MERRY XMAS ND A HAPPY 2010!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu MERRY XMAS ND A HAPPY 2010!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

MERRY XMAS ND A HAPPY 2010!!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

24 December 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hellooooow

Oeeh t is lekker vacanceeee
mijnes is niet heel boeiend. Veel in mn laatste twilight aan t lezen want die moet toch is uit.. daarna The catcher in the Rye uitlezen (nice!!) voor AP lit en dan n boek dat mama heeft gestuurd voor Sinterklaas; Bangkok Boy van Carry Slee. Dus heb wat te doen.

Nouja, laat k maar is beginnen :)


Woensdag 16 december

Werd 25 minuten te laat wakker en dr was no way dat ik op tijd op school zou komen en had al 2 dagen hoofdpijn dus ik dacht WHATEVER en bleef lekker thuis. Gingen toch niks boeiends doen op school.
Tot kwart over 11 geslapen. Toen was Karlijn op msn dus ik was helemaal excited want die had ik al n tijdje niet 'live' gesproken. Dus wou opschieten met mn ontbijt en was lekker brood aan t roosteren in de oven, en k was al dom door per ongeluk mn pindakaas en nutella op mn brood te doen voordat ik t in de oven deed. Nou, haal ik mn nutella broodje eruit, verbrand ik natuurlijk mn hand en laat ik t in de gleuf tussen de oven en de ovendeur vallen. Wil ik mn pindakaas broodje pakken, laat ik die op zn kop ook in die gleuf vallen. Dus alles zat onder de pindakaas. GRR. Ik wou natuurlijk snel weer met Karlijntje beppen dus ik wil mn thee in mn mok doen, gooi ik t kokend heete water over mn hand. DOMBLONDENZONIETFAMOUS. (denk t liedje...)
nouja daarna dus lekker met K'lijn gekletst.
Rond half 3 leek t me n strak plan om maar is te gaan douchen.
Daarna n beetje gelezen enzo en toen kwam Sandy thuis en gingen we naar the postoffice want ik had n pakketje voor mn parents. Had n kerstornament van n kerstman gekocht op de craftfair n maand geleden.. n naakte kerstman met zn muts in front of his weener en op zn kont had ik mn mams dr naam laten schrijven dus dat was wel cute. En had nog wat andere kleine dingetjes erin gedaan en ze hebben t vandaag ontvangen dus dat is nog is vlug.
In de mailbox had ik n pakketje van Karlijn dus ik was helemaal blij. Heb n kerstbal van n olifantje gekregen en n kerstbal van n beertje op n bel en n hartje met dingetjes erop. N snoep ding. N magneetje, n ROZE oliebrandertje en n kaart van haar en dr ouders. Was helemaal gelukkig.
En met Sandy mn kerstgroet opgenomen die jullie natuurlijk allemaal al lang en breed op mn hyves hebben gezien. Heel leuk.



Donderdag 17 dec

Was n vermoeiende dag.
Had mn soccer xmas party en had enorme koppijn dus dat was nice. Was echt leuk. Dr was eten; heb voor t eerst 'Slappy Joe' gegeten. Dat is gewoon gehakt met saus op n broodje. Maar t was lekker. En dr was n soort fontijntje met limonade. Dr was echt veel te veel snoep en taart enzo en dr was n kampvuur waar we smores konden maken. En binnen deden we rockband en ik heb voor t eerst van mn leven dat spel gedaan. Ging zingen en ik vond mezelf echt n pro want dat ding zei iedere keer dat t 'fab' was en toen kwam ik er achter dat t zingen op medium stond dus zo goed was k niet. Zelfs als k niet zong deed ik t goed :P
Nou ik deed dus mee aan de gift exchange en ik had n paar oorbellen om te ruilen en ik had n giftcard voor i-tunes gekregen. Das zo vaag hier, ze kopen hier allemaal die i-tunes songs maar in Nederland heb k geloof k nog nooit iemand ontmoet die voor zn i-pod nummers betaald...
Nouja, toen was ik om half 11 thuis en moest nog n essay schrijven voor AP Lit en douchen nzo, en kerstkaarten voor mn leraren schrijven en sandy dr homemade candy in zakjes doen voor mn teachers.. dus lag pas om half 1 in mn bed en was kapooooot.


Vrijdag 18 dec

Had voor al mn leraren n tekst in t Nederlands geschreven in die kaarten dus dat vonden ze allemaal nice en Mr Persaud heeft t altijd over 'applejuice' instead of beer or whatever want ze mogen hier denk k niet over alcohol in class praten.. dus ik had m n flesje appelsap gegeven en n kaart met ''There's no such thing as too much applejuice" en dat vondie prachtig hoorde ik van de klassen aan wie die t showde.
Heb trouwens wel n grote teleurstelling voor jullie; Het moord verhaal van mn Anatomy teacher was fake.
Ik zat dus aan m te vertellen dat iedereen tegen me zei; hoe kan je dat nou aan m vragen en dat ik me dus n beetje schuldig voelde, zegtie doodleuk dat t niet waar was
dus ik dacht natuurlijk dat het wel waar was en dattie n beetje zat te fokken maar nee hurr..
Zn leerlingen vonden t altijd stom om te horen dattie gewoon leraar wilde worden omdattie t leuk vond en toen op n keer zeiden een paar kinderen dat ze 'kraker' wilde worden en toen begon die te huilen in class en maakte die dus dat verhaal op.
Ik moet zeggen dat ik t wel leuk vond eigelijk, maar kon me al niet voorstellen dat n leraar gewoon aan t werk mag gaan na t vermoorden van iemand :P
dus helaas beste menschen...est is FAKE
3th period had ik n xmas party en ik bracht chips mee. Was weer echt te veel eten en drinken en we hebben gewoon zitten kletsen maar t was wel leuk. Miss Minor was helemaal excited dat 3 leerlingen dr nummer hadden en dr smste want, ookal weet ze amper hoe ze n telefoon opneemt, ze heeft n i-phone en ze is echt gevoelig voor aardig-tegen-de-leraar-doen (lees slijmen ;))
6th period bij AP Lit had ik ook n party en dat was zooo leuk. Mr Persaud had n grill en hij maakte hotdogs en hij had zn popcorn machine meegebracht en n dvd van hem toen die nog n bodybuilder was. Heb stiekem n stukje opgenomen dus die zet ik wel op mn hyves :P.
Was echt gezellig.
Na school was k kapot maar Megan en ik wilde toch wat doen dus we gingen rond half 11 met Andrew naar Ben's huis. Ik had gewoon n curfew :S. Vond t echt niet tof. Hallo... 18 jaar en om half 2 thuis zijn :o ? Come on...
Maarja ik was daar toch moe enzo dus was blij toen ik in mn bedje lag. D
Dr was n freaking irietante jongen die dacht dat ik t niet erg vond dattie heel de tijd zei dat Europa zo slecht was enzo en ik was natuurlijk moe en totaal niet in the mood voor dat soort praatjes dus t was gezellig.
Haha nee hoor ik heb t netjes afgehandeld.
Op de terugweg freakte ik out want dr begon n kettingzaag onder mn voet te bewegen dus ik gilde keihard en iedereen in de car schrok zich dood. Andrew zat naast me en pakte t op en legde t op mn been en ik dacht WTF wil je me dood hebben ofzooo. Maar t bleek n automatische krik te zijn om zn autoband te verwisselen en ik had met mn hak op de aanknop gedrukt :$
oopsie
Daarna zei ik dat iedereen wel kan zeggen dat ik ze me leuk vinden maar dat niemand me mee naar homecoming had gevraagd en toen had die irietante anti-europa geek n theorie
omdat ik zo ''mooi en alles'' ben ben ik ''intimidating'' voor jongens op me mee uit te vragen
dus ik zei; nou ik zeg toch nee maar t gaat om t idee
en toen zeidie dat dat nou juist de reden was waarom ze me niet meevragen. omdat ik wssl toch nee zeg.
Nou Jordan heeft me al voor Prom meegevraagd maar ik heb nee gezegt. Heb k toch helemaal geen zin in joh, in n date.


Zaterdag 19 dec

Lekker niks gedaan en in mn bed liggen stinken. Werd om half 3 voor de 2e keer wakker omdat Dylan me belde (die jongen die zn vriendin fart-sniffer noemt) waar die n kadootje voor zn vriendinnetje voor kerst kon vinden. Langzaam maar zeker ben k op gang gekomen maar ik heb echt niks gedaan behalve gelezen. 's Avonds mn zaterdag avond ritueel (t lijkt er echt op) Mn kamer schoongemaakt. En daarna n film gekeken. Nights in Rodanthe. Zo mooi en zielig dus die gaan jullie nu allemaal downloaden maar alleen als je van romantische comedies houdt of als je, net als ik, op Richard Gere geilt...
Nu ik hier ben voel ik me altijd helemaal slecht als ik zoiets als t laatste woord van de vorige zin typ want alles is hier zogenaamd helemaal netjes off course. Noujaa, nevermind.
Had 's middags ook met n meisje zitten msnen die me had toegevoegd vanaf mn weblog (Haj Monique ;)) dus dat was wel gezellig!
Tot slot...heb n grote roze poster boven mn bed gehangen en daar ga ik n moodboard van maken.. Heb al 3 plaatjes
woohoo



Zondag 20 dec

Zat net aan mn ontbijt en toen belde papa en mama dus dat was gezellig :D
Moest ze beloven dat ik naar de dokter ging voor dat idiote hoestje dat ik al weken heb dusja.
Daarna ging ik de boekenkast uitruimen en ben helemaal gelukkig. Heb natuurlijk n progress picture. *zie foto :P*
Chinees gehaald en t bij Cindy opgegeten..
Daarna t bureau uitgeruimd en tot slot heel enthousiast alle toetsen uit t toetsenbord gehaald en OMIJNGOD DAT WAS ZO FREAKING RANZIG...daar heb k natuurlijk ook n voor en na foto van gemaakt want was helemaal trots op mezelf (A)
Ging rond h2 slapen



Maandag 21 dec

Om half 7 op want ik ging met Cindy, Sandy en hun vader naar de military base. Daar kunnen (ex-)legermensjes tax free shoppen. Ze hadden opzich wel leuke dinge in de kleding winkel maar heb me netjes ingehouden. Heb wel n leuk shirt voor Tonya voor kerst gekocht en n mascara en 3 rittersport repen want bij Walmart hebben ze maar 2 smaken ofzo en ik had echt is trek in normale chocolade dus dat was nice.
Daarna naar de supermarkt at the base en hebben we inkopen gedaan. Ik had 3 treetjes water die normaal 4,90 zijn voor elk 2,40 dus dat was n geweeeeeldige purchase en 2 treetjes coke voor elk 3 dollar. Wonderfullll! En mn overheerlijke goldfish crackers. Gosh, die ga ik missen zeg!
Zijn bij Cracker Barrel (or whatever the name is) wezen eten en ik had...mn kidsmeal.
Mensen, echt, als je ooit naar Amerika ga, ga nar C.B. en order het kidsmeal; cheeseburger met sla en tomaat en patat en je krijgt n gratis cola (met zoveel refills als je wilt off course) VOOR MAAR 4 DOLLAR EN 4 CENT. En t is echt de beste cheeseburger die ik oooooit heb gegeten.
Wordt altijd helemaal blij :p
En de C.B. Store is ook heel leuk. Al de restaurants zijn ingericht als huiskamer en de winkel heeft allemaal ouderwetse snoepjes en speelgoed en knusse dingetjes enzo.
's Middags the office geeindigd. N paar maanden terug was er n hagedis die kamer ingeslopen dus ik verwachte m ergens dood aan te treffen maar kan m echt niet vinden dus dat freaks me out!.
Heb n New Years Resolutions lijst gemaakt met Sandy.
Op de mijne staat o.a. dat ik geduldig moet zijn en dat ik 1 x per week ga koken en 5 keer per week oefeningen doe
en Sandy gaat de honden vaker uitlaten, de vloer 3 keer per week moppen en ze mag dr eten niet langer dan 5 dagen (mijn god, 5 hele dagen, ze ging serieus afdingen van 3 naar 5!!) bewaren want ze eet t gerust na 2 weken op!
Daarna met Sandy n film gekeken; The Christmas Shoes. We moesten allebei huilen :P. Was echt zielig maar ook wel mooi, gaan jullie nu ook allemaal downloaden natuurlijk!
Zit je dan, te janken naast je hostmom...


Dinsdag 22 dec

Ik zou met Megan naar the mall gaan en die mocht opeens niet van dr moeder dus ik had n huuuuge problem want ik moest natuurlijk mn xmas presents kopen.. Dus had heel tactisch Jordan gesmst dattie me moest redden en dat deed'ie natuurlijk. Ging rond h 3 met hem en Kelsy en zn zusje naar de mall. Wij gingen shoppen en hun gingen weet ik veel wat doen.
Heb voor Sandy n ipod hoesje gekocht met n ding om om dr arm te hangen met sporten (hahahahahahahahaha) en voor om dr nek en t is natuurlijk roze.
Dat is ook zo gek, in Nederland heb je gewoon officiele apple i-pod covers en hier bestaan die niet. De mensen in de apple store wisten niet eens waar ik t over had :S
En voor Jessica n ding voor in bad van Lush (lovely)
Voor Cindy n Godiva chocolate bar en voor mezelf n leuk shirt/jurkje voor morgen bij M-E voor de xmas eve party. (T jurkje is apropreate! Hoog gesloten enzo.. perfect voor Marry Ellen dus..)
N boek voor school en n boek met meer dan 1000 foto's van allemaal standjes en alles voor onze alles-geile Philip zn verjaardag over n maand. T was maar 10 dollar en t boek is echt huuuge dus dat vond ik wel perfect voor m :p
Gaat goed hier met de dirty presents.
Ik had ook echt t idee van mn leven en ik weet gewoon dat ze t leuk gaat vinden. Voordat ik weg ga ga ik n stripper huren voor Sandy (als ze die hier ergens hebben)
Ik zei t voor de grap en ze vond t echt prachtig dus dat moet ik wel echt gaan doen hahaa
's Avonds gingen we eerst de kerstfilm 'Elf' kijken (ook heeel nice!) en daarna Harry Potter 3 en Jordan bracht me thuis.
Ging pas rond 3 uur slapen want had te veel hoofdpijn om in slaap te vallen. Awkward



TODAY THE DAY BEFORE XMAS EVE

ik werd wakker en ik zou naar Cindy gaan om dr 50 dollar te geven voor n waardebon voor Sandy voor dr haar en ze naam de fcking telefoon maar niet op. Belt ze me doodleuk op als ze al in de auto zit, dus nu geef k maar geld en dan moet ze daarvoor naar de kapper. Ja...ook leuk (niet dus)
Moest om h2 bij de dokter zijn en ik was klaar maar Sandy was natuurlijk te laat. Ga dr gelijk n voornemen van maken voor dr; OPTIJD KOMEN VOOR CHRISTSAKE!
en toen we dr waren waren we eerst bij de verkeerde dokter.
Daarna 6 formulieren invullen.
Nou, ik heb uiteindelijk 2 soorten medicijnen gekregen voor de pijn in mn rug, n briefje dat ik geen zware boeken mee naar school mag dragen en ze heeft 'geconstanteerd' dat ik lactose intolerant heb (komt blijkbaar geen testje aan te pas) dus daar heeft ze ook iets voor gegeven wat misschien wel werkt.
Daarna naar de postoffice want ik was weer out of my stamps
en daaaarna naar Dean. Sandy dr sexy lawyer waar ze n big crush op heb.
We wilde nou wellis weten oftie homo was of getrouwd or whatever want hij draagt geen ring..
ik dacht, nu is t genoeg
dus ik vroeg wat zn xmas plans zijn
en zn ouders komen
hoezee
toen woudie nog iets zeggen maar hij bedacht zich en praatte maar weer over zn ouders dus hij heeft vast n gaaf geheim ofzo :p
We gingen alleen wat van Sandy;s candy brengen en ze moest even dr testament doornemen en daarna gingen we naar de dierenarts om nog meer candy te brengen en ik wilde toch maar weer Chinees halen want t is maar 3 dollar 40 voor n bakje en t is echt lekker en sandy made chicken burrito's en ik weet gewoon van te voren dat we dan laat eten en ik weer hoofdpijn heb dus ik eet morgen die burrito's wel en 2day had k weer lekker chinees (A)

Nou verder heb k Breaking Dawn gelezen en ik krijg m hopelijk vnaaf of morgen uit. Ben op page 644 ofzo dus.
En daarna met Sandy criminal minds gekeken en ff gekletst
T is nu kwart voor 1 dus ga nog ff lezen.



En ik heb weer n LIJST VAN DINGEN DIE IK NOG WOU ZEGGEN

1. De bank ruikt onwijs naar pis. Die honden hebben er zo vaak op gezeken dat t ding helemaal doordrenkt is (sorry pap :P) en ik heb t al 100 x ingesprayd met spul enzo en ik heb n extra deken over mijn zit stukje gedaan maar t is echt onmogelijk
als je op die bank zit ruik je heeeeel de tijd fucking honden zeik
beetje jammer

2. De honden zijn naar de kapper geweest. En o mijn god, ik barste in lachen uit toen ik furby zag. Die hond is n mix between n poedel en n pekinees en hij is zooo lelijk. En nu issie opgeschoren en heeftie die bruine tanden en dan die oortjes zijn net staartjes. HAHAHAHAHHAA
(A)
en Tippy lijkt net op n grote rat :p maar die is wel leuk

3. Dr is n commercial op tv en ik dacht eerst dat t n grapje was.
HET IS SUCH AN INNOVATION
N KLEED MET MOUWEN
waaaaauuuuw
dat we daar niet eerder aan dachten
en dan zie je dus serieus mensen en kinderen in de fucking bioscoop en kamperen en op de bank en alles met n kleed met mouwen aan.
ze staan zelfs te swingen met dat geval aan. N cheer te doen, te zwaaien..alles
WAAROM DOEN ZE NIET GEWOON N BADJAS AAN MENSEN, WAAROM
dat gekke amerika ook soms :P

4. Het is morgen xmas eve en we hebben nog steeds de kerstversiering niet echt gedaan en de kerstboom is nog steeds niet compleet :S. Wat n xmas spirit zeg.



Nou dat was m weer
HELE FIJNE KERSTDAGEN EN ALVAST N GELUKKIG NIEUWJAAR!
Geniet maar van de sneeuw, dan geniet ik ervan dat we hier gewoon mooi weer hebben (A)


XXX
Liefs,
Britt



EN JULLIE MOETEN ECHT VAKER N REACTIE OFZO PLAATSEN WANT IK KRIJG T GEVOEL DAT IK DIT VOOR NIKS TYP EN GEWOON VERGETEN WORDT. GRRRR


Adres:
5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34773, florida
usa


e-mail:
brittplanken@hotmail.com


Hyves: (fotoooo's!!!!!)
www.britt-blonde.hyves.nl

byebyexx


  • 24 December 2009 - 10:02

    Angelique:

    Hoi Britt, nou je mamsie geeft wel support hoor. Veel plezier vanavond by ME en we bellen elkaar gezellig morgen. Bedankt voor de leuke kerstcadeautjes!!

    Love you soo much!!
    mama
    xxxxxx

  • 24 December 2009 - 10:51

    Mike Van Vliet:

    Nou niet alleen amerikanen zijn gek van die dekens..
    Denkje er 1 voor kerst te kopen omdat iemand die graag wilt, ze waren binnen 1 dag helemaal uitverkocht.
    Dat gekke Nederland ook soms:P

    Xxxxx

    Mike

  • 24 December 2009 - 14:30

    Angèle:

    Ik lees je verhalen graag Britt, maar heb niet zoveel te melden :(
    Maar ik wil foto's!
    Van de dekens wel te verstaan ;-)

    Fijne Kerst!

  • 24 December 2009 - 18:56

    Maaike:

    Hee Britt!
    Zet je ook nog foto's op hyves van het jurkje dat zo waar appropriate is?
    heel grappig om te lezen hoe je in Nederlandse zinnen, willekeurige engelse termen gebruikt!
    Fijne kerst & groetjes uit Almere!

  • 27 December 2009 - 14:59

    Zarina:

    Heey Britt! Ik ken je persoonlijk niet, maar ik lees wel elke keer je verhalen! En ze zijn altijd leuk om te lezen!!
    Ik heb er weer zin in om je volgende verhaal te lezen! Btw. die dekens zijn in Nederland ook te koop! Ze hadden ze bij de Blokker en ze waren al heeel snel uitverkocht! & Tell Sell blijf natuurlijk ook niet achter....:S

    Liefs, Zarina

  • 28 December 2009 - 20:48

    Kirstie:

    Hee Britt!

    Ik hoop dat je een leuke kerst heb gehad. Ik heb vandaag je reis even helemaal gelezen. Ik heb om sommige stukken zo moeten lachen.

    Maar Je hebt het vast heel erg naar je zin daar. Veel plezier nog!

    xx Kirstie (ex-klasgenootje)

  • 30 December 2009 - 09:33

    Nicole:

    Hee!
    Haha je doet het niet voor niks hoor, ik lees het ook elke keer! :P
    Echt heel leuk, en je moet blij zijn dat je daar zit want het weer is hier helemaal niks..
    Veel plezier nog met oud en nieuw!
    xx

  • 02 Januari 2010 - 00:39

    Johan&angelique:

    Britt en Sandy,

    Happy New Year and wish you all the best in 2010

    loves Johan and Angelique

  • 04 Januari 2010 - 15:36

    Etienne:

    Hi Brittnie,

    Heel veel de beste beste wensen voor 2010!

    Het sneeuwt hier en het is lekker koud...HOLLAND is WIT!

    We miss u very much!

    XXXX van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 2802
Totaal aantal bezoekers 316284

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: