AMAZING TIME WITH MY PARENTS and other stuff - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu AMAZING TIME WITH MY PARENTS and other stuff - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

AMAZING TIME WITH MY PARENTS and other stuff

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

31 Januari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

*WARNING*
THIS IS GOING TO BE A VERY-VERY-VEEEEERRRRRYYYY LONG STORY FOLKS!

Haj

nou t is weer n redelijk tijdje geleden voor mijn doen maar ik heb echt heel veel gedaan (en daarna 2 weken gewoon te lui geweest om n verhaal te typen omdat ik zooooveel te vertellen heb) maar nu ben ik er klaar voor.
Sandy is weg
Het is zondag
Ik ben ziek
En dus ga ik webloggen
HA


MAANDAG 11-01-10

Bij anatomy had ik verteld over mn trillend sinterklaas kado voor Cindy en t interessante boek voor Philip. Was zo grappig want daar mag je eigelijk niet over praten in de klas, wat t voor mij alleen maar NOG leuker maakt.
T was sochtends weer koud maar smiddags weer normaal.
Bij Ap lit had ik 97 % voor mn essay. Vind dat wel ontzettend geweldig van mezelf want ik hoorde dus bij de hoogste. En ik had t in 2 uurtjes gedaan na mn voetbal-kerst-feestje.



Dinsdag 12-01-10

Oma Anneke was jarig.. Maar dat moest k natuurlijk missen...

Had mn drama performance met Jordan. Omdat ik in de week van de midterms niet op school zou zijn omdat mn paps en mams kwamen telde mijn performance 3 x mee. En ik kreeg 93 % dus mn A was binnen. HA.

Na school had ik mn auditie voor de musical
En ik ben niet gekozen om in de musical mee te doen want ik heb n heeeeeeeeeeel klein foutje gemaakt tijdens mn auditie
Ik had me dus best goed voorbereid enzo en ookal kan ik niet zingen, t nederlandse hakunumatata klonk toch wel aardig dus had er helemaal zin in
nou
ik kom dus binnen
en ik vroeg of de stoel wat verder naar voren mocht
en dat had ik niet moeten doen
want tijdens mn scene moest ik opzij kijken, dus ik keek uit t raam
zitten Nathan and Amanda als debielen te lachen
dus ik vergat mn line en zei oke ik doe deze line even overnieuw
en dus
keek ik weer opzij, uit t raam
nee, steekt Nathan zn tong uit en ik vergat mn line weer
dus ik steek uit n reflex mn middelvinger op
en ja
dat mag niet in Amerika
domme Britt
dus als ik die stoel nou niet verschoven had, had ik nooit in Nathan zn gezicht gekeken
HOOOOOW
nou toen raffelde ik mn scene maar snel af en ik kan dus al niet zingen en ik was natuurlijk best upset want ik snapte diep van binnen ook wel dat ik t had verkloot door mn vinger op te steken dus dat liedje werd m niet meer en toen ging k maar snel weg
goedzo Britt
na school met paps en mams geskypt



Woensdag de 13e

1st period hadden we n lock up. T gerucht ging dat er iemand met n geweer ERGENS in St Cloud had geschoten en dan moeten de klassen op slot en soms mag je niet eens van lokaal wisselen
helaas mocht dat die dag wel

2nd period kreeg k full credit voor mn overgetrokken tekeningentjes. Dat moesten we serieus voor n cijfer doen en dat heb ik dus...gedaan. Wauw

in de pauze ben ik naar Miss Swaine geweest over dat hele senior gedoe. Ik ben dus n senior op mijn school maar eigelijk mogen exchange students geen senior zijn ofzo blablabla.
En toen zei Mr Keene opeens dat k in t jaarboek tussen de Juniors kom. Dus ik had echt zoiets van; WHAT. HELL NOO!
dus k was naar de assistent principal geweest en die zei nou ik zie geen reden waarom t niet zou mogen en je mag ook gewoon naar de grad-bash (alle seniors van verschillende scholen gaan savonds naar Universal en t is alleen open voor ons en t duurt tot 5 uur snachts ofzo) denk ik
en toen de volgende dag zeidie ik heb slecht nieuws; je moet als junior t jaarboek in en je mag ook niet naar de grad-bash. Dus ik was freaking boos.
Anyways, ik was naar Miss Swaine geweest en die zei dat ze eigelijk ook niks kon doen voor me maar dat ik t beste naar de directrice, Miss Tapley, kon gaan en dat t nogallis werkt als ouders boos worden. En laten mijn ouders nou net 1 dag verwijderd van Amerika zijn. HAHA (A)

Na school met Terry gemsnt en ik weet denk ik wat ik volgend jaar ga doen. Eerst wou k rechten doen en toen weer iets in Amerika en toen leisure management in Breda. Maar ik ga nu toch lekker vrijetijdsmanagement in Rotterdam doen. Ter zit daar ook en ik heb proefgestudeerd voor die opleiding en t lijkt me echt super leuk!
Natuurlijk ook nog even de laatste schoonmaak gehouden voordat paps en mams kwamen...


