Ja, weer n week voorbij - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu Ja, weer n week voorbij - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

Ja, weer n week voorbij

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

08 Februari 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haaaaj,,

nou 1 dag te laat dus keurig op tijd (ehmm..jaa)
Het was niet echt n ontzettend boeiende week, maar zoals altijd maak ik er wel wat van (A)


Maandag 1 Februari

Was echt n kut dag
Ik had t 2e uur weer kat-ontleden en dat ruikt zooo vies
niet dat je die kat kan ruiken, maar dat beest is natuurlijk doordrenkt met spul zodat'ie niet kan gaan stinken en dat stinkt dan weer
snap je t
nou iig
ik had de rest van de dag hoofdpijn en ging n paar keer bijna over mn nek, maar heb t overleefd :)

4e uur n invaller en dat was wel chill
Bij drama in slaap gevallen
Bij AP Lit netjes meegedaan en ik was blij dat ik de short-story dat huiswerk was had gelezen, want van nu af aan krijgen we dus steeds n soort testje zodat'ie weet wie t gelezen heeft

Na school voelde ik me nog steeds niet lekker en wou slapen
maar....Joe en Marinkie waren online dus we hebben lekker lang gekletst

Mon Pere(dat is frans voor mijn vader mensen :P) had alle vakantie foto's gestuurd dus die heb k vol enthousiasme op hyves gegooid SO CHECK IT OUT ;)
Ook nog ff met mon pere and ma mere geskypt
daarna had k geen tijd meer om te slapen want 's avonds was de last home basketball game en ik vond dat ik toch wel n keer n basketball game gezien moest hebben en Jordan (de jongen) kwam me ophalen
dus snel even douchen en completely overdressed naar school
T was senior night
and dat was so weird
Eerst werden alle senior cheerleaders naar voren geroepen, begeleid door n ouder ofzo met n kroontje en n roos en dan werd er omgeroepen wie ze wilde bedanken
En t zelfde voor de senior basketball players
Eric en James hadden ook hun kleine broertjes bij zich, dat was zoooo schattig
We hebben gewonnen en James had heeel vaak gescoord maar hij sucks at defense
We praten niet echt meer dus dat is ehm...sweet, i guess


Tuesday Februari second 2010

OMG, It rained cats and dogs
awful, but still better than that shitty weather in the Nthl I guess...

2e uur goed gefocused op de kat en kreeg geen hoofdpijn
hoezee
Wordt denk k maar chirurg

Bij Miss Minor lekker gekletst met Ray en n dutch verhaaltje op t bord geschreven
en Carmello (met wie k soms van de bus naar huis loop en andersom) had t gelezen dus dat was grappig

4e uur raakte ik helemaal in paniek van n ieniemienie beestje en dat vond mn leraar nogal vaag nadat ik vertelde dat ik n slang in nederland als huisdier heb
maarja

Bij AP lit kregen we n hele preek over plagiaat en blablabla want sommige mensen hadden plagiaat gepleegt on their essay. Maar Jenny had t niet gedaan en die moest t ook helemaal overnieuw doen dus dat was wel gemeen

Bij Gov n quiz, 5 out of 15
woohoo Britt
maja n quiz mag je inhalen en ik heb de antwoorden dus ik haal m wel in en dan haal ik 14/15
HA
zo doen wij dat :)

Na school gemsnt met wat mensjes en vies gegeten en wat huiswerk gedaan
en heeeeel veel gemsnt

James smste dattie geen home games meer had en dat practise right after skool is en ik heb tennis dus dattie niet weet wanneer die me kan zien
dus ik stuurde You're so simple
en toen stuurde hij, I;m simple?
en toen stuurde ik; uhu
en dat was t
dus dat is klaaaaaar
nu moet k maar even n ander tijdelijk vriendje vinden want ik vind t maar niks op deze manier
en ja, dat klinkt slechter dan ik t bedoel ;)

Met Marcella (t meisje uit brazilie die dr hostfamily van 5 jr geleden opgezocht had en met wie k oud en nieuw had gevierd) afgesproken voor vrijdag



03/02/10

t 3e uur moest ik mn mond netjes houden want de mensen van AP kwamen
en i love miss minor dus ik deed netjes mee

In de pauze was k met Jaquane
en Jaquane stinkt
en Jaquane nam een hap van mijn appel
en toen stonk mijn appel naar Jaquane
IEEELLL

Na school moest ik mn geometry midterm inhalen maar kreeg t niet af
nouja
shit happens, (t is nu bijna n week later en heb t nog steeds niet af)

Mn 1e tennis les gehad
jawel
en ik vind het leuker dan ik dacht
en ik ben slechter dan ik dacht
haha :p
t is zo makkelijk nog niet
hopelijk wordt t m, want ik vind die lacoste tennis jurkjes zooo schattig
maar nu had ik mn wit met roze en grijze nikes aan met mn roze met witte adidas driekwartsbroek met n wit topje, dus dat matchte ook
(A)

Zag James na school heel even op school en hij gaf 2 kussen op mn hoofd en nouja toen moestie weg
WHATEVERRR

Na school met Mel gemsnt en daarna nog met Raul. Daarna die gore pizza gegeten, die ik aan t begin van t jaar geweldig vond maar die nu mn neus uitkomt



Donderdag 4/2/10

Weer die kat ontleed
onze kat is echt zoveel groter dan alle andere katten dat t soms echt lastig is
we moeten ook al t vet wegsnijden
(en sinds ik heb ontdekt dat vet vies, kwabbig en GEEL is, wil ik mijn fatproportion toch n beetje decreasen haha. Imagine, mijn hele kont is geel van binnen. GADVERDAMMEEEE)

Voor school en in de pauze aan mn wiskunde midterm gewerkt
hoezee

Tennis was wel weer nice

Na school had Brandi, James zn ex, me weer op myspace toegevoegd en n heel mail gesprek met dr gehad. En toen was James weer boos dat ik met dr gepraat had.
Ik haaaat al dat idiote drama hier

OOO
en Terry heeft mn dag gemaakt
ik kreeg n geweldige kaart met allemaal foto's met beschrijving op de achterkant
vind t echt zooo super lief
SO THANK YOU VERY VERY VERY MUCH MY DEAR :D
T was t wachten waard (meer dan een maand)
En kreeg ook n reuze valentijnskaart van mama dus dat was ook heeel leuk
was helemaal blij na school

Verder met Jaquane gesmst (gosh) en met Sandy The Vampire Dairy's gekeken (DIE SHOW KOMT IN NEDERLAND OP TV DUS DIE MOETEN JULLIE MASSAAAAAAL GAAN KIJKEN!!)
Nog wat last minute homework en om kwart voor 12 nach bed..



Vrijdag 5/2/10

Ik probeer naar iedereen te lachen. De hele dag door. En t werkt. Ik voel me vrolijker en afgezien van de soms wat rare blikken, lachen veel mensen terug
Nog steeds wordt ik als n randebiel aangestaard als ik mn hakken naar school draag maar dat kan me lekker niks schelen. PUH

Maar t 2e uur werd mn vrolijkheid wel op de proof gesteld
we hadden weer cat-day en Angelina en Jessica doen altijd zo gemeen tegen Abby, Leonor en mij
alsof wij niks kunnen en hun heel goed zijn terwijl hun tot in t arme beest zn organen hebben gesneden terwijl we alleen maar zn vel dr af mochten halen
Maar ik bleef lief lachen
Maja, toen hadden we dus n quizje en Abby wist t antwoord niet en ik wist t wel maar ik wist t antwoord op de volgende vraag niet dus ik deed net alsof de vraag voor mij was en ik gaf t antwoord (jaa, volgt ge t nog?) en toen zei coach Hark dus ja die was niet voor jou. maar zal hem n zorg wezen, de volgende vraag ging dus naar Abby. Nee zegt Angelina weer, Ja dat wist je wel blablabla. En toen mocht ik van mezelf; SHUT UP zeggen
dat coverde wel wat ik bedoelde :)

Bij drama 94% voor As you like it by William Shakespeare.
Ik had hoger gehad als ik mn tongpiercing uit had gedaan
dus ik deed m uit om te vragen of ze verschil hoorde en sommige mensen zeggen dat ik more clear ben en sommige niet
iig doe ik m nu during the day uit en na school weer in al blijf k natuurlijk n accent hebben dus eigelijk maakt t geen sence maja

bij AP gov n test. Was n soort van vergeten te leren maar omdat ik zo goed mee had gedaan in class verwachte ik er wel wat meer van
Traditoneel de 1e 10 antwoorden van Nathan afgekeken en daarna nog wat andere (maar t is op zo'n soort cito blaadje met van die rondjes dus dan zie je t nummer van de vraag niet...erg irietant met spieken!) maar ik heb t alsnog niet zo goed gedaan geloof k

Na school tennis en weer gekookt
Pittige kip met gebakken aardappeltjes en worteltjes
Sandy vind dat ik wel lekker kook dus dat ga ik nu vaker doen want ik vind namelijk dat Sandy niet lekker kookt
ze gebruikt hardly any salt
t smaakt echt nergens naar
Daarna n paar uur geslapen, was helemaal dizzy van de slaap

Toen kwam Marcella, omgekleed en met Bill (de vriend van haar hostsister Megan die ook at New Years was) naar n pub geweest. Nou dat was echt gaar dus toen gingen we nog even naar zijn huis en toen gingen we sjokola (ja ik weet dat je t zo niet schrijft) kopen en daarna nach hause
Marcella was dr foon bij Bill vergeten dus dat was ook weer n drama want ik had zn nummer niet en de rest van de mensheid bleek in coma.
Uiteindelijk belde meneer om 4 uur ofzo dattie de foon sochtends vroeg kwam brengen
Marcella had in Texas n enorme tattoo van lotusflowers op dr rug en t was echt super mooi en totaal niet trashy
Ik hoop echt dat ik dr ooit opzoek in Brazilie.
Sparen Britt ;)


Zaterdag 6/2/10

Wou de hele dag t boek voor AP lit lezen dat mama voor me besteld had maar ik viel heeeeel de tijd in slaap
Niet dat t boek zo saai was, maar was gewoon zo moe
Naar Walmart geweest, lekker veel fruit gekocht
(ik eet geen brood meer tussen de middag maar druiven, bramen, n appel en n kiwi of n perzik ofzo en wat crackertjes. ik haaaaat brood)
N lekkere sub gehaald bij publix en dr was zooooown leuke jongen bij de kassa
Sandy moest dr bonnetje tekenen maar ze was ondertussen aan t bellen dus had er geen erg in en wij stonden gezellig te flirten
Gavin werkt ook bij publix dus deed nog enigzins n poging om Giovanni (dat stond op zn naamplaatje....Italian?) zn levensverhaal te ontdekken maar hij werkte in n ander filiaal.

Om 11 uur al gaan slapen


Zondag 7/2/10

Werd om 10 uur wakker. 11 uur slaap...en alsnog moe
Met mama en papa gebeld, skype werkte niet
Heb tot blz 161 gelezen...van de 290 blz
shoet
De was gedaan en lekker chili concargne met taco's en sla gemaakt en zelfgemaakt garlic bread en bramen yoghurt :)
Sandy lustte de dingetjes in de chili niet. Nou, ik heb tenminste wat lekkers te eten
Bill zn vriend, van de pub vrijdag, smste me. Maar heb niks teruggestuurd haha

OMG
jullie moeten echt allemaal de Valentines Chanel Bag googlen
Hij is zooo mooi, roze, perfect dat ik serieus bijna in tranen uit barst van er alleen al naar staren
dat wou ik ff kwijt haha



2DAY FEBRUARI 8 2010

Oke
ik werd wakker
maakte mn bed op
nam n douche
kleede me aan
deed mn bril op (vond k wel weer is leuk)
at wat
even wat websites checken
nach schule

1e uur waren we supposed to bring some greeting cards maar we waren t vergeten, dus we zeiden dat t meisje dat voor n dag geschorst was ze allemaal had
HAHA (A)
2nd period weer die kat gedaan
Ik moest nog steeds mn Anatomy midterm inhalen, dus ik had aan mn leraar gevraagd oftie t nou allis wist en toen zeidie, well, je had n 100% voor je notebook test dus ik geef je wel n A, 90% want de meeste mensen hadden n A. Dus dat vond ik wel n goede deal, ookal had ik misschien wel 100% kunnen halen maarja dan moet ik toch weer 2 uur dr voor uittrekken dus vond t wel best. T is en blijft n A.

3e uur n toets. Ik weet t nog zo net niet...
4e uur. Die Mr Keene is zoooo psychisch zeg, Wat n irietantje. Zittie als n wezeloze tot 10 inzichzelf te tellen als we niet gelijk stil zijn. Met zn varkenskoppie.

Bij AP lit hadden we n test about the book, 1984. Goed boek, ben nog steeds op de helft maarja :P
Maar ik kwam er dus achter dat we n klein toetsje dr over hadden
en ik wou sparknotes.com niet lezen (n soort scholieren.com, dus tip voor engelse boekverslagen ;)..) want dat vind k niet leuk als ik t verhaal nog niet uit heb
maar toen moest ik dus wel ff polshoogte nemen bij Tyler about the book.
Nouja

laatste uur n FRQ
Vragen als; informal blabla of the president
ik had heel slim gezegt dat'ie kon zeggen ik ben de president dus ik wil dit en dat (maar dat wil niet zeggen dat hij t ook krijgt) wat natuurlijk niet t goede antwoord was
en n ander informal thing vond ik dattie ontslag mocht nemen whenever he wants
en dat is natuurlijk ook niet goed
maja


Na school ging Jordon (mn vriendin) mee naar huis
lekker 2 taco;s gegeten allebei
EN TOEN GING DE DEURBEL
EN TOEN KREEG IK 2 PAKKETJES
EN TOEN WAS K ZOOO BLIJ :D
T eerste pakketje was van mn oma met n tijdschrift en n valentijnskaart en hartjessnoepjes dus dat was echt super lief! BEDANKT <3!!
En de andere was echt gigantisch vol stroopwafels, n roze nep vogeltje, n hartjes fleecedeken, chocolade hart (die al snel heen gegaan was) en nog meer chocolade. Van mams en paps
Dus dat was ook echt heeeeeel erg leuk!
Ik hou de stroopwafels nog even van Sandy vandaan, want er zijn wel meer mensen die ze lekker vinden dus.

Daarna tennisen
Ik werd zo boos
Want Mister Chad, the athletic director, had al mn cijfers enzo gekregen
zegtie ja, het was niet in t engels
JA DUHUHUHUHUHUH
ALS JE VRAAGT OM MN NEDERLANDSE RAPPORT CARDS
DAN KRIJG JE ZE
IN T NEDERLANDS
En n andere leraar vroeg of ik getrouwd was omdat ik mn Ti Sento ring om had (dat vragen ze hier zooo vaak) En ik zei natuurlijk Ja, want dat vind ik grappig
ha-ha... oke leuk, Britt humor

Nou
Bij tennis woudie dus meer aandacht besteden aan de mensen die volgende week wel met zekerheid DE eerste EN belangrijkste game (tegen Harmony, de rivaal) mogen spelen dus ik was boooooooos
maja

met Ray gesmst en met Tonya, want die komt volgend weekend met Craig :D
En dat was t wel

T is around 10 en ik heb geen poep gedaan maar ik ga lekker naar bedje toe
jullie kunnen in ieder geval niet zeggen dat ik mn best niet heb gedaan om weer n geweldig verhaal te schrijven.


PLEEEAAAASSSEEEE LEAVE A COMMENT
want dat vind k echt leuk, en dan weet k tenminste ook wie van mn trouwe vrienden en vriendinnen (ja jullie, die allemaal claimen mn leven bij te houden, gnagnagna) t lezen
just kidding
maar ik wil alsnog n berichtje


OOOOOHJA
IK HEB MN THUISKOMST DATUM
PAK JE AGENDA


20 juni vertrek van Orlando om 11.30 uur, aankomst in Chicago om 13.15
20 juni vertrek vanuit Chicago om 17.20 uur. Aankomst (de volgende dag) om 07.00 uur in London
21 juni vertrek vanuit London om 13.10 uur. Aankomst in Amsterdam om 15.30 uur.

N IDIOOOOOT LANGE VLUCHT
zal wel goedkoper zijn ofzo
ik had wel verwacht dat ik terug in 1 x door zou vliegen aangezien die organisatie op de heenreis ook geen reet te doen had met mn vlucht maarja
nu ben k dus meer dan 24 uur onderweg en ik haaat reizen
dus dat wordt n dik boek kopen, mn i-pod bijwerken en heeel veeeeel geduld verzamelen (ik begin alvast, aangezien ik nooit zoveel geduld heb en nu dus 4,5e maand de tijd heb om eraan te werken) voor t waaaacchtteeeenn


ooo en Sophie was loops en dat was zooo annoying want de 2 mannetjes honden moesten dus steeds bij de uit de buurt blijven
en nu is ze niet meer in heat, gaat ze zelf steeds op dr vader en broer rijden
AKWARD


OOOOOOOOHJAAA
NOG IETS FREAKING ERGS
SERIEUS
HEB MEDELIJ
Cindy gaat over 2 weken voor n week met t gezin op sneeuwvakantie, en tucker en rosco zouden hier blijven
vond ik dus al verschrikkelijk
ik bedoel
we hebben al 5 honden
en 7
WALGELIJK
maar t wordt
NOG ERGER
want Jessica kan geen oppas vinden
en al vind ik haar hondjes, lieve kleine toypoedeltjes, geweldig lief
DIE BLIJVEN HIER NU DUS OOK
WAT N TOTAAL
VAN 9
JAWEL
9
KLEINE
MONSTERS MAAKT
ALLEMAAL
IN MIJN HUIS
en Bently and Jovi need to sleep on my bed because Sandy's bad is too hoog.
En ze zijn gewend om op 5 uur op te staan
nou ik heb Sandy alvast verteld dat ik niet van plan ben om n uur eerder op te staan om de nare gewoonte van ze vol te houden
en zeker niet op mn vrije dag
dus ze doen maar n luier om of leren t af
of Sandy ziet maar wat ze dr mee doet
en dan nog
HONDEN IN MN BED
ik weet niet of k dat zo gezellig vind
maarjaaaa



Oke
dit was het
Here zegen mijn weblog
AMEN


XXXXX
BRITT




Adres:

5050 plymouth turtle circle
st cloud, 34772, Florida
USA

E-mail:
brittplanken@hotmail.com

Hyves (foto's):
www.britt-blonde.hyves.nl





  • 09 Februari 2010 - 07:37

    Mama:

    Nou,nou, in een week maak je toch heel wat mee zeg/Leuk dat het pakketje op tijd is aangekomen. Vergeet niet Miss Tapley en Miss Swaine te paaien met stroopwafels, je weet nooit waar het goed voor is..............en je tennisleraar!!

    Liefs mama
    xxxxxxxx

  • 09 Februari 2010 - 14:28

    Terry:

    Weet je wat ik zo knap vind.
    Dat jij een normale dag zo kan opschrijven dat ik toch nog moet lachen!
    “Weer die kat ontleed
    onze kat is echt zoveel groter dan alle andere katten dat t soms echt lastig is
    we moeten ook al t vet wegsnijden
    (en sinds ik heb ontdekt dat vet vies, kwabbig en GEEL is, wil ik mijn fatproportion toch n beetje decreasen haha. Imagine, mijn hele kont is geel van binnen. GADVERDAMMEEEE)”
    Zo droog haha.

    En WAT LEUK dat ik je dag heb gemaakt! :D
    Ik moet nog steeds je reactie op film zien!!!!

    ff serieus, ik zou er echt niet mee akkoord gaan als er 2 honden (VIEZE STINKENDE HONDEN) in mijn bed zouden moeten slapen :O:O:O:O:O

    ik hoop echt dat ik kan komen als je terug komt :D:D:D:D

    wat zei sandy van de foto's die je hebt gekregen? :D:D:D

    PS. I SAW HIM AGAIN TODA
    PS2. HE SAW ME TOO
    PS3. I THOUGHT I SAW HIM SMILING WOOOEEEEEEEEEEEHHHHHH.

    LOVE YOU BABE (L)

  • 09 Februari 2010 - 16:04

    Mr. Sterk:

    Ik dag even dat je het over je Ti sento armband had=P

    Maak er nog een leuke tijd van, want voor je het weet, ben je weer in Nederland;)

    xxx

  • 09 Februari 2010 - 18:05

    Zarina:

    Heey Britt!
    Weer een leuk verhaaltje! Erg grappig geschreven!
    Gelukkig hoef ik geen kat te ontleden! Het klinkt al erg naar, laat staan hoe het eruit ziet!
    Ik ben het meisje die je een paar krabbels had gestuurd! Miss herinner je het nog wel!:P

    Ik ben benieuwd jaar je volgende verhaal!

    Groetjes,
    Zarina

  • 09 Februari 2010 - 20:00

    Angèle:

    Toch weer een heel verhaal voor een niet zo boeiende week ;)
    En ik moet toegeven: ik heb ook van dat gele spul in mijn achterwerk...Ohw...

  • 09 Februari 2010 - 20:27

    Charles:

    hoi, Britt.......

    je kan natuurlijk ook een paar honden (stiekum) ontleden.

    a. meer ruimte in bed
    b. je kan langer uitslapen
    c. allebei

    je ziet.......alleen maar voordeel, en je leert er ook nog eens van.

    hefeenaaiswiek, Charles


  • 10 Februari 2010 - 00:24

    Maaike:

    He Britt! Nog een trouwe lezer die je niet kent!
    Ik vind 't echt leuk als ik een mailtje krijg, dat er weer wat op je blog staat!
    Blijf lekker schrijven en geniet nog van je tijd in Amerika!
    Oh en die tas? WAUW.

  • 10 Februari 2010 - 20:41

    Monique:

    Haha je maakt wel veel mee! Gatver die kat wat goor, waarom moeten jullie dat?! En hebben ze allemaal katten op voorraad liggen?! GATVER hahahaha
    Maar gezellig 7 honden ... hmmmm NOT hahaha. Ik ga nu ff je fotos op hyves kijken! liefs!

  • 10 Februari 2010 - 21:54

    MelanieB:

    Haha wat een verhaal weer!
    En bah, 9 honden??? aaaah.
    Succes d'rmee.

    Maar nog maar 4,5 maand... gaat snel!
    Beetje zin om naar huis te komen?

    En die chanel bag! Love it!
    Heb je je Macbook al gekocht? Die ging je toch kopen?

    Veel succes weer op school.

    Xxx

  • 12 Februari 2010 - 07:57

    Mama:

    Hoi Britt,

    Heel veel plezier bij de Daytona races.

    xxxxxx
    xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Februari 2010 - 15:15

    Joelle:

    Hey schat,

    Wat maak je er toch weer een leuk verhaal van van zo'n week :D

    OMG die chanel bag, die is zoooooo moooi!!!!!!!!!
    Ben er ook verliefd op hahahaha!!!

    Heb wel medelijden met je met al die honden en dat ze in je bed moeten slapen!

    Ennn de datum bekend dat je thuis komt :D Dat word aftellen haha!! Gaat echt heel erg snel.. Miss kan je dan nog net mn oude huis meemaken ;-) want we willen eind juni over en ik weet wel zeker dat dat later word :P

    LOVE YOU GIRL (L)

  • 12 Februari 2010 - 17:14

    Leon:

    he britt, ik lees telkens je status in je msn naam en ik ben blij dat het goed met je gaat. je kunt alles zo mooi omschrijven dat jej je gemakkelijk in kan leven. je hebt het ver geschopt. ik mail je wel een keertje om wat bij te praten als jij er ook behoefte aan hebt tenminste. veel plezier nog daar! groetjes leon

  • 14 Februari 2010 - 11:30

    Melanie I, :

    Heee britt,

    Ik heb ook weer je verhaal gelezen (A)!
    Ik blijf het vies vinden van die kat haha.
    Heb je trouwens mn kaart al ontvangen ?
    Nog veel plezier, want voor je het weet ben je alweer terug!

    Liefs Mel

  • 15 Februari 2010 - 19:07

    Raphaela:

    Hee britt,

    Weer een leuke blog, hoop dat je het nog naar je zin hebt daar, en dat er nog genoeg lekkere boys lopen daar.

    Liefs raf.

  • 18 Februari 2010 - 12:34

    Angelique:

    Hoi Britt, Hopelijk hebben jullie snel weer internet, anders moeten we veel te lang op een nieuw verslag wachten.

    liefs mama

  • 23 Februari 2010 - 21:07

    J&A:

    Your loved parents will thank you for your lovely card.xxxxxxxx

  • 01 Maart 2010 - 07:09

    Angelique:

    Begrijp niet dat veel mensen al die maanden dat Britt in USA zitten niets van zich hebbe laten horen en nu er een dode kat ontleed wordt op school moeten ze opeens hun reactie kwijt. Denken jullie soms dat ze het voor de lol doet.

  • 01 Maart 2010 - 20:10

    Jo:

    die stomme koeien.

  • 02 Maart 2010 - 17:29

    Koos:

    leuk zo'n kat, wat zou die gedacht hebben hahahahaha?
    leuk verslag britt.
    Mijn boek is klaar, eind mei ga ik het aanbieden in amsterdam kijken of het gedrukt wordt, ik heb nou 53 mooie stukken gemaakt.Schrijf ook nederlandse gedichten romantisch.en ben een boek aan het schrijven over een bos dat kan praten, en ik schrijf alles in het engels.

  • 13 Maart 2010 - 08:34

    Koos. E:

    hallo lieve Britt, leuk al die honden gezellig hahahahahaha, voel je niet meer zo alleen, humor ligt op straat hahaha. ik zal je op je hotmail een leuk stuk sturen , van het leven van een mug hahahaa.
    ik heb in één dag 40 bladzijden geschreven van een mug, weer een nieuw boek heerlijk en lachen jo , groetjes Koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 316277

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: