De cruise, disney and other things - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu De cruise, disney and other things - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Britt Planken - WaarBenJij.nu

De cruise, disney and other things

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

07 December 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Haj allemaal,,

excusez-moi voor het lange wachten
Maar het wordt n extra lange update dus dat maakt het natuurlijk wel goed (A)

okee
ehmm
oke
*awkward*

17 nov

Mr Keeniewienie had zn stem weer terug en ik deed 2 dingen goed (hij zei zelfs perfect!) in zn klas dus ik was helemaal blij

Na t avondeten (voor de 4e keer in 1 week dezelfde nasi die over was...) ging ik naar Jordan's huis. We gingen aardbeien enzo kopen en toen hebben we die smoothie gemaakt die ik zo overheerlijk vind die zn moeder had gemaakt met de poolparty. En OMG, het was weer perfect. Van zn moeder mocht ik stokbrood kopen omdat ze weet dat ik dat lekker vind en toen had ze n recept voor knoflookstokbrood dus dat hadden we zelf gemaakt en dat was ook zoooo lekker. En we hadden spagetti met kip voor Jordy's moeder gemaakt. Verder gekletst, gelachen en tv gekeken dus was n leuke avond.

Veronica is zn ex en dat is n soort van vriendinnetje van me. En die belt of smst me echt noooooit. Kijk ik op mn telefoon bij Jordan, zie ik dat ze gebeld heeft. Dus ik bel terug; of ik toen ze belde naar haar toe wou komen want het was dr zusje dr birthday party. Olivia (jordan's zusje) was ook bij Veronica dus die had wssl gezegt dat ik bij haar thuis was en ookal ontkend ze het, dat is de enige reden waarom ze belde.
Zegt ze; wat ben je aan t doen
dus ik zeg; koken met jordan
veronica; go for it girl

vaag kind
maar al met al was ik dus blij dat ik even wat anders had gegeten die week...

do 18 nov

Tijdens t 3e uur had ik de groeps-soccer-foto. Alleen omdat ik geen wedstrijden mag spelen heb ik ook geen shirt en sta ik dus als enige in mn normale kleren op de foto. Pff

Voor mn drama performance had ik 95 punten en de rest van mn vervelende groepje 87 dus dat vond ik wel weer leuk.

Mr Keene wou foto's van mn camera hebben ivm de gestolen jaarboek camera's
dus ik had helemaal mn camera voor m mee genomen. Gaat die viezerik ook al mn NL-foto;s zitten bekijken.
En toen kwam die bij n foto van Terry en mij in een ietwat genante pose...
Laat die die foto aan iedereen zien
dus ik had echt zoiets van; halooohoooow. Je wil de foto's van universal, kijk dan niet naar de foto's die je niet mag zien.
Maar toen ging de bel en hij had meer foto's nodig...

donderdag 19 nov

....hoor ik de volgende dag van n jaarboek meisje dat die toen ik

• 22 December 2009 - 20:56

Ellen Rebel:

dag britt, even een berichtje van een vreemde uit nederland. Wij zijn bezig met plannen maken samen met Gijs, 5 havo, 16 jr. om ook zo'n spannend jaar als jij te gaan doen. ook wellicht via sts en cci. ik had een paar vragen of je daar op zou willen antwoorden; vind je het een aanrader via de organisatie? had jij een voorkeur voor een regio op gegeven en is hier rekening mee gehouden? verder nog tips voor de orientatiefase? hoop van je te horen en geniet er van, het lijkt me een super ervaring voor je, je zal al vloeiend engels praten inmiddels! groeten,
    ellen rebel (ellenrebel@ziggo.nl)

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Britt

Hi, Hier kun je mijn blogs lezen. De eerste verre reis die ik heb gemaakt was in 2009 naar Florida - Amerika, waar ik een jaar High School heb gedaan. Daarna heb ik in 2011 3 maanden stage gelopen in Huatulco -Mexico. In 2012 heb ik nogmaals stage gelopen, deze keer 3 maanden in Valencia - Spanje. Vanaf oktober 2012 zal ik een semester studeren in Barcelona - Spanje. Veel leesplezier. Liefs, Britt

Actief sinds 24 Juni 2009