Donderdag 14/01/10

DE DAG DAT IK EINDELIJK MN PAPA EN MAMA WEER ZOU ZIEN!

Op school natuurlijk iedereen de oren van t hoofd geluld dat mn ouders kwamen haha.
Na school had ik mn dansauditie voor de musical. Dr waren drie rondes en ik kwam tot de 2e maar ik moest met de derde weg. Helaas pikte Sandy me pas ver na de 3e ronde op, terwijl ik me net herinnerde dat mn ouders niet om 8 uur zouden aankomen (zoals ik tegen Sandy had verteld) maar om 6 uur.... Had verschrikkelijke hoofdpijn dus was thuis snel mn portomonai en camera gaan pakken, chinees voor in de auto gehaald en naar t vliegveld gereden.
Gelukkig waren we nog optijd. Mn mams smste waar ze was en San bleef in de auto wachten. En ik zoeken, en rennen, en toen zag ik ze staan. Bij de autobalie. Maar dr zat n lint voor. hooow. Als ik goed gekeken had, had ik gezien dat ik via de zijkant er gewoon in kon maar ik keek niet goed dus ging er onder door en pakte ze lekker beet. Was zooo leuk!!
Nou, papa en mama dus de auto opgehaald en toen reden we naar Cracker Barrel. Moest ik mn ouders natuurlijk wel showen. Ik had natuurlijk mn kids meal en mn ouders vonden t ook lekker.
Daarna naar huis, waar ik een enorme berg boeken, tijdschriften en snoep en eten kreeg.
Bedankt Oma! En bedankt Willem en Carla voor de leuke boeken!!
Sandy kreeg dr kadootjes (onder andere 2 blokken kaas) en na t uitpakken enzo gingen we slapen.


Vrijdag 15/01/10

sOchtends gingen we bij fatboys ontbijten. Ik nam grits en dat is afschuwelijk dus dat moet je zeker bestellen als je in Amerika bent :P. Daarna gingen we naar school.
We waren veels te vroeg want ik dacht nou dan kunnen mama en papa eerst even met Miss Swaine en Miss Tapley (over mn senior-being) praten maar Miss Swaine was in vergadering en Miss Tapley was er gewoon niet.
Dus wij wachten en natuurlijk heb ik ze aan wat mensen voorgesteld die rondliepen.
Toen zagen we eerst Coach Harkema. Mama en Papa hadden voor iedereen stroopwafels met n klompensleutelhangertje meegenomen dus dat vonden ze allemaal heel leuk. Godzij dank zeide alle leraren goede dingen over me (en dat ik teveel klets maar dat terzijde) dus dat was nice. Helaas was Miss Minor al weg, naar de dokter, want we hadden echte klompen voor dr meegenomen want dat wou ze zo graag.
Daarna gingen we naar wat winkeltjes want echt winkelen kan niet in st cloud. Heb 3 paar oorbellen, n ketting en n jurk gekocht en mama ook 2 jurkjes.
Daarna wilde we even wat drinken in n cafe, maar daar moet je blijkbaar 21 voor zijn. Ook gaar, als je 18 bent mag je wel naar n club maar niet naar n cafe. Ook stom, was in Londen ook al zo.
Daarna zijn we even naar Jordan geweest, even zn huis geshowt (daar is t tenminste netjes en schoon ;)...)
's Avonds kwam Cindy met dr vader en gingen we vlees op de gril gooien dus dat was lekker en Bubba kwam om beerpong te spelen. (en david was er ook weer even bij).
Nou dat was echt super gezellig, muziekje dr bij. Mn ouders bleken erg talentvol.
Ik ging naderhand lekker mn boek lezen.
Heb die week echt 4 boeken gelezen, veel in de auto.


Zaterdag 16/01/10

Oke, die dag was geweldig
's Ochtends ontbijten bij fatboys met de family. En daarna gingen we shoppen.
Ik dacht, neem mn ouders mee naar de Mall at Millenia (de grootste mall die hier vlak bij is).
Was nog n hele klus om dr te komen want we reden eerst de totaal verkeerde kant op, maar we hebben t gered.
En we hebben zoooo goed geshopt. N beetje jammer dat we maar 3 winkels in die hele mall hebben gezien maar t was t waard.
Ik heb n heel leuk jurkje gekocht met n soort zebra printje en n soort vleermuismouwtjes. Bij mn nieuwe favo winkel Express: N ge-wel-di-ge boyfriend blazer met studs. N rood/roze taille rok. zwart mouwloos colletje met schouder details. en n grijze top met n soort strik en 2 leggings.
En verder n hele gave ''jungle legging'', zwart vestje en n mascara. EN; GEWELDIGE SCHOENEN. Zwarte enkellaarsjes met gouden studs en n peep toe van Steve Madden. Ze zijn perfect. Daarna uit eten geweest bij Mimi's. Komen we binnen, niemand die ons naar n tafel toe helpt. Gaan we zelf maar zitten, niemand die ons n kaart geeft. Vragen we maar voor n kaart, krijgen we de ontbijt kaart. Krijgen we de goede kaart en bestellen we drinken, vergeten ze mijn drinken. Bestel ik n voorgerecht, hebben ze niet alle ingredienten. MAAR T WAS ZOO LEKKER!!! Dus die dag was goed geslaagd want papa en mama hadden ook veel gekocht.
Oh en n tip voor als je naar Amerika gaat; als je bij Macy's laat zien dat je uit t buitenland komt krijg je n soort pasje dat een maand lang geldig is en dan krijg je 10% korting op veel dingen. Dus dat is nice to know for me ;).
We waren kapot, maar voldaan!


Zondag 17/01/10

Op naar Miami baby!
Had er helemaal zin in. Omdat t donker werd zijn we gestopt in Fort Lauderdale, waar we na heeeeeel lang heen en weer lopen uiteindelijk bij Bubba's Shrimp hebben gegeten. Echt heeeeel lekker maar ook heeel veel.


Maandag 18/01/10

Nu dus echt naar Miami. We hadden een heel leuk hotel met heerlijke bedden en direct aan t strand. Smiddags lekker rondgelopen en even op t strand gelegen maar ik had t natuurlijk weer koud :p.
Miami had echt hele mooie winkels. Heb n heel gaaf jurkje gekocht en nog n shirtje en mama ook n trui. Daarna bij italiaans gegeten; n veeeels te grote pizza. Ik had daarvoor al ergens zonder problemen een wijntje gekregen dus vond t al leuk maar bij de Italiaan zattie steeds maar alle frisdranken op te noemen terwijl we overduidelijk n caraf wijn met 2 glazen hadden besteld maar goed. Toen ik naar t toilet ging werd ik door n zeer leuke jongen begleid maar ben netjes zelf naar het toilet gegaan OF COURSE. Daarna liep k terug en dropte 1 van de obers een witte doek voor mn voeten. Rare jongens, die Italianen. Ik zat met James te smsen en toen smste mama naar hem; Stay away of my daughter. be ware of the parents!!
Vond t eerst wel grappig maar hij smste eerst niet terug en daarna; am I in trouble?
haha :p
Nou, ik ging alvast naar de kamer om te douchen
en toen liepen er mieren op de wasbak
dus ik helemaal in paniek want ik heb echt n beestjes fobie als t mij uitkomt en papa en mama waren beneden. Heb t eerst gefilmd :p, zodat ik t aan de manager kon showen en heb ze daarna vermorzeld. Ielll wat vies. En t was gewoon n goed hotel enzo dus dat kon echt niet :w.


Dinsdag 19/01/10

Mn ouders hadden mooie vazen gezien dus daar moesten we natuurlijk n paar uur over nadenken en toen lagen we n half uur achter op t schema naar KEY WEST.
t was n idioot lange tocht. En k voelde me zo ziek (of was dat op de lange terugweg?)
maar heb lekker n boek gelezen languit op de achterbank.
En Key West was zo schattig. We hadden echt n geweldige patio, compleet met veranda en trapjes enzo. Echt zooo leuk.
's Avonds had ik me helemaal opgedoft maar dat was n beetje fout want iedereen liep daar in n t-shirt en teenslippers en ik in mn ogen hakken met die nieuwe taillerok en t mouwloze colletje.
Nouja.
Weer lekker gegeten en n wijntje dr bij... en lekker rondgelopen
de volgende dag zou mn mama jarig zijn dus we gingen ergens n key west coctail drinken. Nouu die was zuur. Dus ik denk, lik lekker t suikerrandje dr af, maar dat was dus zout. DOMPER. Zat dus tequilla in :P. Hele leuke foto's gemaakt en vlak voor 12en viel mn moesje in bed in slaap dus heb dr natuurlijk wel wakker gemaakt en gefeliciteerd!!

Woensdag 20-01-10

's Ochtends eerst ontbeten. Nou dat viel tegen. Ze hadden 1 soort jam. Serieus... en iets anders voor op brood was er niet. Sloeg echt nergens op. Gelukkig hadden ze wel cornflakes en ook gesuikerde en dat was dan weer wel lekker (zonder melk!)
we gingen naar een vlindertuin en ik vind dat echt helemaal geweldig. Dr kwamen dr 2 op me zitten en dr was n schildpad met n baby en zulkeeee lieve vogeltjes, en ik zag n vlinder uit zn cocon komen. Vind ze echt zo mooi!!
Daarna gingen we even naar t strand. Had even in mn jurkje in t zand zitten lezen en was gelijk verkleurd. Daarna in ons huisje handdoeken gehaald en gingen we lekker op t strand bakken. Ben lekker verkleurd en t was gewoon heeeerlijk. That's the good life!
's Avonds naar de sunset geweest want t schijnt (1 van) de mooiste zonsondergang te zijn daar. Nou t was iets te bewolkt maar t was wel leuk om gezien te hebben. N hele drukte enzo.
's Avonds lang zoeken naar n restaurantje (we konden er geen vinden terwijl we midden in t centrum zaten :O...) maar heb echt lekker gegeten. Of k wel 21 was, ja, en de ober vertrouwde me. Voel me gelijk schuldig haha.
Daarna nog heel wat winkeltjes langs gelopen en n heel leuk soort tuniekje gekocht. Roze :D.



Donderdag 21-01-10

Mn tante Lizz jarig :D. jaja mn mams en dr schoonzusje schelen precies 1 dag. Vind k altijd wel grappig :p.
We gingen naar de Everglades. N rondritje op n airboat gemaakt. Was leuk en heb echte alligators gezien. Blaaaaa. Daarna gingen we naar n slangen show. En dat was zooo stom. De slang die ik thuis in Nederland heb was 10 x zo groot als sommige die ze showde. Maar t was leuk geprobeerd. En heb ook baby alligatortjes gezien. Zooo schattig. En leuke hagedisjes en reuzachtige albino phytons in n klein terariumpje die helemaal over elkaar heen lagen.
Wel mooi!
Daarna ergens gestopt voor n smoothie. Reusachtig zoals alles in Amerika natuurlijk. Maar wel heel lekker!! En toen terug naar St Cloud. Blaaa wat n lange reis. Toen we weer in St Cloud waren wilde ik mn ouders wellis Taco Bell laten proeven (wat ik persoonlijk behoorlijk lekker vind, die ene met aardappeltjes en hete saus. Mjam!)
Daar zaten Felipe en Andrew dus dat was leuk, konden mn ouders hun ook ontmoeten. En toevallig stond Megan met dr vriendje in de drive-in dus die kwam ook even kennis maken. Wat leuk! Helaas vonden mn ouders taco bell iets minder jofel. Of ronduit disgusting. Dus dat werd m niet en mn vader had zijn taco zelfs weggegooid.
Thuis naar bed..



Vrijdag 22-01-10

We gingen weer terug naar school. Om met miss Tapley te praten. maar ze was in vergadering. Dus wij waren aan t wachten met mn voetbal coach en toen kwam Miss Tapley met Miss Swaine. Dus ik mn verhaal uitgelegd. Wat ik niet wist was dat Miss Swaine toevallig over mij in vergadering was geweest met Miss Tapley. En nu kom k dus in de SENIOR SECTION IN THE YEARBOOK AND I CAN GO TO GRADBASH. WOOHOOOO
Ben zoo blij!!!
Daarna gingen we naar Serendo. Want papa is een paar jaar geleden naar Florida geweest met n vriend van m en toen verbleven ze bij Willem (die vriend van mn paps) zn vriend Pat. N motorracer met n eigen auto garage. En dat was zo'n aardige man! Hij herkende mn vader nog en t was echt heel erg gezellig ookal was t maar ffies.
Daarna nog naar de Florida mall. Papa n stapel jeans gekocht...En ik heb echt n kicke Ray-Ban Wayfarer gekocht. Paars, met bloemen aan de binnenkant.
Daarna naar huis en met Sandy uit eten in Celeberation bij the Cuban House. Was echt lekker.
Eerst kregen we lekker brood met boter maar tijdens mn voorgerecht zat ik al vol dus heb mn hoofdgerecht maar gecancelled. Haha.
En dat was de laatste avond...


Zaterdag 23-01-10
De laatste dag :(

Mama en papa waren wezen ontbijten en vonden t heel lekker maar mn moeder werd opeens heel erg ziek. Dus die heeft de hele dag op bed gelegen. Jammer maarja.
Spullen ingepakt en even met papa naar Walmart geweest en t laatste ijsje van de vakantie gehaald (heb er geloof k wel 5 op, en elke keer n snicker ijsje...mjammm)

Afscheid nemen is nooit leuk maarja t moest toch. Maar gelukkig zijn ze veilig thuisgekomen.

's Avonds wou ik wat leuks doen dus ik ging met Jordan and Michael naar n feestje van Andrew. Was gezellig.

Zondag genikst en opgeruimd
Maandag was ik lekker vrij en heb ik met mn tante en oom gemsnt en met Joe.


Dinsdag 26-01-10

T dagboek dat k van Joe en Marinkie heb gehad is vol dus nu ga ik verder in t boekje waar mn hele familie in heeft geschreven die ik van mn Oma heb gehad.

Was sochtends klaar om weg te gaan maar Megan smst me altijd als ze dr Levis broek aan heeft die ik ook heb want dan wil ze matchen en k moest ook hakken aan doen dus snel mn broek verruild. Had mn zalmroze guess heels aan met mn slangenprint patroontje en dat vinden ze stripperheels. Whatever (A)

Had al mn tentamens gemist in de week met papa en mama maar die mag k gelukkig allemaal inhalen. Heb Lyuda dr kadootje gegeven, nog voor dr verjaardag. Vond ze geloof k wel leuk al vind ze t echt niks om kadootjes te krijgen. Ze verteld niemand wanneer dr verjaardag is, ze haat t. Ik daar in tegen....:p

t 2e uur begon coach hark weer over t ontleden van die kat EN DE VOLGENDE DAG ZOU T GAAN GEBEUREN. AAAAAH
Leonor, Abby en ik gingen er van uit dat we met Nathan, Amber and Amanda zouden gaan maar die gingen snel met andere mensen (waarvan ze denken dat ze n beter cijfer mee krijgen)
Nouja zeg. Nu ben ik met Angelina, Jessica en Megan. Ken ze verder niet maar vind Angelina en vooral Jessica wel aardig.

3e uur ging k met Megan mee naar guidance want we hadden sochtends n nieuw rooster gekregen (mijnes is precies t zelfde...) en dr was iets niet in orde met die van haar.

Jordan heeft nu A lunch, de exchange student Lorenz gaat verhuizen omdat'ie zn hostvader echt verschrikkelijk vind en ik zit nu vaak bij mn vriendin Jordon. En nou dan gaat Philip straks ook ergens anders zitten en dan zit Jan strak alleen. Die praat niet zo veel. En heeft geloof k ook geen vrienden verder. Heel zielig, ook n exchange student. Dus die neem k wssl maar weer op sleeptouw.

Na school kwam James maar irieteerde me nogal aan m. Ik vind m helemaal niet echt leuk. Hooooow

's Avonds kip met gebakken aardappeltjes gemaakt en dat was wel lekker. Heb voor t eerst weer n beetje heimwee gehad. Iedereen hier is toch zoo anders en ik heb natuurlijk lekker n week met mn ouders doorgebracht dus vind t nu ff wat minder.


Wednesday Jan first 2010

Werd n half uur te laat wakker. Maar ik heb t gehaald :O In n half uur tijd!
Bij anatomy was t zover. THE CAT. Wij hebben natuurlijk weer n ontzettende dikke die veel dikker en groter is de andere katten. En ze is wssl zwanger. We begonnen dus gelijk met open snijden. Ik heb t ook n stukje gedaan. In t begin werd ik duizelig maar ik moet er toch mee dealen want t is iets wat we 9 weken lang gaan doen. En onze kat heeft veel vet (dat is geel, gadverdammeeeeee) en dat moeten we wegsnijden. ik heb dr princess gedoopt.
En Jessica sneed per ongeluk veels te wild en nu heeft ze n heel stuk in t vlees gesneden en als we t open houden zien we serieus de organen. Eigelijk best neat....

3e uur hadden we n sub dus lekker gekletst.
Mr Persaud vond stroopwafels t lekkerste wattie ooit heeft gegeten (net als veel andere leraren)
Heb 93% voor mn midterm essay dus dat is lekker meegenomen!
Bij Ap gov doe ik dit semester voor de verandering goed mee. Ik stel zelfs vragen! Haha
Na school zou ik mn AP gov midterm inhalen, kom k terug van mn locker, komt mr camp doodleuk aan wandelen. Dus ik zeg tegen de beste man. HEEEE, WAAR GAAT DAT NAARTOE
zegt de beste man; naar de vergadering (wastie vergeten)
dus ik zeg; en wat moet ik dan doen
zegtie; naar huis
MAAR...ik had de schoolbus gemist
hij wist niet zeker wanneer die klaar was met zn vergadering en ik zou dus maar op Sandy gaan zitten wachten
Totdat n vriendinnetje van Annika (die me n x achter mn rug n skank had genoemd omdat Megan aan de jongen die ze leuk vond vertelde dat ik mooi was :O) zei dat ze me wel thuis kon brengen. Dus dat was nice!!

Jordon belde of ik met haar wil tenissen en dat wil ik wel. Heb 1 x in mn leven n poging gedaan tot tennis, in groep 8, en heb geen bal geraakt. En ook met de wii ben k geen ster. Maarja, heb t altijd al willen doen dusja. En nu kan k eindelijk zo'n leuk lacoste jurkje ofzo kopen :D.

Termer had eindelijk skype geinstalleerd dus we gingen skypen. Was gezellig! Gek om dan dat vertrouwde stemmetje weer te horen na n half jaar...
Joetje heeft ook skype nu maar die was al weg toen k klaar was....


Thursay Jan 28 '10

Voelde me echt ziek. Maar als we n dag missen bij dat kat-gedoe dan moeten we n verslag schrijven en daar heb k geen zin in. Maar coach Hark was er geen eens dus had beter thuis kunnen blijven :S.
t 1e uur moesten we exacte instucties uitleggen. Zooo irietant. Ik had cool-aid spul meegenomen en ik moest zelfs uitleggen hoe je t zakje moest open knippen. Maar t ging verder wel goed.
Bij drama moeten we IEDERE DAG n stuk van een play van Shakespeare herhalen en onthouden
ALL THE WORLDS' A STAGE
AND ALL THE MEN AND WOMEN
MERELY PLAYERS
THEY HAVE THEIR EXISTS AND THEIR ENTRENCES
AND ONE MAN
IN HIS TIME
PLAYS MANY PARTS
HIS ACT'S BEEN SEVEN AGES
AT FIRST THE INFANT
MEWLING AND PUKING IN THE NURSE'S ARMS
AND THEN THE WINING SCHOOLBOY
WITH HIS SACHEL AND SHINY MORNING FACE
CREEPING LIKE SNAIL. UNWILLINGLY TO SCHOOL.
AND THEN THE LOVER. BLABLABLA WRITING A WOOLFULL BALAD AT HIS MISTRESS' EYEBROW
THEN A SOLDIER BLABLABLA
PROUD IN HONOR. BLABLABLA. EVEN IN THE CANON'S MOUNTH.

jaaa
dat stuk ken k al
goed he
maar wel vaag
t gaat dus over de levensloop en shakespeare maakt fun about it
grappig joh
elke dag 10 x dat versje opdreunen en n nieuw stukje leren

In de pauze met Jordon en dr vriendinnetje naar Coach Mac om in te schrijven voor tennis.

Had voor Mr persaud n box gekocht met n smiley stressball,smiley stickertjes, en n smiley boekje met leuke zinnetjes. Want zoals jullie weten, Mr Persaud LOVES smileyfaces.
En nu heeftie die stickertjes dus overal geplakt :P.
Gezellig
Ik wil graag n smileyface stropdas voor m vinden want hij draagt altijd n apparte stropdas.
En k wil weten of komt een vrouw bij de dokter in t engels verkrijgbaar is want die moet'ie echt lezen!

Voor mn midterm ap gov heb ik 28%. Nouja. T telt helemaal niet mee. Dit hele semester beginnen we overnieuw dusssss.

Mensen zitten echt over me te praten. En dan zitten ze dus serieus te discussieren dat ik mooi ben ofzo. In nederland zitten we iedereen alleen maar te bekritiseren maar dat bevalt me misschien toch beter dan dit. Vind t maar niks. Maarjaaa
Na school even met Tim gemsnt en heeeeeel ff met marinkie gepraat over iets importants.

OOOHJA
t 1e uur kreeg k ruzie met n meisje
want die was nieuw
en zat op mn plek
dus ik vraag eerst 3 x netjes of ze weg wil gaan en dat wou ze niet. Dus ik had echt zo iets van wtf, hallooo, what's your fucking problem. Dus dat zei k geloof k ook, vast wel wat netter hoor (A)
nou en ze wou echt niet weg. Begint die nieuwe jongen opeens helemaal op me in te praten alsof ik dr wou aanvallen. (daar wasdie namelijk heilig van overtuigd) maar dat wou k helemaal niet. HA alsof ik daar mn handen aan vuil ga maken. Dus k ging naar Miss Sheets en die is ook raar, geeft ze mij n nieuwe plek met Lyuda. Maar deze plek vind ik fijner dus ik hield mn mond maar. Keek dat meisje aan en haalde demonstratief mn broek op en dat was mijn reactie wel weer. Verder lach ik regelmatig lief naar de om dr te laten zien dat ik een ontzettend leuke meid ben :)


Vrijdag 29/01/10

OOO voelde me noooog zieker. Maar we hadden de foto met al de seniors dus k moest wel naar school, en ook weer voor die kat (maar coach hark was er WEER niet...) K zat naast Jessica en achter me Allison and Alex enzo en we hadden allemaal wat wits aan en voor ons zaten de football players. Eerst ''serieuze'' foto's (en die gaan ze serieus met n vergrootglas af :O...) en daarna de gekke. Matthew houd mij en Jessica vast en op 1 geven we m n kus. Dus ik zei; nee dat wil ik niet, krijg k straks problemen met Veronica. maar dat maakte m nix uit :P.

Na school met stijn gemsnt over niks en in bed gelegen.
Werd rond half 8 wakker en voelde me vertoefd...
sandy gebeld want die zou laat thuiskomen maar die honden moesten er toch uit. Maar ik kon niet naar buiten want had koorts. Zegt ze ja, bel Cindy maar op. Dus die kwam helemaal om die honden uit te laten en dat vind k best asociaal want Sandy laat vaak genoeg dr honden zelf ook niet uit en dan gewoon in t huis poepen. VIESPEUK

Had op n gegeven moment 40,5 graden koorts maar t leek dr geen reet uit te maken en ze zei alleen maar ja ik zei toch dat je die medicijnen in moest nemen. maar die medicijnen zijn voor je verkoudheid en als je griep hebt moet je t er toch uitzieken. Echt dom....
De helft van ratatoille gekeken. Echt n leuke film :D

OOOOH en ik kreeg over de post n doosje met verkade chocolaatjes van papa en mama. Zo leuk. Bedankt!! Dr had n leuke foto op de voorkant moeten zitten maar die zat er niet maar ik ben allang blij dat het pakketje is aangekomen want t had er eigelijk tussen kerst en nieuwjaar moeten zijn :O. Beter laat dan nooit. En hopelijk gaat dat ook voor Ter dr kaart op want die heb k ook nog niet gekregen. En matthijs zn kaart ook noooooooit en dat is echt al maanden geleden. Maar kreeg ook n keer n brief van Oma Ria die na 3 maanden pas aankwam :O
Postbode; DOE JE WERK!


Zaterdag 30 jan '10

EINDELIJK met Joelle geskypt. Woohooo :D.
Verder ff met Ter gemsnt en n beetje gelezen en voor pampus op bed gelegen en mn kamer uiteindelijk opgeruimd.

Nog ff gelezen en rond 3 uur maar gaan slapen.


Zondag 31 jan

Sochtends werd k wakker van t freaking irietante geblaf van tippy.
daarna werd k wakker en lag er n drol voor mn badkamer
die honden zijn niet mn vrienden dezer dagen.
Sophie is loops en Tippy en Furby lopen maar te blaffen en pissen OVERAL tegen aan. Was vandaag n deken aan t opvouwen in craig zn kamer EN TOEN PISTE FURBY TEGEN ZN DEKBED AAN. Nou vind ik t wel grappig omdat t craig zn kamer is maar die honden zijn echt goor.
Ik moet altijd n andere pyjama aan als k op de bank ga omdat t zo meurt en vies is. En in Nederland ken k serieus geen hond die in huis poept of plast. Mn neefje heeft n hond en ookal istie de halve dag alleen thuis dan houdie t alsnog netjes op.

Maarja
iig
sochtends met mama gebelt
was leuk :D
Papa en mama zijn helemaal beter gelukkig!

Daarna heel lang genikst. Beetje msnen met ess en ter en stijn en joe en n mailtje van marink en toen k EINDELIJK met karlijn op msn zat moest sandy dr laptop hebben :S
t lot is ons niet gezint
noujaaaa

verder de was gedaan enzo
en dat is t
ben echt al 2 uur bezig met dit verhaal
echt idioot lang

ben blij dat t af is.
Hopelijk zijn jullie dr doorheen gekomen en volgende x zal k eerder weer schrijven.


XXX
Britt

en laat maar n leuk berichtje achter ALSJEBLIEFT (A)


Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl









  • 01 Februari 2010 - 06:53

    Angelique:

    Hoi Britt, het was fijn om weer even lekker bij elkaar te zijn en te zien hoe je leeft en waar je naar school gaat. mis het mooie weer daar wel hoor!!

    liefs mama
    xxxxxxxx

  • 01 Februari 2010 - 09:12

    Jo:

    Nou ik ben d,r doorheen.

    hunk,en looove youuuuu.

    of zo.

    t,was leuk bij je.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

  • 01 Februari 2010 - 09:12

    Jo:

    Nou ik ben d,r doorheen.

    hunk,en looove youuuuu.

    of zo.

    t,was leuk bij je.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

  • 01 Februari 2010 - 09:12

    Jo:

    Nou ik ben d,r doorheen.

    hunk,en looove youuuuu.

    of zo.

    t,was leuk bij je.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

  • 01 Februari 2010 - 09:14

    Jo:

    O ik heb 3 keer gedrukt

    geloof ik.

    Nou ja,3 keer dan.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXX.


  • 01 Februari 2010 - 09:31

    Monique:

    je hebt het weer leuk geschreven britt! ik vind het trouwens echt ongelovelijk ranzig dat die honden schijten in huis bah haha! en dat je auditie mocht doen v oor musical en je niet doormocht door 1 dom klein lullig foutje is wel jammer! ik zit nu bij wiskunde, en ff stiekem op de computer dus kon ik mooi eventjes jou weblog lezen haha! nog leuke tijd daar toegewenst!:D
    liefsss monique

  • 01 Februari 2010 - 14:18

    Laura:

    Hee Britt!

    Leuk verslag weer!
    Jammer dat je ziek was, en die kat vind ik ook nog een beetje vies :P
    Tennis is best leuk hoor :)
    Ik ben wel echt heel benieuwd waar die laatste brief ligt van die exchange student van vorig jaar, en wat de boodschap is!
    Dat de honden binnen schijten is wel super vies zeg!

  • 01 Februari 2010 - 14:27

    MelanieB:

    Hee Britt,

    Haha idd lang verhaal! Maar zo te horen was het weer super leuk!

    En is dat Grits dan zo vies? Haha
    Mooi dat je toch bij Seniors in boek kan en naar dat gadbush (? weet ff niet meer precies haha) kan gaan!
    Mag je ook meedoen met de cap and gown?

    Mooi, die tip van Macy's haha!
    En ben benieuwd naar je kleren en schoenen, wel foto's op hyves zetten ervan hoor!

    Xx Mel


  • 01 Februari 2010 - 19:04

    0ma:


    wat een viespeuk die sandy met haar honden.
    ik ben blij als je weer in holland bent.
    maar je hebt een ervaring voor heel je leven.
    ik ga aftellen.

    doei oma xxxxxx

  • 01 Februari 2010 - 21:37

    Angèle:

    Ik kan me helemaal het gezicht van je vader voorstellen toen ie zijn eten bij Taco Bell weggooide ;)
    "Die troep moet ik niet"

  • 01 Februari 2010 - 22:16

    Shada:

    Hallo Britt,

    Ik ben een van de stille lezers van je weblog, vind je verhalen echt super leuk. Ik twijfel er ook over om naar Amerika te gaan volgend jaar. Zou je misschien wat meer foto's kunnen maken van de omgeving enzo? Hoe ziet het er daar uit in St Cloud? Oh en in je vorige weblog zei je iets over een filmpje van je geometry project, ben ik heel benieuwd naar :D Heel veel plezier daar! Echt super tof wat je doet.

    Groetjes Shada

  • 01 Februari 2010 - 22:25

    Britt @ Shada:

    Haj Shada

    thanx voor je berichtje :D vind k altijd leuk!

    Ik zal wat foto's maken maar er is echt geen reet te zien hoor :P Gewoon huizen en lange wegen. En dat filmpje zal k volgende keer proberen up te loaden, eerst mn vakantie foto's haha.
    Heb ook nog n sinterklaasliedje van sandy die ik er graag op wil zetten dus :D

    x

  • 02 Februari 2010 - 16:30

    Joelle:

    Hai liefie,
    Zo te lezen heb je het echt super gehad met je ouders!!! En echt leuke dingen gedaan!!!

    Dat van die kat vind ik wel vies hoor haha, durf je dat echt :P? Ik zou het niet over mn hart verkrijgen geloof ik haha!

    We gaan snel weer skypen of msnen!!

    Dikke kus xxxxxxx

  • 02 Februari 2010 - 20:22

    Kayleigh:

    Leuk je verhalen altijd britt keep doing that good work!

  • 03 Februari 2010 - 13:34

    Jaimy:

    Heej meid,

    Nou wat een top verhaaltjes allemaal! Lekker gegeten, gestudeerd, geshoped en je pa & ma gezien. Opgekomen voor je rechten "betreft dat hele gedoe om bij de seniors te horen".Je bent ten slotte een senior en junior toch?:-) Je update heeft me weer eventjes afgeleid van mijn saaie kantoorbaantje, agian.Ik zie uit naar je volgende update! Thnx cutie bye bye x x x x Jaimy

  • 03 Februari 2010 - 15:25

    Karlijn:

    Dat was best lang:|....maaaaaaaar wel super om te lezen!!! hihi...Sandy stoorde ons dan wel in ons gesprek, MAAR the next day konden we weer verder(L) gelukkig.
    Veel liefsss(L)

  • 03 Februari 2010 - 20:43

    Jessica:

    Hoi Britt,

    Je kent me niet, maar ik vind het heel erg leuk om je verhalen te lezen! Je schrijft het leuk. Ik wil je nog heel veel plezier wensen daar!

    Groetjes Jessica.

  • 07 Februari 2010 - 20:25

    Papa-mama-koos-ivan:

    van ons allemaal de groetjes

  • 08 Februari 2010 - 09:25

    Willem:

    Ik vind gritts lekker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 316283

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: