6th schoolweek and a little about the 7th - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu 6th schoolweek and a little about the 7th - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

6th schoolweek and a little about the 7th

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

07 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hsj peopletjes,,

Ik zat vandaag te denken waarom ik maar geen reacties kreeg op mn nieuwe weblog en toen bedacht ik dat ik helemaal geen nieuw weblog had geschreven
dusja


Ma 28-09

Ik had voor mn Anatomy test waarbij ik mn rekenmachine zeer vakkundig had gebruikt een C (73%). Wat geweldig toch weer

Ik ging na school naar de drama club en dat was ook wel leuk opzich
wel rare typetjes erbij zitten maar die kom je overal tegen dus nu heb ik in ieder geval wat te doen...



Di 29-09

Voelde me al n paar dagen niet zo goed dus ik was lekker n dagje thuisgebleven

Heb alleen maar in t twilight boek gelezen en geslapen
Om 10 over 4 had ik n auditie voor iets (ik weet nog steeds niet waar het voor was) van drama, maar ik was zeer dramatisch aangezien ik blijkbaar te laat was om mn script meer dan 4 x te lezen en ik voelde me gewoon als n vaatdoek
maar t kwam er op neer (geloof ik) dat als je door was je iedere vrijdag na school iets moest doen dus ergens is t wel mooi dat t niet doorgaat want ik wil natuurlijk ook soccer doen...

Had ook nog n kaart van Oma Tiny gekregen en van Armando en 1 van Armando zn mams dus dat maakte mn dag wel :p


Woensdag 30-09

Was naar school geweest, wat ben ik toch weer een ontzettende bikkel (A)

En school was natuurlijk niet boeiend

Heb weer antibiotica want ik heb weeeer een keelontsteking
dus dat is erg jofel

En ik had nog heel leuk met Terry gemsnt.
Weer ff lekker op zn Dutch gelachen


Do 1-10

School was niet spectaculair,, en na school ging ik in t zwembad eventjes twilight lezen

Craig en Tonya zijn vertrokken met hun truck, dus t is weer rustig in huis :p

En 's avonds heb ik mn kamer even grondig gedaan
Heb nu ook wat meer ruimte op mn dressoir omdat ik wat kerstdingen in mn kast heb gezet (die al uitpuilt van de andere kerstspullen, incl een hele voorraad aan mogelijke kerstkadootjes voor mensen van Sandy...)

En mn cijfer voor mn drama toets was 98%, n A dus. Ik had maar 2 dingen fout
Little Genious (A)


Vr 2-10

t enige boeiende op school was mn drama pantomine maar die ging dramatisch
Jammerr

De airco was weer stuk en Sandy's neef kwam helemaal vanuit Daytona samen met zn dochtertje Victoria (die ik dus op mn 1e dag hier had ontmoet) om t te fixen
Heb t kind n lolly gegeven en ze ging voor de tv zitten dus die was wel zoet

Heb in bed lekker de twilight movie gekeken. Ookal heb ik t 1e boek nog niet uit, ik kon me niet beheersen.
Ookal is het te dorky voor woorden om het toe te geven, ik vind het echt een leuke serie :p.



Za 3-10

Met Sandy naar Sam's geweest. Dat is een Walmart alleen dan voor dingen die je in grotere aantallen koopt. Normaal heb ik 24 flesjes water voor bijna 5 dollar en nu had ik er 32 voor nog geen 4 dollar dus ik ben echt n wonder shopper.

Ik had echt super honger toen we daar heen gingen en we zouden na Sam's uiteten gaan, maar je kan daar echt alles proeven dus ik had geen honger meer.
Krijg je alles in n klein bakje enzo echt schattig,,,
ik had 2 frappecino's, appeltaart, zoutjes, pizza, appel, 2 pindakaas/jam sandwiches en n stukje worst.

Ook nog even naar Walmart gegaan. Heb daar mn m&m's gekocht ipv in n grote voordeelzak bij Sam's dus dat vond ik wel weer plastic fantastic van mezelf

's Avonds had ik mn eerste party.
Een pool party van Jordan.
T begon om 7 uur maar ik was er om half 9 ofzo omdat we zoveel boodschappen gingen doen.

Niemand kon geloven dat mn bikini echt mn bikini was... ze dachten dat t ondergoed was
sjaa
T was niet echt n party maar meer n feestje zoals vroeger
Er waren wat ''emo'' people en die waren muziek aan het maken en aan het xboxen
Sommige mensen zaten stiekem bier te drinken voor het huis
Sommige mensen zwommen of zaten in de jacuzzi
Andere mensen waren aan t kletsen in Olivia's room en sommige mensen zaten bij t vuur.

Dus dat was wel leuk
Om 2 uur besloten we om n film te kijken en daarna nog n film...
En toen was t 6 uur en besloot ik toch maar te blijven slapen, samen met 16 andere mensen die overal verspreid waren.
Ik werd na 2 uur weer wakker ofzo

Jordan's ouders waren er ook gewoon, zn moeder had echt lekkere dingen met aardbijen gemaakt. Er was echt veel lekker eten
En zn vader was zo grappig want die kwam steeds mensen checken met n zaklantaarn of ze alcohol hadden
ik dacht dat het n grapje was maar het was for real dus dat was wel n beetje stom voor Jordan maar ik had toch niks gedronken dus ik was safe :p

's Ochtends ging ik nog even in Jordans bed voor 2 uurtjes slapen en 's middags gingen we weer 2 films kijken

En toen haalde Sandy me rond half 5 op dus het was een leuke pyjama party :P.



Ma 5/10

School was weer heel gaperig
Na school weer even gelezen in mn Twilight boek, bijna uit...hoezee


Vandaag 6/10

Ik was vandaag thuis gebleven van school, want ik voelde me toch niet helemaal goed.
Kwam er net achter dat Sandy vergat om me af te melde vanmorgen dus dat gaat ze morgen alsnog doen ofzo.

Heb vandaag genoten van mn laatste cheesedippers die mn mams gestuurd had
en ik heb weer opgeruimd, de was gedaan en school dingen uitgetypt.

Morgen ga ik weer netjes naar school.
Wel lekker hoor, zo n dagje thuis :p


Wat ik verder nog wou vertellen:

*Ik had eindelijk mn pakketje van mama ontvangen. Zaten kleren in, beschuitjes, cheesdippers, foto's enzo. Dus dat was heel leuk en ik heb gelijk boter gekocht dus ik heb voor het eerst in 2 maanden weer normale boter op :D
Heeerlijk

*Er zijn mensen met de varkensgriep bij mij op school, maar ik hoorde dat er ook mensen in Nl zijn die t hebben dus we zijn nergens meer veilig.
Al kan je geloof ik gewoon n prik hebben en dan wordt je beter ofzo...

*Er was n meisje en die dr zusje moest dr hele hoofd kaal scheren want ze had luizen.
Dus nu ben ik helemaal gefrustreerd want ze hebben hier blijkbaar geen luizen shampoo en alles. WAAROM NIET :O
Ik leen mn borstel echt aan niemand meer uit nu, ik ben op mn hoede!!

*We hebben vandaag even gekeken, want we hadden de cruise nogsteeds niet geboekt en hij is nu al iets van 73 procent goedkoper dus dat is heeel nice... Maar vrijdag gaan we dan eindelijk boeken.




Nou dit was m
T is niet echt n lang verhaal deze keer maar wie weet maak ik deze week nog wel wat mee...

Mary Ellen had gebeld en ik ga zaterdag en zondag haar ''helpen'' op een beurs met het verkopen en schoonmaken van sieraden.
Ze dacht gelijk aan mij want volgens haar ben ik een people person. En zaterdag slaap ik dan bij haar en Alice dus dat is wel cute.


Stay safe folkes ;) (citaat van Miss Minor met dr bloempot kapsel, ze is zo schattig)



XXX
Britt


foto's op www.britt-blonde.hyves.nl

adres;

5050 plymouth turtle circle
St Cloud, Florida, 34772
USA





  • 07 Oktober 2009 - 08:42

    Terry:

    En ik had nog heel leuk met Terry gemsnt.
    Weer ff lekker op zn Dutch gelachen

    dit kan ik dan weer heel goed waarderen (A)

    hahaha.
    dat gesprek was zooooo DROOG!

    schatje, nice dat je het nog naar je zin hebt!
    en balen van je keelontsteking :(
    lekker rustig aan doen (versta hieronder: laat één van je vele aanbidders je schooltas dragen!) ;)

    i love you BRIDD.
    (L)

  • 07 Oktober 2009 - 09:08

    Anna:

    Lieve Britt.
    Even gewoon een dikke kus van mij.
    en van Willem.
    Dag Dag.
    Mooi mensenkind.

  • 07 Oktober 2009 - 14:20

    0ma:

    hoi truffel

    ik heb ook last van de griep heb erge keel pijn veel hoesten.maar ja het zal wel weer overgaan.
    leuk om sieraden te verkopen.heb je mijn mail ontvangen vieren ze nog sinterklaas.
    groetjes en een dikke knuffel oma

  • 07 Oktober 2009 - 18:47

    Charles:

    hoi, Britt

    ook de Indo is geveld door de griep.
    koorts/keelpijn/hoesten/waterkoud/spier-en botpijn/voorhoofdsholte ontsteking/poeperij......maar voor de rest, gaat 't bèèèèèèst, zoals de Westlanders dat zo mooi zeggen.

    ben wel weer aan 't werk, hoor........(fff de griep verder verspreiden, want dan hebben we dat ook weer gehad)

    groetjes.......Charles xx

  • 08 Oktober 2009 - 20:47

    Angelique:

    kan ik geen handel in luizen shampoo beginnen???

    zal een luizenkam opsturen, want dat lange haar is natuurlijk een luizendrama.

    Veel succes het weekend.

    xxxmama

  • 09 Oktober 2009 - 14:38

    0ma Tiny:

    hoi lieverd

    heb je mail gelezen ben bij oma anneke.
    ik ben naar de bingo geweest maar heb niets gewonnen.
    opa coen vraagt of je de fotos van ameland heb ontvangen.

    dikke knuffel en fijn dat het goed met jou gaat.

    oma tiny

  • 11 Oktober 2009 - 19:33

    Melanie:

    Hoi Britt, je kent me niet maar vond je via Girlscene van dat verslag!
    Echt heel gaaf!
    Door jou heb ik me wat meer verdiept, en ga ik nu ook deze zaterdag naar een informatiedag en hoop ik volgend jaar er ook naartoe te gaan!
    Heel gaaf!

    Groetjes Mel

  • 23 Oktober 2009 - 23:03

    Lisa:

    Hoi Britt,

    Wederom iemand die je via Girlscene heeft gevonden ;)
    Ik ken je dan wel niet, maar Dacht zet toch een reactie. Anders voel ik me zo'n geheime lezer, denk dat er veel meer girlscene kijkers zijn haha!
    Ik vind je verhalen echt zo leuk om te lezen, het zet me aan het denken om misschien toch in het buitenland stage te gaan lopen.

    Veel plezier nog in Florida!

    Liefs,
    Lisa

  • 14 November 2009 - 12:40

    Thea Tuitel:

    Hallo Britt
    ik weet niet of je mij nog ken. ik ben de Oma van Lisanne en ik heb van oma Anneke je mail adres gekregen ik lees je verslagen met heel veel plezier, en vind het zo knap van je dat je dit zomaar in je eentje doet een hele stap hoor alleen in Amerika maar wel super ik denk dat je een hele goeie drama actrice ben hahaha!!! ga zo door Britt ik blijf je volgen als jij het leuk vind

    lieve groetjes
    xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 316341

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: