1e Schoolweek - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu 1e Schoolweek - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

1e Schoolweek

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

30 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haj Folkes,

nou, ik heb mn eerste week op school overleefd. Met pijn en moeite, dat dan weer wel.
Aaah nee hoor, maak je niet ongerust mocht het in je opkomen, want het gaat allemaal goed.

Dinsdag 25-08-09

School was niet echt boeiend.
Dat fietsen is echt 3 x niks want ik kom steeds half bezweet aan, t zadel gaf nog steeds af dus mn broeken zijn gerunineerd (en weer gefixt inmiddels) en ik had n bijna-blister op mn but omdat mn broek zooo strak zat en dat was niet zo'n goed idee met dat zadel.

Thuis vertelde Sandy dat dr moeder er echt heel slecht aan toe is dus misschien gaat die wel snel ten hemel... maar in my opinion is dat maar beter ook want nu is ze n alleen nog maar n lichaam dat leeft.


Woensdag 26-08-09

Ik nam die dag toch maar de schoolbus want dat fietsen naar school, dat wordt m gewoon niet meer.
Ik zet mn wekker om 5 voor 6 en ga om 5 voor 7 de deur uit. Dan 5 minuutjes lopen naar de bus. Easy!
Heb die dag in de pauze met vrienden van Kayla en Veronica zitten kletsen (over wiet natuurlijk, what else?)

Met drama kwam n meisje (amber) naar me toe dat dr vriend Metthew (die debiel die verleden keer me achterna ging lopen en dacht dat we vrienden konden worden omdat ik uit Europa kom) thinks that I'm very cute. Dus ik zei; oke. Amber keek me aan van; Oke? Dus ze zei iets van ik wou t gewoon even zeggen en toen zei k weer oke dus ik denk dat ze de hint wel goed heeft overgebracht :).

Verder mag ik n kluisje met Megan delen, die is heel aardig (niet Megan van Laura, want die heb k nog steeds niet ontmoet) en ze heeft echt n kluisje op n a-locatie in de school dus dat is boffen.

Verder hebben de puppies mn webcam kabel doorgebeten dus dat was n beetje jammer :P.

Donderdag 27-08:

T was precies 3 weken geleden dat ik in de usa aankwam. T voelt als ik er al veeeeeel langer bent, en tegelijk gaat de tijd heel snel als ik me bedenk dat t over 16 weken al kerst is.
Had die dag mn bril op en dat vond Zack sophisticated (had toen nog geen idee wat t ookalweer betekende) en Aron (lang,dun, haar in n soort boblijn, 3 lippiercings, 1 neuspiercing, maar verder heel aardig) vond t ook leuk.

Verder die dag mn grote vriend Metthew ontzettend zitten negeren aangezien hij als missie voor die dag had mijn aandacht trekken. 1-0 voor Britt :).
Vanaf die dag konden jullie ook wat foto's van het American Life dat ik leef aanschouwen dus dat is natuurlijk TOP!
Had ook mn boek uitgelezen. Dat boek was echt heeeeeeeel goed; Haar naam was Sarah heet t , dus mocht je je vervelen, t is echt n goed boek!

Vrijdag 28-08-09

Met literatuur moesten we naar de mediatheek en toen gaf Aron me n briefje in t Nederlands. Dus ik dacht; oh wat enig dat hij ook andere Nederlandse mensen kent. Maar het briefje was dus voor mij.
Hij vroeg of t goed vertaald was en ik zei maar nee want ik zag de bui al hangen.
Zat naast Megan dus we waren druk aan t converseren via word pad omdat hij voor ons zat en n nieuwe vertaling met google ging maken.

Briefje 2 gaat zo:

Hi, lijkt u echt interessant en intelegent. Ik wil echt te leren kennen u. Zou u willen hangout dit weekend?

Ookal was het niet goed Nederlands, ik snapte m wel.
Heb m n briefje in t nederlands terug geschreven dat ik m erg aardig vind maar dat ik in nederland n vriendje heb dus dat ik niet weet op welke manier hij ''hangout'' bedoeld maar dat we misschien gewoon vrienden kunnen zijn.

Meneer ging enthousiast naar google, maar toen ging de bel dus ik zal m maandag mn liefste glimlach toewerpen en vragen oftie t vertaald heeft en t n beetje snapt.

Verder heb ik die dag n programma opgesteld voor Sandy en mij waar we ons vanaf morgen aan moet houden, dus vanaaf wordt t nog ff schranzen.(zie foto)


zaterdag 19-08:

Ging lekker met Jessica naar de pedicure en mn rug deed echt ontzettend pijn van die rot school boeken waar ik echt nog n foto van ga maken, en ik zat heerlijk in n massage stoel dus dat had k wel ff verdiend dacht ik zo.

Zijn die dag ook ''uit eten'' geweest bij Chilli's. T was niet echt t type restaurant wat ik restaurant noem, n soort Barney bear met n soort burgerking interieur en tv schermen met football matches.
T eten was opzich wel lekker, nadat ik t vlees (wist niet dat rundvlees steak was) er tussen uit had gehaald.
Maar t was heel gezellig want we waren met David Wayne (man van Cindy ofterwel DAD), Cindy, Jessica, Sandy en MOI dus dat was fun.

Daarna even n beetje gewinkeld want Jess moest n pak hebben. Heb hele leuke nieuwe sandaaltjes voor school gekocht en n nagellak in de zelfde kleur als mn tenen bij de pedicure zijn gedaan. Jeeej.

Volgende week maandag is t Labour Day en dan heb k vrij, en Cindy en Jess gaan dan naar een of ander strand 30 minuutjes vanaf Miami en ze hebben n hotel geboekt en hebben me meegevraagd :D. We gaan zaterdag weg en komen maandag terug dus dat is heel leuk!!

Verder n kaart van oma Tiny en n tijdschrift uit NL gekregen dus dat was heel nice.


Vandaag 30-08

Honden 4 keer uitgelaten.
n half uur geskype/belt met Kar en 2 uur met Armando.
Wat huiswerk gedaan (heb morge n toets :S) en boodschappen gedaan.

Ga nu drop dead diva kijken en daarna army wives en nog even wat foto's plaatsen.


Nou Folkes,
verder heb k niet echt wat te vertellen.

Misschien maak ik wel iets spannends mee dat de moeite waard is om halverwege deze week nog wat te typen en anders vrijdag.
En ik zal deze week n foto maken van mn school

XXXXX
Love,
Britt ;)

  • 31 Augustus 2009 - 15:41

    Oma:

    hoi britt.
    leuk dat je nu wat meer mensen leert kennen.
    genoten van je fotos.
    gisteren bij ome wim geweest hij is 85 jaar geworden.
    groetjes van remco en mw. de bruin.
    zaterdag gaan we op vak.
    doei dikke knuffel oma

    s


  • 31 Augustus 2009 - 16:45

    Karlijn..:

    OOOOW Brittie, wat kan je toch geweldig schrijven! Op de een of andere manier moet ik altijd lachen om jouw berichtjes!!!
    Ik vindt dat skype dus helemaal leuk!!! en ik vond het zoooo leuk om je weer even te zien!!En m'n moeder was ook helemaal enthousiast!:D
    Hoe gingen je toetsen vandaag???Ik ben zeer benieuwd! Vandaag m'n eerste schooldag gehad en t'was wel leuk! Zit bij een aardig meisje in de klas waar ik ook mee omging dus dat is fun!. En morgen heb ik dus maar 2 uur les ofzo..en daarna weer vrij..nutteloos!.
    Maar ja...ik ga zo weer voor het eerst in twee maanden naar ballet!! OOO JEEE ik ben nu echt een stijve hark!.
    Nou ik ga even m'n tanden poetsen en m'n spulletjes bij elkaar zoeken en daarna maar eens tv kijken ofzo?!!
    Nou DIKKE ZOEN EN VEEL LIEFS!!
    Love you xx

  • 02 September 2009 - 20:29

    Joelle:

    hahaha ohmygod britt.. wat missen we jou!! hihi en die geweldige opmerkingen van je!!

    xxxx

  • 03 September 2009 - 15:49

    Johan+angelique:

    back in town darling

    xxxxxxxxxx

  • 03 September 2009 - 19:26

    Lisanne:

    hee britt! ik lees dat je het leuk hebt. foto's zijn erg leuk om te bekijken! succes met je huiswerk he;) wat is je adres eigenlijk?
    kusjessss lisanne

  • 03 September 2009 - 20:12

    Charles:

    ha die Britt

    gaat steeds beter, zo te...........ehhhhhhh, lezen.

    goed om te lezen, dat je de Europese "way of life" in ere houdt.

    Angèle en ik gaan (vanaf overmorgen) de Denen een beetje opvoeden.
    weten ze ook eens wat spruitjes zijn.

    alvast een goed weekend toegewenst...........

    greetz, Charles en Angèle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 316275

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 18 Februari 2013

Studeren in Barcelona

21 Mei 2012 - 27 Augustus 2012

Stage in Valencia

24 Mei 2011 - 24 Augustus 2011

Stage in Mexico

06 Augustus 2009 - 21 Juni 2010

High school in Florida

Landen bezocht: