefoon bij Jordan, zie ik dat ze gebeld heeft. Dus ik bel terug; of ik toen ze belde naar haar toe wou komen want het was dr zusje dr birthday party. Olivia (jordan's zusje) was ook bij Veronica dus die had wssl gezegt dat ik bij haar thuis was en ookal ontkend ze het, dat is de enige reden waarom ze belde.
Zegt ze; wat ben je aan t doen
dus ik zeg; koken met jordan
veronica; go for it girl

vaag kind
maar al met al was ik dus blij dat ik even wat anders had gegeten die week...



do 18 nov

Tijdens t 3e uur had ik de groeps-soccer-foto. Alleen omdat ik geen wedstrijden mag spelen heb ik ook geen shirt en sta ik dus als enige in mn normale kleren op de foto. Pff

Voor mn drama performance had ik 95 punten en de rest van mn vervelende groepje 87 dus dat vond ik wel weer leuk.

Mr Keene wou foto's van mn camera hebben ivm de gestolen jaarboek camera's
dus ik had helemaal mn camera voor m mee genomen. Gaat die viezerik ook al mn NL-foto;s zitten bekijken.
En toen kwam die bij n foto van Terry en mij in een ietwat genante pose...
Laat die die foto aan iedereen zien
dus ik had echt zoiets van; halooohoooow. Je wil de foto's van universal, kijk dan niet naar de foto's die je niet mag zien.
Maar toen ging de bel en hij had meer foto's nodig...


donderdag 19 nov

....hoor ik de volgende dag van n jaarboek meisje dat die toen ik weg was de foto van Ter en mij heeft opgeslagen en in het jaarboek-mapje had geplaatst.
Wat n creepert.
schaam me dood

Verder met paps en mams geskypt
Had snachts over Joelle gedroomd en ik vind t zooo irietant om over mn vriendinnen enzo te dromen want dan mis ik ze alleen maar meer...



Vr 20 nov

Bij economie hadden we n invalster en dan was echt n gigantische bitch zeg
Ze had 4 tanden ofzo, lang grijs haar. echt n heks. en ze was heel gemeen.


Had mn drama improv. Was zo blij toen de computer showde dat ik met Max samen moest, want dat is wel n serieuse jongen die ook wel goed in drama is. We hadden als ''achtergrond'' ee circus dus we maakte n scene dat we aan t overgooien waren en de bal of wat het ook was veranderde in een monster, toen gooide ik t op de grond en schreeuwde dat Max me moest redden en m moest vermoorde. Max doode het monster en toen zei ik dat we het moesten begraven. Na een goede plek te hebben uitgezocht vond ik dat Max de kuil moest graven zodat mijn handen niet vies zouden worden. De kuil was groot genoeg, ik schopte het monster erin en de kuil was dicht. Max sprong op de grond om het aan te stampen en toen gingen we op n lijn staan om even stil te zijn uit respect, maar toen botste Max tegen n plaat aan van de art-club dus we zeiden Scene en dat was het.
En we deden het echt best wel goed want de meeste kinderen hadden n 4 zinnen scene en wij kregen allebei 92 punten :D jeeeej
dr was maar 1 jongen met 93 punten geloof k dus we waren wel trots haha

Uit school Sandy uit dr werk halen met Craig en Tonya. Bijna n uur met Tonya in de auto gewacht want Sandy is zo snel niet. Toen naar walmart en naar 1 of andere 2dehands zaak. Craig en Tonya showde me allemaal kleren en ze bedoelde t goed maar t was echt allemaal zo lelijk. Niks hippe vintage jurkjes, maar stomme t-shirts.
Toen wilde ze uit eten en Cindy kwam ook. Gingen naar een mexicaans restaurant. ik nam een taco salad. Dus ik dacht; een salade in een taco met gehakt....mjam
krijg ik n schaal gemaakt van n taco met daarin mn salade.
Aha

Thuis snel mn koffer gepakt en toen haalde Philip en Jordan me op zodat we even konde chillen voordat we op vakantie gingen. Was wel leuk alleen ik viel in slaap toen we n film gingen kijken haha.



DE CRUISEEEEE

okee
ik pak altijd mn dagboek erbij als ik mn weblog typ want jullie denken toch zeker niet dat ik alles kan onthouden he.
Maarja op de cruise was ik zo busy dat ik niets geschreven heb maar geen nood; ik kijk gewoon naar de foto;s op mn camera en zo vertel ik mijn verhaaltje
tadaaaaa:::::::::::::

We zaten allemaal in de auto en ik zat voorin naast Craig omdat ik wagenziek ben. Moesten iets van 3 of 4 uur naar Miami rijden want daar was het schip. Maar we zouden Craig, Sandy, Tonya en Britt niet zijn als we niet eerst wat anders gingen doen. De buren gingen namelijk veruizen en hadden n yard-sale met allemaal shizzle dingen. En Craig moest natuurlijk even naar de ijskast en de oven kijken. Gelukkig kocht'ie uiteindelijk alleen een trolly. Toen we net 2 minuten aan t rijden waren besloot ik dat ik mn reis pilletjes en mn polsbandjes tegen wagenziekte toch wou meenemen dus we konden weer terug naar huis en craig was stiekem ook iets vergeten.
Maar toen ging de tocht toch beginnen.

Ik ging helemaal uit mn dak toen ik het schip in de verte zag. T was echt mooi en groot met allemaal gekleurde 'parels' op de zijkant.
Toen gingen we naar binnen en door de douane check. Bij Sandy bleef dat ding maar afgaan; rond haar down-under-gedeelte. Ik ging helemaal stuk natuurlijk maar het bleek dr schuifknoopje te zijn. Jammer :P
Bij t inchecken werd er n foto genomen en toen gingen we even toileteren. Craig kwam er achter dat de honden tegen sandy dr rolstoel hadden aangeplast en dat ze door de poep waren gereden dus hij vroeg aan de toiletjuffrouw of hij n doekje en spray mocht lenen zodat'ie de hand-ronddraai-dingen aan de wielen kon schoonmaken.
bah

Binnen in t schip was t echt mooi.
Allemaal blingbling dingen dus daar kon k wel aan wennen. We kregen champagne (en ik kreeg sinaasappelsap :P)
De kamer was best klein maar het zag er beter uit dan ik had verwacht en het was eigelijk ook wel groter dan ik dacht. Mijn bed was n opklap bed aan de muur en er was nog n bed onder n ander bed dat in het midden tussen de andere bedden gezet kon worden (aha, duidelijk!)
we hadden n bureautje en n kleding kast en alles dus dat vond k wel mooi.
En we hadden n deurtje tussen de wc en de wasbak dus dat was ook wel prettig.
Ik kon niet geloven dat craig, tonya of sandy de wc in kon komen, maar het is ze toch gelukt.
Toen ginge Tonta en ik even rondlopen op de boot. Er was n groot schaakbord, n basketbal/voetbal veld, n ander spel en golven. 2 Jacuzzi's en 2 zwembaden en een glijbaan. Heel mooi.

En savonds weet ik t niet meer.


Dag 2.

We gingen wat foto;s maken. Toen tonya en ik aan t poseren waren vloog mn jurk omhoog en craig maakte precies op dat moment foto's dus dat was wel grappig.

's Avonds gingen we naar n muziek show en Craig werd gevraagd om mee te doen aan iets en dan kreeg die n gratis drankje. Bleek dat het dat YMCA dansje was. Hij had n lakleren politie petje op en n jasje aan. Hahaa en die dikke buik er onder
Laughed my ass off!

Daarna naar Bliss, de club van de boot. Beetje gedanst en n jongen die ook dat YMCA deed ontmoet; Mark van Canada. Craig en Tonya en Sandy vonden m helemaal geweldig en hadden vanaf dat moment dus besloten dat hij ons nieuwe gezelschapsmaatje was.


Dag 3
Samana- Domenicaanse Republiek
We kwamen de boot af en er waren danseressen en muziek; heel leuk dus.
Huurde n taxi om ons rond het eiland te rijden. Mooie foto's gemaakt en cola en water voor maar 1 dollar gekocht; het was dus best n arm land.
En het was zoo mooooi.
Het hele eiland was groen en we gingen naar n uitkijkpunt. Daarna naar n waterval. Was n eindje lopen maar t was echt n soort door het rege
nwoud-achtig dus dat was heel cool.
Moesten kleine stroompjes oversteken enzo en de waterval was niet heel spectaculair maar wel leuk.
Ben ook in het water geweest. Waren 2 lokale jongentjes die als aapjes tegen de rots aanklommen en zo het water indoken. Heel gaaf.
En daarna gingen we ook nog naar n strandje. Wit strand, blauwe zee. De zon scheen. Heerlijk! Dr waren op dat hele eiland ook allemaal kinderen die schelpen verkochten.
's Avonds gingen we naar n burlesque show. Was ook leuk. En t avond eten was weer zo lekker.


Dag4
Sint Thomas- American Virgin Island

Dat was echt zooooo'n mooi eiland. Kwamen de boot af en gingen opzoek naar n taxi. Alle taxi;s waren n stuk duurder dan op het vorige eiland want Sint Thomas is van Amerika en dus lang niet zo arm als de DR. Uiteindelijk n taxi gevonden en onze chauffeur was Henry; n man van in de 60 met hele grote, loszittende tanden.
Hij was heel aardig en hij wist heel veel over het eiland te vertellen en showde ons allemaal mooie plekjes. En we hebben het vakantiehuis van Michael Jordon gezien, wat Tonya helemaal prachtig vond.
De batterij van mijn camera overleed dus ik moet als Craig weer thuis is vragen voor de foto's van St Thomas want het was echt leuk. Zijn naar Magen Bay geweest. 1 van de top 10 mooiste stranden in de wereld. Ik vond t wel mee vallen. Wit strand, blauwe zee. Niet heel groot. Maar het was wel weer lekker.

's Avonds hadden Craig, Tonya en Sandy Mark en zn neef Eric uitgenodigd voor het eten dus hun gingen mee. Hoezee.
We hadden ook eindelijk animal towels gekregen dus dat was ook leuk. In de vorm van n aapje, n konijn, n slang en n vlinder. We gingen ook naar n show en weer naar Bliss.
Het was een gezellige nacht
Oh, en ivm het snurkprobleem genaamd Sandy, Craig en Tonya ging ik bij Mark, Erik en Kyle logeren want die hadden n extra bed. En dat was n goed plan...want heb voor 1 x lekker geslapen.



Dag 5
n dagje op de boot.
Mijn familie lag alleen maar in bed.
Ik ging eclipse lezen en n beetje rondhangen.
Natuurlijk een show gezien.


Dag 6
Tortula, British Virgin Island
oke dit was op n andere dag maar ik raak in de war nu dus ik vertel gewoon over tortula

Tortula was opzich wel mooi maar niet heel speciaal. Er was niet echt iets te zien en toen we op het strand waren werd het weer slecht. Had wel n jurkje gekocht dat ik op school kan dragen en dat was t wel.
We moesten ook vroeg terug zijn, half 3 ofzo, dus we hadden ook niet echt de kans om veel te zien maar het was wel leuk. Alleen t regende....bah


Dag 7: Nach Hause


Oke ik vertel t dus verkeerd
want er klopt niks meer van
we zouden op dag 6 naar de bahama's gaan maar ivm de golven ging dat niet door dus op dag 5 zijn we naar tortula geweest, dag 4 niks, dag 3 st thomas en dag 2 domenican republic.
Okee
zo klopt het weer
sorry (A)

In ieder geval; het eten op de boot was zo lekker
Je kon 24/7 roomservice bestellen, ontbijtjes, er was een buffet, n restaurant dat 24/7 geopend was, echte restaurant waar je 20 dollar voor moest betalen en restaurants die 'echt' waren maar gratis

1 avond hebben we ook n betaald diner gehad want dat was de murder mysterie night, n spel. Met 6 mensen deed je n script en je moest raden wie de moordenaar was en ik was de enige die het goed geraden had (A) Ik moet detective woorden...!
Het was craig en Tonya was helemaal beledigd dattie tegen haar had gezegt dattie t niet was, maarja alstie t wel had gezegt was t spel niet leuk...

De shows waren ook gaaf. Ben naar 2 burlesque shows geweest, n geisha dance show, n jongleer show, 5 comedy shows en nouja nog wat andere muziek shows. Heb ook n Nederlands echtpaar ontmoet die op huwelijks reis waren en de ''keyboardman'' van de comedy group van the Second City kwam uit Nederland dus daar had ik ook even leuk mee gepraat..

Mijn geliefde kamer genoten snurkte alleen allemaal zo hard dat ik 1 avond n glas water in Sandy's en Craig gezicht heb gegooid en n pet naar Sandy dr hoofd. T was echt niet normaal! Heb het opgenomen dus ik heb bewijs haha

OOOHJAA
Craig had n probleemje
hij had last van zn ehm...nouja
op n namiddag was ik aan t douchen en hij moest naar t toilet; dus ik zei dat ik mn haar aan t wassen was. Omdattie zo begon te zeuren deed ik er expres wat langer over. Toen hij naar het toilet ging en ging douchen duurde het zo lang. Dus toen'die uit de douche kwam vroeg ik waarom het zo lang duurde;;;;
Meneer stond op en poepte op de grond, omdat'ie de wc niet in kon had'ie de prullebak maar gepakt..
Hij besloot dat het niet zo netjes voor het kamermeisje was om het achter te laten vol sh*t dus hij besloot t onder de douche schoon te maken. Alleen de dag daarvoor hadden hij, Mark en Tonya bier gedronken en het was in al de flesjes gelopen dus hij had wat te doen.
IEEEEEEEEEEELL
maar vond t wel n leuk verhaal, hihi (A)

En Sandy had nog n mooie quote::
''I don't like heavy things on top of me, unless it is a man''

Hahahahahahahahha




Maandag 30 nov

Weer naar school
voelde me echt niet lekker
Toen ik uit de schoolbus kwam en op weg naar huis was begon er n auto heel hard te toeteren. Ik schrok me rot en het was Allison met Tyler en Ray. Die brachtte me wel even thuis. Dus ze kwamen binnen (ik vind dat moment altijd zo eng omdat het zo stinkt in de hal...) en ik wou mn kamer showen, had craig bedacht dat al de halloween decoratie die ik uit zn kamer zou halen wel eerder er uit kon en boven op mn bed gezet. Mn kamer zag er dus niet uit. Nou t was wel even leuk en toen gingen ze weer weg en ik ging naar de mailbox, nee laat Tyler Tonya's dog ontsnappen. Dus ik had m eindelijk, til ik m op, gilt Allison dattie begint te plassen. Dus ik laat m op de grond en wijs hem het huis, zettie t op n lopen. Ik er achteraan. En Allison, Ray en Tyler vonden het blijkbaar nogal grappig hoe ik ren dus die hadden t te druk met lachen en gingen maar in de auto me achterna. Na 3 minuten rennen kwam Tyler uit de auto en hij kreeg Janny (de hond's neem is Gonny :O) te pakken.
Foetsh dog (Ik zeg fiets or foetsh instead of fuck, bcs fuck is een onbeleefd woord hier.)

Kreeg de sinterklaas kadootjes binnen die mama had opgestuurd en ik had mn schoen gezet met Sandy en ze had me n setje voor mn nagels gegeven dat ik graag wou hebben met stickertjes en glitters. Cute


01-12-09

Ziek thuis gebleven. Sandy vond dat beter dan dat ik naar school ging en zieker werd. Twilight uitgelezen en gesmst. Tonya en Craig wilde 's avonds geen liedje zingen dus die kregen niks in hun schoen.
En tonya liep buiten met Janny dus ik wou wat zeggen en deed mn raam open, komt er n hagedis in mn kamer. Er zit namelijk n gat in mn hor. Dus ik freakte helemaal uit en ik craig roepen. Nou na 10 minuten haddie m zogenaamd te pakken. Maar hij zat er nog gewoon en de douchbag had t alleen maar gezegt om mij blij te maken. Toen liet ik Zoe in mn kamer (hond) want die eet hagedissen. Werkte ook niet. Uiteindelijk heb ik Igor (mijn vader had ooit n hagedis ofzoiets en die heete Igor dus ik doopte mijn tijdelijke hagedis ook Igor) te pakken. Met gevaar voor eigen leven, datr dan weer wel.


02-12-09

Na school ging ik slapen en we gingen uit eten voor Cindy dr verjaardag.
Cindy zegt dat het niet dr verjaardag was want als je geen verjaardagen hebt wordt je ook niet ouder dus het was gewoon n dag.
Mooie theorie!
We gingen naar Crackel Barrel (jeeeej) en ik nam mn kindermenu (duhhh). In die winkel hebben ze altijd allemaal leuke dingentjes en ook kerstspullen dus ik had een porseleinen koekjes pot in de vorm van een koekjesman gekocht. Schattig hurr.
Had met James (de homecoming king) gesmst en omg, dat kind zn ego is zooo groot. Ten eerste is de naam van zn myspace niet gewoon james boone maar; The official King James Boone fan myspace.
En ten tweede smste die heel de tijd hoe leuk die was en;
Als ik begin te lachen, gaan de vogels zingen en gaat de zon schijnen

BLEGH

Craig kreeg voor Sinterklaas nep kogel gaten. Dus hij zei; plak er 1 op de scherm van de laptop en show t aan Sandy. Zo gezegt, Zo gedaan
Dus ik zeg tegen Sandy; Sandy, wat heb je gedaan, er zit een barst in de laptop
S: Ik heb niks gedaan, ik heb de laptop niet aangeraakt (de avond ervoor had ze m gebruikt, maar goed...)
B: Jawel, want ik heb m ook niet gebruikt en er zit nu n barst in
(craig komt en zet de laptop vlak voor dr neus)
S: Ik heb t echt niet gedaan, doetie t nog
B: Ja hij doet t nog maar het is wel gevaarlijk, hij kan kapot gaan
En zo ging t n tijdje door
tot ze opeens vanuit t niets zei
It's fake
HAHAHAHAHAA
We hebben zo hard gelachen


03-12-09

Mn stem was sochtends bijna helemaal weg
Lekker rustig zou je denken
Had Bone shirt day....dacht ik
het bleek dus de volgende dag te zijn dus ik moest n polo lenen bij de dean's office. En ik had mn sleehakken aan en er zit n rand in omdat ik ze zo vaak gedragen heb en ik kreeg enorme blaren. maarja, ik heb liever pijn in mn voeten dan dat ik als alternatief op mn voetbal schoenen moet lopen. Dus na school kon ik alleen nog maar mn uggs aan.

Voor Anatomy hebben we iedere dag een toets en dan herhalen we wat we kregen in de toets van de dag ervoor en blablabla. Als je 1 dag ziek bent dan telt je volgende toets 2 x. Als je 4 dagen ziek bent telt de volgende toets 8 x enz. Ik was dus zie geweest en mijn toets telde 2 x en ik had maar 1 fout. Hoezee
Had er maar 1 afgekeken en 3 woordjes op mn hand omdat ik de naam niet kon onthouden dus dat is best goed toch :P



04-12-09

Bone Shirt Day.
Ik was te laat op school omdat t zo hard regende en Sandy bracht me naar school maar er was file. Pff
Kreeg maar 90 points out of 150 voor mn shirt omdat ik niet naar zn klas kwam voor schooltijd (omdat ik dus te laat was), omdat ik geen woorden bij de botten had (ik was ziek de dag dattie t vertelde en niemand gaf me de woorden...) en omdat mn ruggegraat scheef was (Tonya had mn shirt afgemaakt omdat we uit eten moesten voor cindy dr bday).
Toen ik me omdraaide zodattie mn shirt kon beoordelen dacht ik dat t misschien werkte dat ik mn rug scheef hield maar het mocht niet baten.

smiddags n half uurtje geslapen en savonds ging ik naar Mary-Ellen toe. Ze had n christmas party voor al de exchange students (26!!) en we bleven slapen.
iedereen nam n kadootje mee en dat gingen we dan uitwisselen. Ik was nr 4 en ik ''stool'' n jongen zn kado want hij had n hele leuke armband uitgepakt met winterbedeltjes dus ik was blij. Had hoofdpijn dus ging om 12 uur slapen en ik lag lekker op de bank en al die andere kinderen lagen of op de andere banken of op dunne dekens op de grond. Dus ik had geluk.
Werd om 2 uur wakker, even gekletst en m&m's gegeten en weer geslapen.
Lovely


05-12-09

We gingen naar Disney :D
Eerst naar Animal Kingdom.Ik dacht helemaal leuk, n dierentuin ofzo. Heb n zwijntje en wat vogels gezien. We gingen naar 1 achtbaan en toen naar n ander park. Pff.
Wel n uur in die stomme disney winkel doorgebracht. Nouja.
Dr was wel n hele gave grote boom met tijgers erin gehakt. Heel mooi
Toen gingen we dus naar de Disney Studio;s.
Was ook heel nice.
Ben in de Tower of Terror geweest, n vrije val. maar dat was helemaal niet zo leuk als ik dacht want hij viel maar 5 meter ofzo, en dan ging die weer omhoog en blablabla. Toen ik 11 was heb ik is n vrije val van 50 meter hoog gedaan ofzo, samen met mijn paps, want mijn mams was n poepert... om maar even op te scheppen (A)
oke
Gingen ook in de Rocking rollercoaster, same as in disney paris. Waren 2 dorky guys voor ons in de rij en ik begon n beetje tegen ze te praten en stom te doen en t was zo grappig, vraagt 1 van hen opeens mn nummer. Dus ik gaf m maar mn myspace en hij heeft me gelijk op facebook en myspace toegevoegd. De enthousiasteling.
Dr was ook n American Idol show en dat was wel cool. Mensen konden zich opgeven en auditie doen en wij kozen dan n winnaar enzo.
En we gingen naar het licht spectacel dat Ozzy Osbourne had mogelijk gemaakt. N straat vol met lichtjes, echt heel mooi. En soms begon de muziek harder te spelen en gingen de lichtjes op de maatr van de muziek knipperen. Heel gaaf.

Heb ook n appel met caramel, chocolade, m&m's en chocolate sprinkels op. 9 dollar 50, maar ik was n tijdje zoet...

Nou het was dus heel leuk en ik was super moe toen ik eindelijk thuis kwam maar ik besloot mn kamer en badkamer schoon te maken dus ik ging om 10 over half 3 snachts pas slapen..



TODAYYYY

Sandy en Cindy gingen met hun vader lunchen maar ik had geen zin en had andere dingen te doen.
Had mn wekker om 11 uur gezet en om 12 uur gingen ze weg en ik ging met papa en mama bellen en dat duurde ook 2 uur maar ik vond t stiekem wel heel leuk.

Sandy ging eten op de grill gooien en ze heeft gelijk genoeg voor n week gemaakt dus als je wil weten wat ik deze week eet; cheeseburgers en n ander soort varkensvlees ofzo

Daarna gingen we naar Cindy dr huis om sinterlaas te vieren
Mama had sinterklaas en zwarte piet mutsen opgestuurd en schmink. Sandy en Cindy waren de pieten en ik en Jess sinterklaas. Haha mooi geregeld.
Had ook allemaal snoep (al moet ik toegeven dat ik het gevuld speculaas, 250 gram, in 2 avonden zelf heb opgegeten (A)...) en n sinterklaas memory spel. Ze moesten 2 liedjes zingen en toen klopte ik op de deur en wie memory had mocht n kadootje aan iemand geven dus dat was heel leuk.
Alleen niemand had kadootjes voor elkaar gekocht dus dat was wel stom maarja.
Ik had ook voor Cindy die durex vibration ring gekocht en ik heb t opgenomen hoe ze reageerde. Prachtig hahahahaa.

Ben net thuis en ben mn verhaaltje dus aan t typen. Ga straks even douchen en dan naar bed want ik ben moeeeeee.

oooo, wat ik voor sinterklaas heb gekregen;
belleblaas, n boek, n mok, dingen om kerstkaarten op te hangen, n swiffer duster (thank's mom ;).) en n badroos.
Cindy had ornaments gevonden die ze 10 jaar geleden voor Jess had gekocht voor dr 1e kerstboom (t kind is nu 28, maar hee, beter laat dan nooit) en ze had er 1 dubbel dus die kreeg ik. Cute.
T is n tv met n scene uit rudolph the red nose rendeer.


Nou,
ik heb denk ik geen lijst van dingen die ik nog wou vertellen deze keer want ik heb geen lijt gemaakt.

Volgende week zondag zal ik weer braaf n verslagje typen...


Dikke Kus

Britt




Adres:

5050 plymouth turtle circle
saint cloud, 34772, florida
usa


hyves: www.britt-blonde.hyves.nl
(staan heel veel foto's op van de cruise en alles en dat update ik best vaak)

e-mail: brittplanken@hotmail.com



xxx

  • 07 December 2009 - 07:30

    Angelique:

    Hoi Britt,

    Dat was weer een heel verhaal, net als gisteren aan de telefoon, maar was wel effe gezellig lekker bijkletsen. Op naar de kerstversiering.

    dikke knuffel van mama

  • 07 December 2009 - 16:16

    Karlijn:

    Haaaaaaaj liefje,

    Jeeeeetje wat een verhaal..wel alles gelezen hoor!! Was leuk:D..Ik heb trouwens minnetonka's gekregen afgelopen zaterdag..en ik ben er heel erg blij mee..wilde dat even met je delen!
    Verder moest ik heeeeel erg lachen om dat verhaal over Craig..iel dat hij dat gewoon verteld..whahaha.
    Je foto's zijn zooo geweldig..en oow mijn god..je bent ook naar Disney geweest!Uber cool!
    Nou liefie..love you.
    kusjes van mij

  • 07 December 2009 - 17:59

    Terry:

    gadverdamme, die leraar van jou is echt een superPERV ouwe.
    wat moet ie met die foto van jou en mij?

    zeg tegen hem dat ie die moet verwijderen, anders komen we hem samen ff molesteren...:P

    (L)LOOOOOOOOOOVEU

  • 07 December 2009 - 23:18

    MelanieB:

    Hee Britt,
    wat een leuk verhaal weer, wel lang haha!
    Moest heel erg lachen om dat opgenomen filmpje haha!
    En dat je water over gezicht heen gooide :P
    Wel echt een creap die leraar...

    xx Mel

  • 10 December 2009 - 07:07

    Angelique:

    Aan alle familie, vrienden,kennissen die het verslag lezen,

    Britt vindt het erg leuk als je een berichtje achterlaat of eens een kaartje stuurt!!

  • 10 December 2009 - 15:57

    Linda:

    hoi britt, ik heb je eindelijk gevonden. ben niet zo handig op de comp. wat fijn dat je het zo naar je zin heb. zo intens als je de dingen beschrijft beleeft iedereen ze bijna zelf. geniet ervan en vanaf nu hou ik je verhalen bij. dikke kus en groetjes linda

  • 11 December 2009 - 09:11

    Oma:

    hoi troela

    wat een verhaal .oma tiny komt morgen eten dan heeft ze wat te lezen.dikke knuffel oma.

  • 11 December 2009 - 09:12

    Els:

    hoi britt.
    bedankt voor je kaart was er erg blij mee.
    groetjes els

  • 13 December 2009 - 21:18

    Charles:

    hoi, Britt

    weer een beetje bijgekomen van de cruise?
    wordt weer hard sporten, na al die hapjes.
    wij wachten alweer met smart op je nieuwe verhalen.

    groetjes, Charles en
    angèle xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 316336

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: